mesimesi написа:
Как се пуска и спира отоплението при вариант автоматичен двузонов климатроник на Муса 1.9 мултиджет 2004 г.?
При Муса без значение на това с кой двигател е функциите на двузоновия климатроник са идентични, единствената разлика описана в ръководството е в дефростинг функцията, при бензиновите и дизеловите модели(стр.97).
Отоплението и охлаждането на купето се контролират от въртящите се бутони, а показанията се изписват на дисплея на климатроника, те варират от +16 до +32 градуса(LO-HI). Има една подробност, температурата на купето е свързана и с датчика за външната температура например при външна температура 23 градуса за да започне да духа топло от климатроника трябва да се повиши температурата от бутоните с 5-6 градуса до към 28 градуса. Охлаждането става по обратния начин, като се вкарва пресен въздух през въздуховодите, който се контролира от бутона за силата на перката/вентилатора, това става без да се включва допълнително компресора на климатика.
Всичко описано по-горе и някои други полезни неща ги има в ръководството на Lancia Musa, което можеш да свалиш от този линк:
https://aftersales.fiat.com/elum/Model. ... _number=#1
_________________
Fiat Idea 1.9 8V(CF3) mJet 'Oro'Fiat Bravo 1.4 Tjet 120(CF4) 'Oro'
Fiat Punto 1.2 16V(CF3) ELX Speedgear
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..