Автор |
Съобщение |
dzver
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Авг 2009, 22:21 |
|
Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30 Мнения: 1261 Местоположение: София
|
Обикновено моторчето си работи. Причината може да е в пластмасовите редукторчета. Иначе жълтите букси не са проблем. Просто работете при откачена минусова клема. Също при изключени куплонзи на таблото с оборотомера и километража ако не е откачен акумулатора и дадете на контакт възможно е да запише грешка на еърбезите. После лечение на екзаминер.
_________________ Comfortronic
|
|
|
|
|
chaveto
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Авг 2009, 06:48 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10 Мнения: 1229
|
Изтрито
Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
vladymir_jr
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Авг 2009, 14:35 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01 Мнения: 112 Местоположение: София
|
И при мен спря да отваря клапата за средните духалки. Преди малко свалих жабката, видях кое е моторчето, обаче то си работи. Колелото на моторчето не може да се зацепи за белия пластмасов зъбен гребен на клапата и не знам как да го направя. Ако някой има идея как да се справя ще почерпя, платя и т. н.
|
|
|
|
|
vladymir_jr
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Авг 2009, 13:05 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01 Мнения: 112 Местоположение: София
|
Може ли поне някой да ми каже какво представлява механиката в тоя случай, как е зацепено моторчето за клапата???
|
|
|
|
|
chaveto
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Авг 2009, 21:37 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10 Мнения: 1229
|
Изтрито
Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
vladymir_jr
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Авг 2009, 23:40 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01 Мнения: 112 Местоположение: София
|
Днес най-после успях да махна моторчето и се оказа, че металния зъбен гребен, незнайно как, се е откачил от пласмасовия на клапата и видимо не могат да се закачат пак един за друг. Утре продължавам...
|
|
|
|
|
Zarini
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Сеп 2009, 01:42 |
|
Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20 Мнения: 254 Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
|
И аз с моите средни духалки стигнах до ... кривата круша
Значи двигателчето при закачане към 12V си беше направо умряло, смених му нежните четчици с истински графитни /от двигателче от стар принтер/ и бръмна като лудо /ново/ - с пръсти не можеш да спреш червяка му . Сглобих го към редуктора, пак му пуснах 12V, и "ухото" тръгна послушно и в двете посоки. Ама оттам нататък - нъц . Като превключа режимите от централата, пораздвижи клапите и - пак ги остави затворени, сто пъти го пробвах /поне усъвършенствах сваляне - монтиране/ и не ще, та не ще, духа само горе и долу, но не и по средата. Май и аз имам проблем в централата - кофти!
Та след цялата гимнастика /в истинския смисъл на думата/, го оставих в побългарения вариант - леко разкачено, а клапите постоянно отворени.
Засега я оставям така, докато някой хубав ден ми дойде пак музата да я човъркам...
P.S: Благодаря на Chaveto за съветите - действат, но така и не разбрах защо е това сложно "ухо", за да задвижи едно лостче с има-няма 10мм линеен ход!
_________________ Fiat Croma 1.9 Multijet Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя Alfa Romeo 147 JTD 115кс+
|
|
|
|
|
chaveto
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Окт 2009, 23:46 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10 Мнения: 1229
|
Изтрито
Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Zarini
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Окт 2009, 00:07 |
|
Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20 Мнения: 254 Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
|
chaveto написа: Аз днес отново имах проблем с гадният мотор който е за духалките на таблото и долу в краката....... и какво да видя мотора движи две неща а не едно както си мислех. И с малко повече мъка го вкарах и на двете лостчета. Явно първият път съм имал късмет и съм го уцелил без да искам, тези които го свалят този мотор да внимават с монтажа.
Казваш, че моторчето с "ухото" движи едновременно две лостчета - правилно ли съм разбрал
Ако е така - Те ти, булка, Спасов ден! Сигурно затова мойто бръмчи, ама без особен ефект върху клапите!
Благодаря за откритието - тия дни пак ще се навра и аз с фенерче да го търся т`ва второто лостче!!!
_________________ Fiat Croma 1.9 Multijet Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя Alfa Romeo 147 JTD 115кс+
|
|
|
|
|
chaveto
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Окт 2009, 20:42 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10 Мнения: 1229
|
Изтрито
Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
bektop
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Мар 2010, 18:54 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 19 Ное 2008, 22:00 Мнения: 62 Местоположение: София
|
Изчетох всичко писано във форума за климатроник, парно и т.н. но почти не разбрах каде се намира моторчето за клапата която обръща от топло на студено и обратно. Проблема при мен се появи преди няколко дни когато парното изчезна ей така изведнъж взе да духа само студено. Клапите работят в смисъл сменят се посоките на въздушния поток, горе, в средата и долу в краката, но духа само студено. Кое точно е моторчето или клапата които обръщат въздушния поток от студено към топло и обратно защото явно там е проблема но незнам къде точно да ровичкам.
Благодаря на всички които биха могли да помогнат с някоя идея, че зимата нещо май се завърна, а без парно никак не е комфортно за каране.
_________________ Lancia Lybra 2.4 JTD/140HP/839 A6.000 : 2001
|
|
|
|
|
p_plamen
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Апр 2010, 16:14 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52 Мнения: 32 Местоположение: София
|
Още един в клуба на това моторче. И моите духалки на таблото и в краката никакви ги няма( за разлика от стъклото където духат като луди). Като се постопли и аз мисля да се хвърля на демонтаж(Мерси на CHAVETO за инфото че кой знае кво ръчкане щеше да настане).
|
|
|
|
|
p_plamen
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Апр 2010, 12:45 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52 Мнения: 32 Местоположение: София
|
Днес ми остана време и свалих това моторче. Но според мен работи нормално,като променям температурата то си върти и въздуха се променя(топло,студено).Пробвах и на ръка без моторче абсолютно по същия начин се случват нещата. Обаче без значение от това продължава да не духа нито долу нито на таблото(на прозореца духа като лудо,което ме навежда на мисълта,че вентилатора е ок)
Та да си доидем на въпроса: това моторче промения само топло студено?? ако е така кое управлява промяната на потока към духалките??
|
|
|
|
|
Lybor
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Апр 2010, 13:39 |
|
Регистриран на: 15 Сеп 2009, 22:20 Мнения: 9 Местоположение: София
|
p_plamen написа: Още един в клуба на това моторче. И моите духалки на таблото и в краката никакви ги няма( за разлика от стъклото където духат като луди). Като се постопли и аз мисля да се хвърля на демонтаж(Мерси на CHAVETO за инфото че кой знае кво ръчкане щеше да настане).
явно и аз съм с абсолютно същия проблем. утре ще се пробвам с един приятел да базикаме в таблото. дано се получи.
|
|
|
|
|
p_plamen
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Апр 2010, 13:55 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52 Мнения: 32 Местоположение: София
|
Ами стискам ви палци и ви пожелавам успех!!! Пък ако има някакво развитие пиши колега ,че явно ще се разглобява таблото
Пак и като гледам на схемата, която е дал колегата dzver(Мерси за което ,че с тоя италиански на service manual тежко е положението) къде е управлението на потока ще падне веселба
|
|
|
|
|
p_plamen
|
Заглавие: Re: Проблем с парното Публикувано на: 03 Май 2010, 16:39 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52 Мнения: 32 Местоположение: София
|
Колега успяхте ли да се справите с духалките? Чакаме решение
|
|
|
|
|
chaveto
|
Заглавие: Re: Проблем с парното Публикувано на: 03 Май 2010, 18:09 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10 Мнения: 1229
|
Изтрито
Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:22, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
p_plamen
|
Заглавие: Re: Проблем с парното Публикувано на: 03 Май 2010, 20:06 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52 Мнения: 32 Местоположение: София
|
Колега "chaveto" аз демонтирах това моторче от към пасажера, което ти си снимал(мерси за снимките много бързо става) и го почистих, но то според мен регулира(топло-студено) в лявата част.Сега си работи перфектно. Но продължавам да нямам средни и долни духалки. Мотора май е този "2" от схемата на dzver , но се чудех какъв е достъпа до него и как да се разглабя. Като гледам трябва цялата средна част ,плюс от дясно жабка и табло. Ако някой го е правил да ми помогне с процедурата,ще ми е от помощ.
|
|
|
|
|
chaveto
|
Заглавие: Re: Проблем с парното Публикувано на: 04 Май 2010, 08:37 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10 Мнения: 1229
|
Изтрито
Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:22, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
p_plamen
|
Заглавие: Re: Проблем с парното Публикувано на: 04 Май 2010, 11:01 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52 Мнения: 32 Местоположение: София
|
Най вероятно си прав!! Със сигурност това което свалих е за топло-студено, защото като променям темп. от управлението си работи. Характерно за мен явно със се заиграл с грешния . До колкото те разбирам и от схемата , те са един до друг? Този за предните духалки е по към конзолата леко скрит . През уикенда ще се пробвам и с него. Мерси за уточнението все пак
|
|
|
|
|
|