Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2014, 14:03 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Чувствай се утрепан! :P

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2014, 19:41 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Апр 2006, 05:59
Мнения: 623
Местоположение: София
Благодарим!
За десерт си посипвам кратуната с пепел!
:)
cheers

Да не сме съвсем извън темата, това време ми саботира издирването на датчика и установяването на проблема.
Странно е, че откакто му вдигнах мушката започна да показва вярно от време на време.
:roll:

_________________
http://evparts.alle.bg
City El електромобил
G-WIZ електромобил
Delta


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2014, 21:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Предсмъртно един вид

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 19 Авг 2016, 16:04 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 08 Дек 2015, 13:24
Мнения: 7
Кара: Lancia delta 2 2.0 16v (139 h.p)
Колеги имам следния проблем отворих кутията, в която са релетата за перката, тъй като моята мистериозно спря да работи. Термостата беше забил на малкия кръг тя работеше смених термостата и тя не се включи повече сама, сменени са релетата датчика на радиатора и неще и неще. Та днес отворих въпросната кутия и останах озадачен защото бушона, който беше от долу е 30А 32V а на кутията пише 7,5А 12V сложих такъв. направил сам си я с бутон от вътре, идеята ми е имате ли някаква представа как да я накарам да работи отново сама.


Immortal написа:
Ето как става тая работа:

1. Сваляне на защитния капак над кутията с релетата:
Изображение

2. Сваляне и на капачето над самите релета (това с обозначенията кое реле за какво е):
Изображение

3. Разкачване на всички клеми от корпуса. Голямата се сваля с натискане с ръка на пружината.
Малките (червената и бялата) - с плоска отвертка се издърпват двата края на пружинката, която обхожда клемата тогава се изважда клемата:
Изображение

4. Сваля се червената шестограмна тапичка, и се развива гайката под нея (М10), която държи кабелната обука за масата:
Изображение
Изображение

5. Развиват се 4-те винта, които държат цялата кутия:
Изображение
Изображение

6. Изважда се капсулованата кутия. Изглежда ето така:
Изображение

7. Развиват се 2-та видими винта, както и 2-та невидими, маскирани под 2 сиви точки (всъщност тапички от силикон):
Изображение
Изображение

8. И тук става интересно. Въоръжете се с много нерви, солидна доза ругатни и псувни (може и на италиански).
Аз отстраних цялата периферия на корпуса, за да мога да отворя някак си черната кутийка :)
Изображение
Изображение
Тая сивата гад е силно залепващ силикон :)

9. Моментът на истината:
Изображение

10. Гадорията е съставена от две меки платки с писти, които няма как да се отделят една от друга, тъй като спойките минават и през двете.
Изображение

11. Припоих всички спойки. Някои бяха отлепени от платката. Въпреки това нямах достъп до задната платка, където може би също има повредени писти... може би затова после пак не ми тръгна вентилатора. Може пък вие да имате повече късмет.:
Изображение

12. Следва затваряне, залепяне със силикон и всичко по обратния ред.
Изображение

При мен нямаше необходимя резултат, но се надявам при вас да има.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2018, 14:12 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2007, 01:25
Мнения: 293
Местоположение: София
ЗДравейте,


Колата е Делта 2, 75коня. Предишният собственик е сменил 3 темп. датчик на главата, осезаемо (тръбите не са врели) температурата не е каквото показва в купето (в купето показва нормално 105 в жегите) и той самия дори и след покупката твърди, че и пак да сменя датчика пак ще показва същото. Даже ми предлагаше старите, които били чисто нови. Казва че я е карал така 5 години. Перката включва. Антифриза е бистро червен. Да търся ли оригинален датчик и от къде? Нормално ли е перката да се изключва като изключа колата? Свикнал съм да работи и без ключ...


Делтата е !!глезена!! само с лачени части, предишният собственик е изключително коректен. Няма за какво точно затова да ме подвежда - не е щадил средства за поддръжка, а и един датчик не е скъп...

ПП. За първи път имаме нормална кола (с изключение на възрастта), много сме щастливи.


Прикачени файлове:
1.jpg
1.jpg [ 165.81 KiB | Прегледано 5867 пъти ]
delta.jpg
delta.jpg [ 319.37 KiB | Прегледано 5867 пъти ]

_________________
1991 Lancia Delta 1.6 gt ie 2007-2014
1995 Ford Fiesta 1.1 2015-2016
2000 Ford transit 2.5D катър 2013-
1982 Lancia Delta 1.5 carb 2016-
1997 Lancia Delta 1.6i 2018-
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2018, 15:22 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Вероятно проблема е в уреда на таблото или по-скоро връзките до него. Мойта Делта като я взех половината табло не работеше,другата половина показваше странни работи.Свалих таблото и на всички уреди които се държат с по 2 шпилки и гайки към платката им развих и после стегнах гайките. Явно се получава някаква патина + разхлабването и с годините почват да не дават добър контакт. От тогаваси показва всичко чудесно.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2018, 21:25 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2007, 01:25
Мнения: 293
Местоположение: София
Благодаря за информацията, колега! Звучи логично. Ще се разглабя, почиства и сглабя някой почивен ден :)) Дано е това, малкият дявол.

_________________
1991 Lancia Delta 1.6 gt ie 2007-2014
1995 Ford Fiesta 1.1 2015-2016
2000 Ford transit 2.5D катър 2013-
1982 Lancia Delta 1.5 carb 2016-
1997 Lancia Delta 1.6i 2018-


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 19 Юни 2018, 07:59 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2005, 13:24
Мнения: 709
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra
ar2r написа:
...Нормално ли е перката да се изключва като изключа колата? Свикнал съм да работи и без ключ...


За Dedra-та от подписа е нормално, предполагам че и при Delta е така.

А перката на Punto-то от подписа върти още 10-15 секунди след спиране на двигателя (ако е било необходимо в този момент).

_________________
::::: Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 :::::
::::: Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::


::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 19 Юни 2018, 22:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43
Мнения: 1319
Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex
Opel Corsa 1.3cdti multijet
Lancia Delta 1.6 jtdm
Докато карах Типото (същия мотор) пусна ли фаровете веднага водата отиваше една чертичка нагоре.7-8 години го карах с термостат от Пунто турбо на 82гр(става точно,само иска малко по+тесен маркуч към радиатора) и датчик за перката от Москвич на 87гр.В най-големите жеги на магистрала с климатик седеше малко под 90грС две думи, проблема е по тоците,табло или силови кабели

_________________
Lancia Delta 3 1.6mjet
Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001
Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012
ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE
ЕХ:Fiat Ritmo 105TC

http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 4 от 4 [ 69 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов