Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: СТРЕЛКАТА НА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА
 Мнение Публикувано на: 26 Сеп 2009, 12:52 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 14 Апр 2008, 15:30
Мнения: 90
Местоположение: София
Здравейте!СТРЕЛКАТА НА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА ми играе постоянно и незнам какво да правя!МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Сеп 2009, 16:12 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 26 Мар 2007, 13:02
Мнения: 104
Местоположение: София
Най-вероятно ти е от лош контакт на клемата на датчика или някъде другаде. Провери кабелчетата, там където имаш снадки, както и дали нямаш оголено кабелче, което да ти дава на маса или пък да е прекъснало.

_________________
Lancia Dedra 1,9 td 160D.000. 1998


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Сеп 2009, 21:35 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 29 Май 2009, 20:30
Мнения: 53
Местоположение: Търговище
както казва един колеге от фиат форума.
"Хм - абе малко ми е съмнително да е от датчика тая работа.
Прилича ми на въздух в системата...
Парното за пръв път го пущаш след лятото, нали?
ако е имало задържан въздух в парното като си го пуснал е тръган по системата - поне така си мисля.
Ако беше датчик - щеше да изгуби контакт и пак да възстанови - т.е. да падне до 0 градуса и са се вдигне пак до нормалното.
Ако самия датчик дефектира - той никога няма да даде лавиращи показания - може да се грашни ама ще са постоянни.
Поне аз така си мисля."

преди време и на мен ми праи така стрелката,преди седмица 2ве пак и си го оправих от кранчето за обвездупаване на радиатора спря да мърда ръзко.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Сеп 2009, 10:32 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 18 Яну 2009, 15:54
Мнения: 25
Местоположение: Бургас
Можеш да пробваш със смяна на датчика(който е от порядъка на 20тина кинта някъде) - лесно и евтино.
Ако не се оправи преглеждаш кабела да не е "ударен" някъде и да е полу-прекъснат => от 10тина жички в кабела да са останали 5-6 здрави, а другите да правят контакт когато си поискат и от там вече уреда да прай квот си иска.

P.S. Пробвай първо да си почистиш контактите по таблото със спрейче (5-10 кинта) и без това италианките страдат много от окисляване на контактите

_________________
Lancia Delta 2 1.6 (75hp)
BMW E39 (525TDS)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Сеп 2009, 21:39 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 14 Апр 2008, 15:30
Мнения: 90
Местоположение: София
Стрелката играе, когато си поиска и ту пада надолу, ту се заковава на едно положение.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Сеп 2009, 22:04 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 29 Май 2009, 20:30
Мнения: 53
Местоположение: Търговище
само като дадеш на контакт мърда ли.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Сеп 2009, 11:15 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 502
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
здравеи колега,и според менможе би имаш вьздух в системата и пробваи да обезвьздушиш от клапана,ако не е сигурно хлабава спика,успех.........


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Сеп 2009, 13:53 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2005, 13:24
Мнения: 709
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra
За да не отварям нова тема пиша тук - нали е за стрелки и датчици :wink:

Откакто взех колата ми направи впечатление, че много бавно достига работната температура (90 градуса) и трудно я я задържа - само в жегите и задръствания стоеше стабилно на 90 градуса. Затова смених термостата, но мисля че се набутах излишно със 70 кинта, защото стария си беше абсолютно изправен и поведението на стрелката не се промени. Тия дни се зачетох в една тема във Фиат форума, в която собственика описваше историята на колата си (Фиат браво) и между нещата, които е сменил беше и датчика за температурата, който се завива на термостата. И той споменаваше, че именно тоя датчик дава стойностите не само на уреда (стрелката), но и на ECU-то. Верно че споменатата кола беше с дизелов двигател, но би могла да се търси аналогия и за бензинов такъв.

Оттогава мисълта за тоя датчик не ми дава мира. Защото не съм слагал термометър за да измеря директно температурата на антифриза и вярвам на уреда, а иначе поне наглед двигателя си работи нормално, вентилатора си тръгва и спира и т.н. Днес сутринта беше малко по-хладно (9 градуса външна температура) и стрелката изобщо не достигна да 90 градуса по маршрута, който изминавам почти ежедневно и знам че за това време колата успява да загрее. И се замислих какво ли ще стане, като навън стане -10 например?

Дали наистина ECU-то получава данни от датчика, защото ако получава неверни данни си мисля че и двигателя ще харчи повече (повече време на смукач), че това обяснява опушения ауспух и изобщо не е добре да продължава така. Как да проверя дали датчика е в ред? Цената му е 20-ина лева, ама хич не ми се ще да сменявам (за пореден път) работеща част, а и не ми се сваля пак термостат.

