www.lancia-bg.com https://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Проблем с парното https://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=14340 |
Страница 1 от 10 |
Автор: | dzver [ 09 Ное 2008, 11:53 ] |
Заглавие: | Проблем с парното |
Колеги, не ми работи клапата за обръщане от студено на топло на едната зона на климатроника. Постоянно е в положение на изстудяване и през лятото проблеми нямаше но през зимата явно ще е кофти. Вероятно се е скапало моторчето и е за смяна. Въпроса ми е следният. Дали на някой ст вас му се е случвала вече тази щуротия и успял ли е да го отремонтира. Притиснявам се че не знам как да разглобява таблото за да достигна до този модул. Ако някой го е разглобявал да каже как, или пък да даде координати на сервиз в който са правили ремонта. Предварително благодаря на всеки който се опита да помогне със съвет. |
Автор: | Alex_BS_NEW [ 09 Ное 2008, 15:47 ] |
Заглавие: | |
Трябва да отидеш на диагностика, за да ти кажат дали ти работят моторчетата. Ако проблема е в тях се сменят сравнително лесно. Лошото е ако проблема е в самата клапа, тогава трябва да махнеш цялото табло за да стигнеш до нея. В Ямбол при Христо са правили ремонт такъв. |
Автор: | dzver [ 09 Ное 2008, 15:58 ] |
Заглавие: | |
След преглед в сервиз ми казаха че е моторчето, но понеже го нямаше в наличност, въпроса ми е дали ако намеря евентоално втора ръка ще успея сам да си го сменя. Та казвай ако знаеш как става щото "сравнително лесно" с нищо не ми помага за момента, а Христо ми е на 300 километра. |
Автор: | Alex_BS_NEW [ 09 Ное 2008, 16:09 ] |
Заглавие: | |
Не знам как става точно. Само съм виждал да ги сменят без да махат нищо по таблото. |
Автор: | richi [ 09 Ное 2008, 18:48 ] |
Заглавие: | |
Като го купиш ми званни и ще отидем при мойте жичкаджий да го сменят . |
Автор: | TheMadMax [ 30 Апр 2009, 11:20 ] |
Заглавие: | |
Здравейте, и аз имам същият проблем клапата е трудно достъпна, но не е нужно разглобяване на табло намира се над педала за газта и по посока на към таблото. Та като си навра ръката и я размърдам леко започва да работи значи моторчето е здраво, но много често "спича" и не сменя пробвах с един спрей, но е мн трудно да се пръсне на точното място, защото както казах не е мн лесно достъпно. Някой справял ли се е с подобен проблем? |
Автор: | radiboev82 [ 30 Апр 2009, 20:18 ] |
Заглавие: | Мога да ти продам моторчето и клапата |
0888/402224 Радо ако искаш ще раглобим таблото заедно и ще го свалим, моето тало и ще прцениш дали можеш да си го смениш. |
Автор: | radiboev82 [ 30 Апр 2009, 20:20 ] |
Заглавие: | Само кажи колко пари са ти искали за ново |
За да не стане пак че не съм коректен и тем подобни!!!!!!!!!!!!! |
Автор: | Zarini [ 30 Апр 2009, 22:29 ] |
Заглавие: | Проблем с парното |
Колеги, някой случайно може ли да покаже схема, чертеж на това, по парното /климата/ коя клапа къде се намира и как действа? Аз също имам подобен проблем - всичките ми духалки от средната линия са умрели, хич не духат - сигурно някаква клапа ги е затворила и хич не мърда, а пичовете с компа в специализиран сервиз викат - грешка не дава и за да открием проблема, ще трябва да разглобяваме таблото , а аз хабер си нямам кое къде се намира Хелп! |
Автор: | dzver [ 01 Май 2009, 07:26 ] | ||
Заглавие: | |||
Колега, Zarini, проблема при теб може и наистина да се окаже че може да се разреши само с яко разчастване на таблото. Мисля че мотора (2) е на клапата която позиционира въздушния поток към духалките. Но няма гаранция че само това може да е причина да не обръща въздуха. При мен се беше прецакало и управлението. Тук са ти всички схеми: http://www.lancia-bg.com/manuals/Lancia ... 20Italian/ Аа...ето и схема на централата:
|
Автор: | tisho [ 01 Май 2009, 08:39 ] |
Заглавие: | |
Моторчето има три болчета и се сваля много лесно,Мисляче имам едно чисто ново и едно 2ра рака, |
Автор: | Zarini [ 04 Май 2009, 18:43 ] |
Заглавие: | |
dzver написа: Тук са ти всички схеми: http://www.lancia-bg.com/manuals/Lancia ... 20Italian/
Аа...ето и схема на централата: Сърдечно благодаря! Почвам да чета - да се ограмотя поне малко и след това ще пипам.... Ще пиша, ако имам развитие по проблема, може би ще е от полза и за други колеги! |
Автор: | TheMadMax [ 06 Май 2009, 20:29 ] |
Заглавие: | |
Колеги как да пусна само вентилатор без да е включена климата? |
Автор: | atanas_93 [ 06 Май 2009, 21:16 ] |
Заглавие: | |
Има един бутон ECON. Натискаш го и като светне зелено си готов. Имаш вентилатор и парно без да работи компресора на климатика. |
Автор: | jamesdavidso [ 06 Май 2009, 22:39 ] |
Заглавие: | |
atanas_93 написа: Има един бутон ECON. Натискаш го и като светне зелено си готов. Имаш вентилатор и парно без да работи компресора на климатика.
