Автор |
Съобщение |
Travel_Mate
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юли 2006, 11:12 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20 Мнения: 249 Местоположение: Русе
|
Можеш ли да сложиш снимка къде са горе долу болтовете които трябва да се развият по таблото. Щото точно идеята ,че трябва да разглобя таблото (пък аз съм от онези майстори дето после като сглобяват им остават части за още една кола) ме спира от миналата година.
Възможно ли е само да се свали жабката и човек да полегне отдолу и да го докопа това моторче ?
_________________ "Don't hate the player, hate the game"
|
|
|
|
|
CTOMAHATA
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Авг 2006, 17:08 |
|
Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24 Мнения: 951 Местоположение: София
|
Под жабката има плстмасова кора, която е едно цяло с таблото. Тя ще ти пречи за развиването на трите болтчета крепящи моторчето. Свалянето на жабката няма да ти даде абсолютно никакъв достъп. А без да я разтуриш нямаш шанс.
За съжаление снимка на цялото табло нямам, а отдавна съм я събрал. Болтовете не са скрити, няма разни щипки да се чуди човек от къде да опъва. С леко подръпване ще откриеш всеки един болт, няма да се плашиш. При засилен интерес ще изровя от съзнанието си каквото мога.
_________________ Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2 Lancia Delta II 1.6ie - ex
|
|
|
|
|
Travel_Mate
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Авг 2006, 11:29 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20 Мнения: 249 Местоположение: Русе
|
Лошо явно ще се разглобява, (пусто като обичам всичко в колицата да е наред) пък и съм отпуска.
Втори въпрос как се връзва тази крушка/съпротивление (последователно или паралелно). Колко ома трябва да е съпротивлението? Че идеята със съпротивление някак ме кефи повече.
Днес ме мързи (пък и александра видео с тази примоция по 50 ст. DVD под наем) ,ама утре май ще я залюшя по хладното сутринта.
_________________ "Don't hate the player, hate the game"
|
|
|
|
|
CTOMAHATA
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Авг 2006, 00:15 |
|
Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24 Мнения: 951 Местоположение: София
|
Последователно.
Колко ома не мога да ти кажа. С 400 едва движи. Следователно трябва да е стойност < 400 (можеби около 200 ома). Като го разглобиш имаш възможност да си поиграеш Виж Delta (и Slavi) к'во е написал за кружката отгоре. При мен само със съпртивление стана ХРАС!
Тази отпуска трябва да се уплътнява с нещо. Хайде успех.
_________________ Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2 Lancia Delta II 1.6ie - ex
|
|
|
|
|
CTOMAHATA
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Сеп 2006, 09:18 |
|
Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24 Мнения: 951 Местоположение: София
|
_________________ Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2 Lancia Delta II 1.6ie - ex
|
|
|
|
|
pr_00f
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Сеп 2006, 13:59 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54 Мнения: 1795 Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
|
Майкооо мила. Момчета свалям Ви шапка за ентусиазма и търпението. Аз моята клапа съм я фиксирал в полу отворено положение, около 1- 1.5 см отворена с един винт, хем си взема външен въздух , хем не колкото при напълно отворена клапа. Аз също бях решил да го правя шибаното моторче ама като разбрах за какво приключение иде реч много бързо се отказах. Туй мързела е голяма работа ще знаете от мен На който не му се занимава с тези безумни разглобявания- това е решението
_________________ Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001 - Lybra - Alfa 147
|
|
|
|
|
Travel_Mate
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Окт 2006, 20:09 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20 Мнения: 249 Местоположение: Русе
|
Днес запретнах ръкави и е*ах майката на таблото за норматив, и тогава лъсна нов проблем не знам при тези които са си играли как е , но при мен уплътненията по купето са толкова много и плътни че мога да видя само едно болтче, но не мога да го развия, второто мога само да го напипам (пръстите ми са доста тънки), а третото не мога и да го напипам. Е*ати уплътненията по купето. Сега го оте*ах, утрото е по мъдро от вечерта, пък утре ще видим. За сега единствения шанс който виждам е на пролет да източа фреона от климатика и да разглобя целия възел на климатроника.
Delta II, '95, 1.8ie 8v, 836A5
_________________ "Don't hate the player, hate the game"
|
|
|
|
|
Travel_Mate
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Окт 2006, 20:25 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20 Мнения: 249 Местоположение: Русе
|
РАЗГЛОБИХ ГО !!! Ебати мъката беше.
Два гвоздея лепило, съпротивление 47 ома и две крушки, докато тествах копелето окриви гвоздеите. имам чувството че това моторче ако го туря на двигателните колела ще ми падне разхода
Сега всичко работи но ме съмнява да е за дълго. Сигурно пак ще се счупи но на пролет ще го боря отново
_________________ "Don't hate the player, hate the game"
|
|
|
|
|
boggy
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Окт 2006, 13:36 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 18 Дек 2004, 13:17 Мнения: 116 Местоположение: Плевен д`ге
|
Ами неотдавна мислех да разровя кокалите на старата тема и реших, че вече не е актуално, ама като гледам си е.
Проблема с чупенето на оста реших с поставяне на крайни изключватели - микроключета подобни на снимката.
"Схемата" съдържа 2 такива ключета и 2 диода. Просто трябва да се подбере място за ключетата върху "леглата" на клапата (което става лесно като се свали поленовия филтър). Понеже тя е облечена в мек материал (клапата), там където опират пластинките на микроключетата залепих метални лентички. И да се спази посоката на диодите.
Така съм вече ок. 3-4г. и се чува как работи правилно, въпреки че (доколкото помня) съм "монтирал" ключетата само с лепило.
"Машиката" открих сравнително лесно по моргите, изглежда са еднакви при много марки и модели.
За свалянето и поставянето изкривих върха (ок. 1 см.) на малка кръстата отвертка, но пак си е чанч.
То като се замисля - почти само отворена я държа, ама а де - мераци.
Прикачени файлове: |
switch.jpg [ 10.63 KiB | Прегледано 13091 пъти ]
|
_________________ Dedra 1.8 i.e. SW
Motore - 836A5000
|
|
|
|
|
kpematop
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Авг 2007, 12:31 |
|
Регистриран на: 16 Сеп 2006, 01:44 Мнения: 418 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon
|
и аз оправих счупената ос на мойта дедра, два тънки винта и стана работата...
мисля си само, че цялата операция може да мина без сваляне на кората
може да се бръкне зад жабката и да се свалят винтовете, а лостчето може да се откачи като се свали моторчето и имаш пряк достъп
_________________ 2005 Lancia Ypsilon 1.2 8v 188A4 2012 VW Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2012 Lancia Ypsilon 1.2 8v GPL 169A4
|
|
|
|
|
CTOMAHATA
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Авг 2007, 20:52 |
|
Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24 Мнения: 951 Местоположение: София
|
А честито. Наглед нищо не е, но когато се лепнеш зад някой камион разбираш колко е гот да можеш да си затвориш проклетата клапа
Ами може и да може без разглобяване, ама ръцете ти трябва да са като на татко барба.
_________________ Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2 Lancia Delta II 1.6ie - ex
|
|
|
|
|
kpematop
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Авг 2007, 22:45 |
|
Регистриран на: 16 Сеп 2006, 01:44 Мнения: 418 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon
|
кашкавалени ръце ти трябват...ако си го правил веднъж, втория път 100% ще успееш без нищо да сваляш...
_________________ 2005 Lancia Ypsilon 1.2 8v 188A4 2012 VW Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2012 Lancia Ypsilon 1.2 8v GPL 169A4
|
|
|
|
|
slavi
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Окт 2007, 21:42 |
|
Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14 Мнения: 1361 Местоположение: Пловдив
|
Абе на някои да му се намира такава машинка счупена, повредена или потрошена която се кани всеки момент да изхвърли, трябва ми едното зъбно колело от нея или докато чакам маи ще слагам машинка за централно или канап. На дедрата да чукна на дърво още работи но на бравото не съм се намесвал и ще трябва и него да го правя, но тоя път не е счупена оста а вътре едно колело направо е раздробено. Е бати силата, аз тва с клещи да го хвана няма да мога да го слома така, тоя мотор го е направил на трици
_________________ Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!! Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!! Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!! DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex) BMW X3 E83 3.0D 218hp-AT : Dedra 1,6i 78hp
|
|
|
|
|
Stan_P
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Окт 2009, 20:47 |
|
Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05 Мнения: 467 Местоположение: София
|
Айде и при мен отиде моторчето. Моя проблем е следния: Като дам на контакт и ако не е включен климатроника почва да се чува едно прещракване на моторчето. След една минута спира. Щракането е точно като на реле. Забелязах, че го прави само когато затваря външната клапа. Когато я отваря няма проблеми. Утре живот и здраве ще разглабям. Някакви съвети преди това някой ще даде ли?
_________________ Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998
|
|
|
|
|
Stan_P
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Окт 2009, 20:54 |
|
Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05 Мнения: 467 Местоположение: София
|
Само да попитам, някой знае ли как да го спра да работи за да не щрака без да разглобявам колата.
_________________ Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998
|
|
|
|
|
kpematop
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Окт 2009, 21:09 |
|
Регистриран на: 16 Сеп 2006, 01:44 Мнения: 418 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon
|
Да ти кажа само, че разлобяването е бая тегаво, приготви си 3-4 часа.
_________________ 2005 Lancia Ypsilon 1.2 8v 188A4 2012 VW Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2012 Lancia Ypsilon 1.2 8v GPL 169A4
|
|
|
|
|
Stan_P
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Окт 2009, 22:23 |
|
Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05 Мнения: 467 Местоположение: София
|
Прочетох за какъв филм става въпрос. май ще оставя работата за събота и неделя. Някой знае ли каде е бушона за това моторче?
_________________ Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Окт 2009, 22:59 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
няма бушон захранва се от целият пулт който е са управление на климатроника
иначе изключването е лесно
като откачиш буксата
|
|
|
|
|
Stan_P
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Окт 2009, 12:58 |
|
Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05 Мнения: 467 Местоположение: София
|
Счупих си врата, докато се навирах под джапката за да разкача буксата. Мерси много!
_________________ Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998
|
|
|
|
|
alfista
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Дек 2009, 17:39 |
|
Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33 Мнения: 148 Местоположение: София
|
Днес тръгнах да сменям поленовия филтър,защото яко ми поти стъклата делтата и разбрах че и на мен не ми работи клапата,бутнах я да се отвори до край и сглобих така,поне сега не поти и е екста .При мен май оста е счупена,защото чувам моторчето,че работи ,но не мести клапата.Не мисля да го лепия,минах през един приятел и си купих втора ръка 15 лв.,на пролет ще го мъча .
_________________ Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950
|
|
|
|
|
|