_________________
::::: Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 :::::
::::: Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::


::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Сеп 2009, 14:31 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2006, 11:10
Мнения: 1556
Местоположение: София
Кара: Lybra
Колега, карал съм четири Дедри. На моята специално съм й сменял и датчика й термостата - НЕ, НЕ и НЕ.
На тия Дедри се оказва, че работната им температура не е 90 градуса, а към 83 някъде !
И за да не съм голословен, ще кажа че това се получава и на четирите Дедри, които карах.

_________________
Lybra '2000 1.9 JTD 105h.p.
Alfa Romeo '99 1.9 JTD 105 h.p..
Dedra '95 1.6 90h.p.
Lancia Dedra Combi 1.8 i.e. 8v , 74kw(101h) 95' SW - R.I.P.
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Сеп 2009, 15:08 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
sclera_bg специално при теб датчика на термостата дава показания към еку-то. Имаш датчик на блока (по-назад от термостата) който ти дава показанията към таблото. Не е нужно да четеш в фиат-а, аз имам една тема със сменени 3 термостата. Едния този с който съм в момента даже го приспособявах малко. Оказа се че и трите термостата си работят а един датчик за 10лв. е**ва цялата работа. Един термостат подарих един си оставих резерва, не тръгвай по моя път :mrgreen:

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Окт 2009, 15:18 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 14 Апр 2008, 15:30
Мнения: 90
Местоположение: София
Като друсне в дупка или като подам газ започва да играе в 95% от случайте!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Окт 2009, 20:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
1. Термостат - за смяна

2. Недобра охладителна течност - имам в предвид, че е ПОВЕЧЕ вода.

3. Недобре работеща капачка на казанчето за охладителна течност - има клапанче в капачката.


Всичко изброено до тук може да е предпоставка за бавно вдигане на температурата до нормалните 82-84 градуса
и "играене" на показанията.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Окт 2009, 11:38 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 14 Апр 2008, 15:30
Мнения: 90
Местоположение: София
КОЛЕГИ АМА СТРЕЛКАТА ТРЕПТИ НЕ СИ ИГРАЕ САМО НА ГОРЕ НА ДОЛУ!ПОДАВАШ ГАЗ КАЧВА СЕ НА ГОРЕ ТРЕПТЯЩА!

Писането с главни букви се приема за викане!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Окт 2009, 12:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
DANAIL DELCHEV написа:
КОЛЕГИ АМА СТРЕЛКАТА ТРЕПТИ НЕ СИ ИГРАЕ САМО НА ГОРЕ НА ДОЛУ!ПОДАВАШ ГАЗ КАЧВА СЕ НА ГОРЕ ТРЕПТЯЩА!

провери си кабелите на датчика !!!

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Окт 2009, 15:21 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 14 Апр 2008, 15:30
Мнения: 90
Местоположение: София
КОЛЕГИ ОБАЧЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ СЕ РОВИЧКАМ ИЗ КОЛАТА И НЕЗНАМ КЪДЕ СЕ НАМИРА!ВИЖДАЛ СЪМ ЧЕ ИМА НА ТЕРМОСТАТА А ДРУГИЯ КЪДЕ Е ?

Писането с главни букви се приема за викане!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Дек 2009, 16:43 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2009, 23:46
Мнения: 60
Местоположение: София
Здравейте, извинявам се на колегата че пиша в темата му, но става въпрос за температурата на дедрата.
Тъй като карам много извънградско, температурата ми стои на 90-95 градуса че даже се качва и малко нагоре до втората чертичка след 90.
Според вас това нормално ли е. Колата си е Ок според мен. Нямам загуби на течност. Вентилатора си включва. скорост около 130-140 постоянно.
Дали проблема не е в самата стрелка да показва грешно? Колата е 1.9 тд комби

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Дек 2009, 21:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2006, 11:10
Мнения: 1556
Местоположение: София
Кара: Lybra
За Дизела е нормално.

_________________
Lybra '2000 1.9 JTD 105h.p.
Alfa Romeo '99 1.9 JTD 105 h.p..
Dedra '95 1.6 90h.p.
Lancia Dedra Combi 1.8 i.e. 8v , 74kw(101h) 95' SW - R.I.P.
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: СТРЕЛКАТА НА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2021, 17:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14
Мнения: 1361
Местоположение: Пловдив
И аз да измъкна тая 12 годишна тема, как лети времето :) Абе колеги на бащата на дедрата стрелката се вдига две черти над 90 градуса , чак тогава отваря термостата, и стрелката веднага пада на 90, после пак същото, не помня аз на моята дедра така ли се държеше стрелката, но това е постоянно играене, от 90 две черти над него и падне. Перките се включват ако седи на място и вдигне пак тея две черти над 90. така ли нормално се държи? колата е 1,6 78 коня моно.

_________________
Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!!
DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex)
BMW X3 E83 3.0D 218hp-AT : Dedra 1,6i 78hp


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов