Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с парното
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2008, 11:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30
Мнения: 1261
Местоположение: София
Колеги, не ми работи клапата за обръщане от студено на топло на едната зона на климатроника. Постоянно е в положение на изстудяване и през лятото проблеми нямаше но през зимата явно ще е кофти. Вероятно се е скапало моторчето и е за смяна. Въпроса ми е следният. Дали на някой ст вас му се е случвала вече тази щуротия и успял ли е да го отремонтира. Притиснявам се че не знам как да разглобява таблото за да достигна до този модул. Ако някой го е разглобявал да каже как, или пък да даде координати на сервиз в който са правили ремонта.
Предварително благодаря на всеки който се опита да помогне със съвет.

_________________
Comfortronic


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2008, 15:47 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 01 Юни 2008, 19:47
Мнения: 167
Местоположение: Бургас
Трябва да отидеш на диагностика, за да ти кажат дали ти работят моторчетата.
Ако проблема е в тях се сменят сравнително лесно.
Лошото е ако проблема е в самата клапа, тогава трябва да махнеш цялото табло за да стигнеш до нея.
В Ямбол при Христо са правили ремонт такъв.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2008, 15:58 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30
Мнения: 1261
Местоположение: София
След преглед в сервиз ми казаха че е моторчето, но понеже го нямаше в наличност, въпроса ми е дали ако намеря евентоално втора ръка ще успея сам да си го сменя. Та казвай ако знаеш как става щото "сравнително лесно" с нищо не ми помага за момента, а Христо ми е на 300 километра.

_________________
Comfortronic


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2008, 16:09 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 01 Юни 2008, 19:47
Мнения: 167
Местоположение: Бургас
Не знам как става точно. Само съм виждал да ги сменят без да махат нищо по таблото.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2008, 18:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 05 Ное 2006, 03:04
Мнения: 1086
Местоположение: София
Кара: Lancia ZETA 2.0 JTD 2001г.
Като го купиш ми званни и ще отидем при мойте жичкаджий да го сменят :wink: .

_________________
Lancia Dedra 1.6 90hp,SW,159В90,95г
LYBRA 2.0 20V COMFORTRONIC 154hp 182B70000 2000g. +GAZ :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2009, 11:20 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Яну 2009, 19:38
Мнения: 65
Местоположение: Ямбол
Здравейте, и аз имам същият проблем клапата е трудно достъпна, но не е нужно разглобяване на табло намира се над педала за газта и по посока на към таблото. Та като си навра ръката и я размърдам леко започва да работи значи моторчето е здраво, но много често "спича" и не сменя пробвах с един спрей, но е мн трудно да се пръсне на точното място, защото както казах не е мн лесно достъпно. Някой справял ли се е с подобен проблем?

_________________
Lancia Lybra 2.0 20V + LPG


Върнете се в началото 
 Заглавие: Мога да ти продам моторчето и клапата
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2009, 20:18 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 24 Дек 2008, 19:49
Мнения: 57
Местоположение: София
0888/402224 Радо ако искаш ще раглобим таблото заедно и ще го свалим, моето тало и ще прцениш дали можеш да си го смениш.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Само кажи колко пари са ти искали за ново
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2009, 20:20 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 24 Дек 2008, 19:49
Мнения: 57
Местоположение: София
За да не стане пак че не съм коректен и тем подобни!!!!!!!!!!!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Проблем с парното
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2009, 22:29 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20
Мнения: 254
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
Колеги, някой случайно може ли да покаже схема, чертеж на това, по парното /климата/ коя клапа къде се намира и как действа?
Аз също имам подобен проблем - всичките ми духалки от средната линия са умрели, хич не духат - сигурно някаква клапа ги е затворила и хич не мърда, а пичовете с компа в специализиран сервиз викат - грешка не дава и за да открием проблема, ще трябва да разглобяваме таблото :evil: , а аз хабер си нямам кое къде се намира :oops: Хелп!

_________________
Fiat Croma 1.9 Multijet
Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя
Alfa Romeo 147 JTD 115кс+


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Май 2009, 07:26 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30
Мнения: 1261
Местоположение: София
Колега, Zarini, проблема при теб може и наистина да се окаже че може да се разреши само с яко разчастване на таблото. Мисля че мотора (2) е на клапата която позиционира въздушния поток към духалките. Но няма гаранция че само това може да е причина да не обръща въздуха. При мен се беше прецакало и управлението.
Тук са ти всички схеми: http://www.lancia-bg.com/manuals/Lancia ... 20Italian/

Аа...ето и схема на централата:


Прикачени файлове:
clima lybra.jpg
clima lybra.jpg [ 55.89 KiB | Прегледано 11184 пъти ]

_________________
Comfortronic
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Май 2009, 08:39 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Ное 2007, 23:03
Мнения: 57
Местоположение: Шумен
Моторчето има три болчета и се сваля много лесно,Мисляче имам едно чисто ново и едно 2ра рака,


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Май 2009, 18:43 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20
Мнения: 254
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
dzver написа:
Тук са ти всички схеми: http://www.lancia-bg.com/manuals/Lancia ... 20Italian/
Аа...ето и схема на централата:


Сърдечно благодаря!
Почвам да чета - да се ограмотя поне малко :P и след това ще пипам.... Ще пиша, ако имам развитие по проблема, може би ще е от полза и за други колеги!

_________________
Fiat Croma 1.9 Multijet
Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя
Alfa Romeo 147 JTD 115кс+


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Май 2009, 20:29 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Яну 2009, 19:38
Мнения: 65
Местоположение: Ямбол
Колеги как да пусна само вентилатор без да е включена климата?

_________________
Lancia Lybra 2.0 20V + LPG


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Май 2009, 21:16 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 03 Яну 2008, 13:39
Мнения: 94
Местоположение: Русе
Има един бутон ECON. Натискаш го и като светне зелено си готов. Имаш вентилатор и парно без да работи компресора на климатика.

_________________
Lancia Lybra 1,9 JTD


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Май 2009, 22:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:30
Мнения: 1322
Местоположение: София
atanas_93 написа:
Има един бутон ECON. Натискаш го и като светне зелено си готов. Имаш вентилатор и парно без да работи компресора на климатика.


Не трябваше ли да светне в оранжево?

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Авг 2009, 17:23 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20
Мнения: 254
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
tisho написа:
Моторчето има три болчета и се сваля много лесно


Оказа се, че не е точно така /или аз съм доста некадърен/! Пиша по темата с клапите и моторчетата, щото тези дни я разчанчих моята, за да оправя средните духалки, които си стояха постоянно затворени. Разглобих цялата средна колона, жабката и пак ги виждах частично тия двигателчета, щото над тях е пълно с метални колонки, втора пластмасова черупка - цяла с таблото, сума ти кабели, тръби и ..... к`вот се сетиш :mrgreen: Абсурд да извадя двигателчето без поразии! Успях да развия само две болтчета от общо 3-те /без да счупя нищо :lol: / , издърпах малко двигателчето, лостовата системка се освободи и Ооооо - чудо, врътнах я и клапите се отвориха! Мъдро реших, че съм свършил отлична работа, оставих ги и четирите централни дюзи постоянно отворени, но при нужда могат да се затварят на ръка поединично, а всички други си работят от управлението. За ефекта от тази операция върху климатизацията на купето е излишно да говоря, сега климатикът се усеща почти веднага /духа ми направо в носа 8) /, почна да духа и на задната седалка, а преди това му трябваше поне половин час на максимум.

Та ей така побългарих блокиралия двузонов климатроник!

_________________
Fiat Croma 1.9 Multijet
Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя
Alfa Romeo 147 JTD 115кс+


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Авг 2009, 20:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Авг 2009, 01:24 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20
Мнения: 254
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
Ами при мен заялото моторче е отдясно, близо до ръба на жабката, абе до лявото коляно на пътника отпред, и няма вадене, щото плътно над него има поцинкована вертикална гредичка, масивна пластмаса и сума ти кабели, част от тях от ония жълтите, дето не трябва да се пипат :evil:. Дори не може да се види от тях! Ти явно говориш за двигателче от шофьорската страна - явно там е съвсем различно дереджето...

_________________
Fiat Croma 1.9 Multijet
Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя
Alfa Romeo 147 JTD 115кс+


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Авг 2009, 08:27 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Изтрито


Последна промяна chaveto на 12 Дек 2011, 22:21, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2009, 19:12 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20
Мнения: 254
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
chaveto написа:
Колега разглоби самият мотор и го почисти от вътре, при мен се оказа колектора и четките (зацапани) Разглобих, почистих смазах и отново го сглобих и тръгна, за всеки случаи напръсках и с контактен спрей потенциометъра. Самият ел.мотор доста трудно се отваря, направен е от доста дебела ламарина корпуса и е играчка докато му обърнеш двете зъбчета.


Благодаря за съветите, колега Chaveto! Свалих го и го отворих по твоите заръки и изненадаааааа - вътре чисто, но изобщо няма четки, в смисъл няма дори и остатък от графитни четки, стоят си само тройните пластинки, едни такива нежни, леко почернели накрая - или от нагарче, или остатък от графит, а колектора съвсем чист. Така ли беше при тебе?

_________________
Fiat Croma 1.9 Multijet
Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя
Alfa Romeo 147 JTD 115кс+


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 10 [ 186 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов