Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA




 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно .
 Мнение Публикувано на: 28 Май 2017, 09:45 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
Здравейте колеги, От седмица имам друга Епсилонка с 1,2мотор 60 к. с. и обикновена газова . На бензин е перфектна, но на газ работи добре на тихи обороти подам ли газ забива муцуна и гасне . На средни и високи обороти е добре , а само след 800те оборота които държи с отпуснат педал на газта не може да поеме. Изпарителя е ''куче марка'' само с един винт за реглаж с който се опитвах да постигна нещо , но неби. Регулирах двуцевката по правилата и колата си върви на висока скорост, но на всеки сфетофар -мъкаа! Въздувния филтър и свещите са нови . Чистих филтърчето на газта, но нищо, Не знам дали има емулатор. Не намерих в форума нищо по въпроса и разчитам на вашите съвети по въпроса , може и за добър майстор в Сф. БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно .
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2017, 11:50 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 19 Юли 2014, 11:44
Мнения: 108
Местоположение: София
Кара: Lancia
Най-вероятно се дави но наистина ти трябва добър газаджия.
Аз ходя при тези на Горубляне - софгаз или нещо такова.

_________________
Отслабвам с Мейзитанг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно .
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2017, 11:53 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Мар 2017, 09:41
Мнения: 21
Кара: Lancia
+1 за софгаз

_________________
Мързела планини повдига! Мразя фитнес ползвам Стероиди...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно .
 Мнение Публикувано на: 30 Май 2017, 11:17 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
Мерси за насоките . Битката продължава, ще видя какво ще кажат майсторите и ще пиша!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно .
 Мнение Публикувано на: 30 Май 2017, 21:29 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
Днеска един ''специалист'' уж я оправи , върття врътките напред назад, форсира каза, че е перфектна и след 5-6 км. същата работа :като постои на място на малки обороти като подадеш газ за потегляне глъхне и гасне .аман вече . чакам пак вашите насоки и предположения, за което предварително благодаря!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно -.РЕШЕН.
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2017, 11:50 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
Проблема решен ! Сабахлен Със сапунена гъба минах навсякъде и установих , че от болтчето за състава на сместа на изпарителя изпуска газ . УплЪтних го с малко силикон , центровах по правилата малките обороти после двуцевката и ЗАСПА !Работи като швейцарска ''Омега''! Пообиколих към 15 км в Сф. Държи си оборотите набира отлично , а бе много съм доволен от себе се де ! Разхода ще го засека и ще пиша ! Мерси и БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно .
 Мнение Публикувано на: 10 Юни 2017, 10:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38
Мнения: 1487
Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
Колега как центроваш тихите обороти? Имам предвид какви са правилата?

_________________
2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi
2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V
2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG
1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG
Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно .
 Мнение Публикувано на: 11 Юни 2017, 14:00 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
Е ми първо с винта за сместа на изпарителя докарвам до стабилни 800-900 оборота . след което увеличавам на 3000 об. и Развивам врътките на двуцевката почти напълно .После стабилизирам на 3000 и започвам да завивам винтовете докато започнат леко да падат (много тънък момент - въртя през четвърт оборот )След като почне да ''глъхне'' отвивам по малко докато се стабилизират на 3000..До тук готово . Последно изпробвам дали мотора реагира пъргаво на педала на газта .Ако е муден или прекъсва развивам още малко винтовете . Въпрос на ''проба грешка е'' Разхода се уцелва трудно и е в процеса на каране . Дано съм бил ясен и полезен .


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов