Автор |
Съобщение |
matio1
|
Заглавие: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 28 Май 2017, 09:45 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Здравейте колеги, От седмица имам друга Епсилонка с 1,2мотор 60 к. с. и обикновена газова . На бензин е перфектна, но на газ работи добре на тихи обороти подам ли газ забива муцуна и гасне . На средни и високи обороти е добре , а само след 800те оборота които държи с отпуснат педал на газта не може да поеме. Изпарителя е ''куче марка'' само с един винт за реглаж с който се опитвах да постигна нещо , но неби. Регулирах двуцевката по правилата и колата си върви на висока скорост, но на всеки сфетофар -мъкаа! Въздувния филтър и свещите са нови . Чистих филтърчето на газта, но нищо, Не знам дали има емулатор. Не намерих в форума нищо по въпроса и разчитам на вашите съвети по въпроса , може и за добър майстор в Сф. БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!
|
|
|
|
|
slimi
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 29 Май 2017, 11:50 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 19 Юли 2014, 11:44 Мнения: 108 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Най-вероятно се дави но наистина ти трябва добър газаджия. Аз ходя при тези на Горубляне - софгаз или нещо такова.
_________________ Отслабвам с Мейзитанг
|
|
|
|
|
kirmer
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 29 Май 2017, 11:53 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 04 Мар 2017, 09:41 Мнения: 21
Кара: Lancia
|
+1 за софгаз
_________________ Мързела планини повдига! Мразя фитнес ползвам Стероиди...
|
|
|
|
|
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 30 Май 2017, 11:17 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Мерси за насоките . Битката продължава, ще видя какво ще кажат майсторите и ще пиша!
|
|
|
|
|
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 30 Май 2017, 21:29 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Днеска един ''специалист'' уж я оправи , върття врътките напред назад, форсира каза, че е перфектна и след 5-6 км. същата работа :като постои на място на малки обороти като подадеш газ за потегляне глъхне и гасне .аман вече . чакам пак вашите насоки и предположения, за което предварително благодаря!
|
|
|
|
|
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно -.РЕШЕН. Публикувано на: 31 Май 2017, 11:50 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Проблема решен ! Сабахлен Със сапунена гъба минах навсякъде и установих , че от болтчето за състава на сместа на изпарителя изпуска газ . УплЪтних го с малко силикон , центровах по правилата малките обороти после двуцевката и ЗАСПА !Работи като швейцарска ''Омега''! Пообиколих към 15 км в Сф. Държи си оборотите набира отлично , а бе много съм доволен от себе се де ! Разхода ще го засека и ще пиша ! Мерси и БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 10 Юни 2017, 10:35 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Колега как центроваш тихите обороти? Имам предвид какви са правилата?
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 11 Юни 2017, 14:00 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Е ми първо с винта за сместа на изпарителя докарвам до стабилни 800-900 оборота . след което увеличавам на 3000 об. и Развивам врътките на двуцевката почти напълно .После стабилизирам на 3000 и започвам да завивам винтовете докато започнат леко да падат (много тънък момент - въртя през четвърт оборот )След като почне да ''глъхне'' отвивам по малко докато се стабилизират на 3000..До тук готово . Последно изпробвам дали мотора реагира пъргаво на педала на газта .Ако е муден или прекъсва развивам още малко винтовете . Въпрос на ''проба грешка е'' Разхода се уцелва трудно и е в процеса на каране . Дано съм бил ясен и полезен .
|
|
|
|
|
|