Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2009, 22:21 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30
Мнения: 1261
Местоположение: София
Обикновено моторчето си работи. Причината може да е в пластмасовите редукторчета. Иначе жълтите букси не са проблем. Просто работете при откачена минусова клема. Също при изключени куплонзи на таблото с оборотомера и километража ако не е откачен акумулатора и дадете на контакт възможно е да запише грешка на еърбезите. После лечение на екзаминер.

_________________
Comfortronic


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Авг 2009, 06:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2009, 14:35 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01
Мнения: 112
Местоположение: София
И при мен спря да отваря клапата за средните духалки. Преди малко свалих жабката, видях кое е моторчето, обаче то си работи. Колелото на моторчето не може да се зацепи за белия пластмасов зъбен гребен на клапата и не знам как да го направя. Ако някой има идея как да се справя ще почерпя, платя и т. н.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Авг 2009, 13:05 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01
Мнения: 112
Местоположение: София
Може ли поне някой да ми каже какво представлява механиката в тоя случай, как е зацепено моторчето за клапата???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Авг 2009, 21:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Авг 2009, 23:40 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01
Мнения: 112
Местоположение: София
Днес най-после успях да махна моторчето и се оказа, че металния зъбен гребен, незнайно как, се е откачил от пласмасовия на клапата и видимо не могат да се закачат пак един за друг. Утре продължавам...


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Сеп 2009, 01:42 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20
Мнения: 254
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
И аз с моите средни духалки стигнах до ... кривата круша :evil:

Значи двигателчето при закачане към 12V си беше направо умряло, смених му нежните четчици с истински графитни /от двигателче от стар принтер/ и бръмна като лудо /ново/ - с пръсти не можеш да спреш червяка му :P . Сглобих го към редуктора, пак му пуснах 12V, и "ухото" тръгна послушно и в двете посоки. Ама оттам нататък - нъц :evil: . Като превключа режимите от централата, пораздвижи клапите и - пак ги остави затворени, сто пъти го пробвах /поне усъвършенствах сваляне - монтиране/ и не ще, та не ще, духа само горе и долу, но не и по средата. Май и аз имам проблем в централата - кофти!
Та след цялата гимнастика /в истинския смисъл на думата/, го оставих в побългарения вариант - леко разкачено, а клапите постоянно отворени.
Засега я оставям така, докато някой хубав ден ми дойде пак музата да я човъркам...

P.S: Благодаря на Chaveto за съветите - действат, но така и не разбрах защо е това сложно "ухо", за да задвижи едно лостче с има-няма 10мм линеен ход!

_________________
Fiat Croma 1.9 Multijet
Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя
Alfa Romeo 147 JTD 115кс+


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Окт 2009, 23:46 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Окт 2009, 00:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20
Мнения: 254
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
chaveto написа:
Аз днес отново имах проблем с гадният мотор който е за духалките на таблото и долу в краката....... и какво да видя мотора движи две неща а не едно както си мислех. И с малко повече мъка го вкарах и на двете лостчета. Явно първият път съм имал късмет и съм го уцелил без да искам, тези които го свалят този мотор да внимават с монтажа.


Казваш, че моторчето с "ухото" движи едновременно две лостчета - правилно ли съм разбрал :roll: :roll: :roll:
Ако е така - Те ти, булка, Спасов ден! Сигурно затова мойто бръмчи, ама без особен ефект върху клапите!

Благодаря за откритието - тия дни пак ще се навра и аз с фенерче да го търся т`ва второто лостче!!!

