Автор |
Съобщение |
joro66
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 19 Юли 2013, 23:21 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 20 Юли 2013, 23:46 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
joro66 написа: Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик. нещо като делител на напрежение е, пращам ти го на ЛС
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 28 Яну 2014, 00:19 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
ar2r
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 28 Яну 2014, 14:42 |
|
Регистриран на: 13 Ное 2007, 01:25 Мнения: 293 Местоположение: София
|
Сложете едно гребло, барем да помагате на общината Яка машина убиец
_________________ 1991 Lancia Delta 1.6 gt ie 2007-2014 1995 Ford Fiesta 1.1 2015-2016 2000 Ford transit 2.5D катър 2013- 1982 Lancia Delta 1.5 carb 2016- 1997 Lancia Delta 1.6i 2018-
|
|
|
|
|
dogo_igor
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 23 Фев 2014, 21:38 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2008, 17:24 Мнения: 64 Местоположение: Пловдив
|
Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря .
_________________ Lancia DEDRA integrale 2.0 16v. 139hp Lancia YPSILON 1.4 GT turbo 166hp Lancia Dedra 1.6 75hp
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 25 Фев 2014, 01:44 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
dogo_igor написа: Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря . еднакви са мостовете, намират се цели коли и то рядко. Питай на ЛС или в отделна тема да не разваляме тази.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 25 Фев 2014, 01:46 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 07 Апр 2014, 00:48 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
направих на Дедрата лека ревизия и съответно нов ремап и изкара около 460 коня на мотора, което за ГТ2871Р турбо си е дооста
Прикачени файлове: |
0011.jpg [ 100.93 KiB | Прегледано 12739 пъти ]
|
|
|
|
|
|
veselqka
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 06 Ное 2014, 21:02 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 02 Ное 2014, 19:43 Мнения: 21
Кара: Lancia POWER
|
Нещо ново да има по колата?
|
|
|
|
|
binobambino
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Дек 2014, 23:02 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 08 Сеп 2008, 00:00 Мнения: 201 Местоположение: Варна 01 Одесос
Кара: Lancia Kappa COUPE 20v turbo Lancia Kappa COUPE 16v turbo Lancia Kappa Kombi 20 v turbo Lancia Kappa Kombi 20v 2.0
|
Новото е , че се продава .
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 14 Юни 2017, 08:48 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници".
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 14 Юни 2017, 20:21 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Капа 205 конски сили написа: Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници". Какво значи нищо автентично ? Единствената разлика е, че мотора е със 16 клапановата глава, в който си вид се кара в Делта Интеграле. Поддръжката си е най-обикновена и лесна, ако говорим за ремъци и масла. А пък смисълът за ежедневка е, че колата радва и при най-простото пипване на газта ... за писта се изисква друг подход на нещата.
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 14 Юни 2017, 22:34 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части. Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места. Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
mitaka_71
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 15 Юни 2017, 09:08 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17 Мнения: 4278 Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
|
Капа 205 конски сили написа: Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части. Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места. Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така. Не знам дали знаеш,но говориш с човека /ici/ сътворил това нещо от А до Я
_________________ LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 15 Юни 2017, 19:34 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Знам. Познавам и собственика. Много свестен тип. Но продава колата вече 3 год без успех. При всичките й огромни достойнства, има нещо сбъркано в тази идея да направиш нов автомобил и да го продадеш на безценица без да си го карал. Иначе евала за тунинг проекта и мащаба.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 17 Юни 2017, 01:22 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Капа 205 конски сили написа: Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части. Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места. Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така. Трансмисията и мостовете са си от Дедра Интеграле с ревизия и допълнителни усилвания, та са си стандартна кофигурация. Единственото досадно нещо за каране в трафик е тежкият съединител, то по принцип да се виси из трафиците няма смисъл наистина за такава кола. Моето Купе примерно е още малко отгоре по-направено , но си го карам всеки ден до работа по 10-тина км, но по часовете без трафик А газта на Дедрата е вече махната след ревизията на главата.
|
|
|
|
|
|