Не трябваше ли да светне в оранжево? |
Автор: | Zarini [ 06 Авг 2009, 17:23 ] |
Заглавие: | |
tisho написа: Моторчето има три болчета и се сваля много лесно
Оказа се, че не е точно така /или аз съм доста некадърен/! Пиша по темата с клапите и моторчетата, щото тези дни я разчанчих моята, за да оправя средните духалки, които си стояха постоянно затворени. Разглобих цялата средна колона, жабката и пак ги виждах частично тия двигателчета, щото над тях е пълно с метални колонки, втора пластмасова черупка - цяла с таблото, сума ти кабели, тръби и ..... к`вот се сетиш Абсурд да извадя двигателчето без поразии! Успях да развия само две болтчета от общо 3-те /без да счупя нищо / , издърпах малко двигателчето, лостовата системка се освободи и Ооооо - чудо, врътнах я и клапите се отвориха! Мъдро реших, че съм свършил отлична работа, оставих ги и четирите централни дюзи постоянно отворени, но при нужда могат да се затварят на ръка поединично, а всички други си работят от управлението. За ефекта от тази операция върху климатизацията на купето е излишно да говоря, сега климатикът се усеща почти веднага /духа ми направо в носа /, почна да духа и на задната седалка, а преди това му трябваше поне половин час на максимум. Та ей така побългарих блокиралия двузонов климатроник! |
Автор: | chaveto [ 12 Авг 2009, 20:06 ] |
Заглавие: | |
Изтрито |
Автор: | Zarini [ 13 Авг 2009, 01:24 ] |
Заглавие: | |
Ами при мен заялото моторче е отдясно, близо до ръба на жабката, абе до лявото коляно на пътника отпред, и няма вадене, щото плътно над него има поцинкована вертикална гредичка, масивна пластмаса и сума ти кабели, част от тях от ония жълтите, дето не трябва да се пипат . Дори не може да се види от тях! Ти явно говориш за двигателче от шофьорската страна - явно там е съвсем различно дереджето... |
Автор: | chaveto [ 13 Авг 2009, 08:27 ] |
Заглавие: | |
Изтрито |
Автор: | Zarini [ 21 Авг 2009, 19:12 ] |
Заглавие: | |
chaveto написа: Колега разглоби самият мотор и го почисти от вътре, при мен се оказа колектора и четките (зацапани) Разглобих, почистих смазах и отново го сглобих и тръгна, за всеки случаи напръсках и с контактен спрей потенциометъра. Самият ел.мотор доста трудно се отваря, направен е от доста дебела ламарина корпуса и е играчка докато му обърнеш двете зъбчета.
Благодаря за съветите, колега Chaveto! Свалих го и го отворих по твоите заръки и изненадаааааа - вътре чисто, но изобщо няма четки, в смисъл няма дори и остатък от графитни четки, стоят си само тройните пластинки, едни такива нежни, леко почернели накрая - или от нагарче, или остатък от графит, а колектора съвсем чист. Така ли беше при тебе? |
Страница 1 от 10 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |