Автор |
Съобщение |
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Сеп 2009, 12:08 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
в унгарския саит на каппа май пишеха че точно това запушване с листа прецаквало и вентилатора на парното тъй че е добре всички които не сме бъркали там да почистим ама си е много занимавка !!
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
joganov
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Сеп 2009, 12:17 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2009, 16:49 Мнения: 185 Местоположение: София
|
Ти колега махал ли си я кората - и на мен ми изглежда играчка, но по-добре да си поиграя с това, а не после да се наиграя с друго....там има едно уплътнение на кората което се допира с това на стъклото - притеснявам се, че ако махна кората и после няма да уплътнява хубаво между кората и стъклото?
_________________ Lancia Kappa, 5.20, 1995, без VIS
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2009, 01:04 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
За Kappa с шибидах:
При отварянето на шибидаха в предните два ъгъла в основата на канала ще забележите дупчици с големина около Ф6.
От там се оттича дъждовната вода (сняг и т.н.) от тези дупчици водят маркучи дебели около Ф10 които минават над предните врати и се спускат по предните опорни колони на челното стъкло. Слизат надолу под тапицерията на гредите. Там където започва таблото те преминават в самата греда. Достъп има отдолу откъм праговете. Махате пластмасовия праг (на щипки е не го напъвайте много) той ще ви отвори достъп до пролуки в гредата спускаща се от тавана. Там в тези две пролуки с размери колкото GSM ще бръкнете и ще напипате маркуча. Издърпвате го и на края му ще видите малка тапичка с малко отворче. Махате я (режете) вече имате достъп до две шепи кал (тиня).
Вече с 30-40см проводник или нещо тънко прочиствате този "срамна" дупка.
Номера с прокарване на нещо твърдо в тези маркучи отгоре откъм шибидаха не става точно заради тези малки тапи на края на маркуча който не позволяват да се "продуха" системата. ами по-скоро ще я натъпкате тази тиня по-сериозно.
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
mitaka_71
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2009, 12:42 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17 Мнения: 4278 Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
|
|
|
|
|
joganov
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Дек 2009, 23:37 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2009, 16:49 Мнения: 185 Местоположение: София
|
Епа браво за доброто описание и полезна информация!
_________________ Lancia Kappa, 5.20, 1995, без VIS
|
|
|
|
|
|