_________________
Fiat Croma 1.9 Multijet
Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя
Alfa Romeo 147 JTD 115кс+


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Окт 2009, 20:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Мар 2010, 18:54 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 19 Ное 2008, 22:00
Мнения: 62
Местоположение: София
Изчетох всичко писано във форума за климатроник, парно и т.н. но почти не разбрах каде се намира моторчето за клапата която обръща от топло на студено и обратно. Проблема при мен се появи преди няколко дни когато парното изчезна ей така изведнъж взе да духа само студено. Клапите работят в смисъл сменят се посоките на въздушния поток, горе, в средата и долу в краката, но духа само студено. Кое точно е моторчето или клапата които обръщат въздушния поток от студено към топло и обратно защото явно там е проблема но незнам къде точно да ровичкам.
Благодаря на всички които биха могли да помогнат с някоя идея, че зимата нещо май се завърна, а без парно никак не е комфортно за каране.

_________________
Lancia Lybra 2.4 JTD/140HP/839 A6.000 : 2001


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2010, 16:14 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52
Мнения: 32
Местоположение: София
Още един в клуба на това моторче. И моите духалки на таблото и в краката никакви ги няма( за разлика от стъклото където духат като луди). Като се постопли и аз мисля да се хвърля на демонтаж(Мерси на CHAVETO за инфото че кой знае кво ръчкане щеше да настане). :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Апр 2010, 12:45 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52
Мнения: 32
Местоположение: София
Днес ми остана време и свалих това моторче. Но според мен работи нормално,като променям температурата то си върти и въздуха се променя(топло,студено).Пробвах и на ръка без моторче абсолютно по същия начин се случват нещата. Обаче без значение от това продължава да не духа нито долу нито на таблото(на прозореца духа като лудо,което ме навежда на мисълта,че вентилатора е ок)
Та да си доидем на въпроса: това моторче промения само топло студено?? ако е така кое управлява промяната на потока към духалките??


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Апр 2010, 13:39 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 15 Сеп 2009, 22:20
Мнения: 9
Местоположение: София
p_plamen написа:
Още един в клуба на това моторче. И моите духалки на таблото и в краката никакви ги няма( за разлика от стъклото където духат като луди). Като се постопли и аз мисля да се хвърля на демонтаж(Мерси на CHAVETO за инфото че кой знае кво ръчкане щеше да настане). :D


явно и аз съм с абсолютно същия проблем. утре ще се пробвам с един приятел да базикаме в таблото. дано се получи. :roll:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Апр 2010, 13:55 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52
Мнения: 32
Местоположение: София
Ами стискам ви палци :D и ви пожелавам успех!!! Пък ако има някакво развитие пиши колега ,че явно ще се разглобява таблото :(
Пак и като гледам на схемата, която е дал колегата dzver(Мерси за което ,че с тоя италиански на service manual тежко е положението) къде е управлението на потока ще падне веселба


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с парното
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2010, 16:39 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52
Мнения: 32
Местоположение: София
Колега успяхте ли да се справите с духалките? :D Чакаме решение :) :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с парното
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2010, 18:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:22, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с парното
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2010, 20:06 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52
Мнения: 32
Местоположение: София
Колега "chaveto" аз демонтирах това моторче от към пасажера, което ти си снимал(мерси за снимките много бързо става) и го почистих, но то според мен регулира(топло-студено) в лявата част.Сега си работи перфектно. Но продължавам да нямам средни и долни духалки.
Мотора май е този "2" от схемата на dzver , но се чудех какъв е достъпа до него и как да се разглабя.
Като гледам трябва цялата средна част ,плюс от дясно жабка и табло.
Ако някой го е правил да ми помогне с процедурата,ще ми е от помощ.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с парното
 Мнение Публикувано на: 04 Май 2010, 08:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:22, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с парното
 Мнение Публикувано на: 04 Май 2010, 11:01 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 25 Ное 2009, 20:52
Мнения: 32
Местоположение: София
Най вероятно си прав!! Със сигурност това което свалих е за топло-студено, защото като променям темп. от управлението си работи.
Характерно за мен явно със се заиграл с грешния :D :D .
До колкото те разбирам и от схемата , те са един до друг? Този за предните духалки е по към конзолата леко скрит .
През уикенда ще се пробвам и с него.

Мерси за уточнението все пак 8)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 10 [ 186 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов