Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Thesis




 Страница 1 от 1 [ 13 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2018, 16:14 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
Здравейте съфорумници, от изневиделица днес дойде този проблем с моята принцеса. Днес я карах из града, заведох я на автомивка и разходих се до село и малко преди да я угася ми светна за 2-3 сек червената лампа с нарисуван двигател. След като лампата изгасна карах около 5-6 мин, колкото да стигна до вкъщи - въпросният индикатор повече не светна. Изгасих я пред нас и нарочно опитах да запаля, но уви - не иска. Стартера върти, но не пали. Имам кабел ЕЛМ, закачих я на лаптопа и единствената грешка, която ми даде е U1600 - имобилайзер, но тази грешка си светеше и последния път, когато я закачвах, а не съм имал проблеми. Проверих всички предпазители - здрави и няма стопени. След всеки опит за палене ми излиза все тази грешка U1600 - високо ниво от датчика. Реших да откача акумулатора и ми направи впечатление, че минусовия кабел на акумулатора е много топъл - чевения плюсов е студен. Акумулатора върти без проблем почти нов 100 A/h.
Възможно ли е да е лош контакт на някой бушон - в книжката така и не намерих кой е за имобилайзера. Има ли реле, което да е сдало багажа и кое е.
За съжаление имам само един ключ. Как евентуално може да се изключи тоз имобилайзер. Направи ми впечатление, че както съм на контакт, като изчистя грешката и се опитам да запаля - приклопва за 2-3 сек и гасне, а както казах грешката пак се появява
Благодаря за отговорите предварително.

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2018, 21:02 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46
Мнения: 1005
Местоположение: София
Кара: Lancia
Де да знаеш кое се е прецакало, я ключа я двигателния компютър, я четеца на контактния ключ

_________________
Lancia Thesis 2.4 JTD '02г
Lancia Thesis 2.0 T '03г


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2018, 21:42 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
Ами смело мога да кажа, че не е имобилайзер. Днес имах време и разглобих корите под волана, видях гривната на имобилайзера и нарочно и откачих буксата, след това вкарах ключа и дадох на контакт, при което се появи кола с катинар на таблото, а а стартера въобще и не се опитва да завърти. Така,че явно проблема е другаде, но къде .... Чудя се дали на бензиностанцията не са ми сипали бензин вместо нафта, но това, което източих от филтъра не мирише не бензин - не е мътно, няма видими отклонения от нормална нафта. Това, което четох в книжката ме хвъля към ламбда сонда. Някой има ли представа, къде е и колко са ?

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 06 Май 2018, 18:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46
Мнения: 1005
Местоположение: София
Кара: Lancia
Ламбда сондата и да я няма двигателя пали

_________________
Lancia Thesis 2.4 JTD '02г
Lancia Thesis 2.0 T '03г


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 07 Май 2018, 00:09 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
оставам впечатление, че става въпрос за дизел
иначе така с поглед в небето прилича на не работещ фазов датчик

иначе за начало една диагностика с обороти и налягане в рейката биха показателни


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2018, 11:52 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
Да, за дизел става на въпрос - 2,4 10 клапановия мотор. Смених датчика на коляновия вал ( този, който е под стартера ) , защото имах такъв от Либра. Фазовия трябва да е този на разпределителния вал - не съм го пипал, защото ми изглежда твърде трудоемка задача - трябва ли да се отцепи ремъка, за да се смени ? Мерих го с мултицета, дава същото съпротивление, като този на Либрата. Но на диагностика си ми дава грешка U 1600 , което трябва да е имобилайзер. Работата отива към ключар - проблема е, че няма как да му закарам колата явно :D на живи данни при вървене на стартер ми дава налягане в рейката 340 бара, при 260 оборота, 10,05 V на акумулатора. Но ми направи впечатление, че впръскването на дозите стои на 0. Това ме навежда на мисълта, че до тях не стига ток.

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2018, 23:05 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
тази грешка седи активна при всяко подаване на контакт?
340 бара и 260 оборота е почти достатъчно да запали
за да изключиш налягане в рейката пробвай да запалиш с откачен датчик за налягане в рейката
въпреки грешката ЕКУ-то приема 400 бара налягане и наблюдавай отварянето на дюзите

за да изключиш фазов датчик има 2 начина
единият е с диод (трябва да потърсиш из форума коментирано е на кои пинове да се закачиш)
другият вариант е да пробваш палене с теглене(ако не си автомат)
над едни определени обороти двигателят работи и без сигнал от фазов датчик


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2018, 08:34 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
След три дни при ключара - проблема с имобилайзера е разрешен. Смних и датчик на колянов вал и фазов датчик на разпределителен вал и колата запали :D Майстора с фазовия датчик каза, че не е била зацепена правилно с два зъба ( не съм сигурен дали е възможно това без да удари клапани ). Вчера, като я взех от сервиза ми показа един амортисьор явно грешка в шок системата ( или както се казва ) предполагам, че не са закачили или са скъсали някой кабел, като са сваляли колелото, та днес ще го сваля да видя.

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2018, 20:17 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
Лошо. Днес свалих всички букси по окачването и ги напръсках с контактен спрей. Скъсани кабели няма. Смених и двата кондензатора в модула за управление, който е в краката на пасажера, понеже имаше влага в кутията. Но иконата с жълтия амортисьор продължава да си свети.

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2018, 21:10 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
най-добре да се направи една диагностика за да видиш защо свети
така има вероятност да си хабиш парите и времето до безкрай


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2018, 22:30 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
За диагностика имам кабел ELM 327. имам е петте преходника с различните цветове, както и KKL кабел с ключето за различните пинове. С регистрирана версия на Multiecuscan съм. Но, къде точно трябва да вляза, за да видя от къде е грешката. Благодаря :)

Така, значи разрових се в програмата - на други - suspension control sachs CDC - при свързване пише ,че иска пин 13 или адаптер 4 .
Давам му пин 13 с ККL кабела и мисли, около минута, след, което изписва, че не може да се свърже с модула - но ми направи впечатление, че докато кабела е сложен - грешка не излиза, но се появява веднага, като извадя кабела от буксата, след това го слагам - давам на контакт и грешката изчезва .

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2018, 05:20 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
В крайна сметка, успях да се свържа с централата чрезElM 327 и лилав преходник. Грешката, която изписа е С 1021 - акселерометър на предно дясно колело - грешката е регистрирана поради висок ниво на сигнала от датчика.
Кой е този датчик - като свалиш колелото, този, който е хванат на амортисьора ли - черна кутийка приблизително 5 на 5 сантиметра - на нея няма букса. Или е някой датчик, който е вътре в амортисьорс и кабела му излиза от горе от болта.
Благодаря.

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Имобилайзер или ...
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2018, 09:19 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
да това е датчика за ускорение на амортесьора
буксата е някъде горе при двата носача


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 13 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Thesis


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов