Екстра се получава, само часовника ми липсва. Волтметъра не толкова Малко развитие с високата температура - в задръстване се качва до 100гр а при каране с 90-100км/ч пада на 85гр. Ще сменя термостата и пак ще докладвам.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Aма ти още ли не си срязал капака да видиш каква топлина излиза .Не мога да кача снимка тук да видиш какво съм творил и не грее хем съм с метална кора отдолу.
_________________
ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
Видях, ама моята за момента е уличница и няма как да и отпоря дупки по капака. Смятам да сложа одеялце на топлия охлюв и да завия в термолента даунпайпа. В комбинация с читав термостат мисля че ще се пооправят нещата. Пък живот и здраве като си направя гаража...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Сложи си ладов датчик на радиатора, който е на 87 градуса. Обаче гледай да е оригинален, че турските правят проблеми. Аз съм така и на двете - само да доближи стрелката до 90 градуса и включва перките. От тези които се монтират оригинално на фиат/алфа/ланча не съм виждал по ниско от 95
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
Ако намеря ще сложа. Май и от Ситроен стават и там също има такива на 87гр. Чудя се дали да взимам нов термостат или да преправя корпуса на моя, така че да може само елемента да му се сменя. През 2-3 години по 100 лева за термостат некакси не ми е на сърцето да давам.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
На 16 клапановия сложих от рено 5 - в маркуча. От 7 години никакви ядове. Изтърбуших оригиналния да не пречи. Тези термостати имат голям асортимент от градуси - започват от 75 за дизелите.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
Уж мисля да я карам зимата за това не искам да кара без. Пък и в доста литература четох, че рестрикцията на термостата е нужна за да се задържи достатъчно време водата в радиатора за да се охлади оптимално. Тва не е пистарка все пак. Знам ли...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Коце, пиленце, четох по интернетя, а както знаеш всичко, каквото пише там е ВЯРНО!!! Ето тук, тук, и тук има инфо по върпоса. Варианта да съм без термостат не ми се нрави въобще. На пролет смятам да преправя оригиналното тяло да може да му се сменя само елемента. Американците ги произвеждат за любимия им Шеви смол блок във всякакви градусови измерения. Готов съм да приема съвети по темата, щото съм далече от специалист по термодинамика... А иначе колата си седи мирно пред блока и чака да и обърна внимание. Купих и поредния акумулатор и зимни гуми. На скоро смених предните макферсони, че се бяха вдървили от седене и скъсах 2-3 болта при свалянето. Сега трябва да намеря нови от някъде та да мога да я карам отново...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Бат Съби, Инфото от тук, тук и тук ... казва горе-долу каквото и аз си мислех БЕЗ термостат и БЕЗ рестриктор - дава максимален капацитет на охладителната система. (ако търсиш само това) Иначе и на мен не ми се нрави вариант без термостат. Каквото си намислил ми харесва.
Щом пазара приема "турбо-свирка", "спинер", "селфи стик" ... що да не се продават и рестриктори ?
Мхм, ма то лесно се сваляше май раздатката. Бахти 8 години минаха вече и забравям. Ма щом съм го правил почти сам в гараж без канал и подемник значи не е страшно
Май не трябваше да надувам 23 годишна патерица до 4.2 атмосфери Ако някой каже, от каква по-нова кола да си търся патеричка 16-ка 4х98 цена няма да има.
Прикачени файлове:
IMG_20180630_123604.jpg [ 1.89 MiB | Прегледано 10669 пъти ]
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Патерица не намерих, но си оправих джантата. Докато я оправях намерих стар флакон с боя в цвета на купето и взех та се заиграх.
Нееееее не е синя, снимано е с картоф.
И сега съм пред дилема... някога, като оправя скоростите и пак сме в движение, да боядисам ли всички джанти така
Нали си купих къща само заради гаража.... та най-накрая реших да я прибера в него да не гние още една зима на улицата. И ето, отново се возим... последните години повече километри май така пропътувахме
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл