Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading



Автор Съобщение
 Заглавие: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 19 Май 2017, 13:00 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Искам да попитам нещо. Оказа се, че черупката на турбината е пукната вътре и не може да се ремонтира. Двигателя е 2.0 турбо от Дедра турбо. Интересува ме каква друга турбина мога да сложа на този двигател? От 16v или ако някой има турбина за продаване?
Благодаря и лек ден!

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 19 Май 2017, 22:25 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5133
Местоположение: София
Кара: Lancia
най-вероятно става въпрос за топлия охлюв
при много голяма част от турбокомпресорите втора ръка положението е същото
имай на предвид, че ако не е спукано към уестгейта да испуска газове, то не е голям проблем

иначе можеш с малки преработки да сложиш всяка турбина с Т3 фланец
с големи преработки можеш да сложиш каквато искаш турбина

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 19 Май 2017, 23:18 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Благодаря за отговора. Била спукана при някакво се "езиче". Нямам си на идея, какво е това. Лошото е,че като цяло няма турбо за бензинов двигател втора употреба. Навсякъде са разпродадени.
А случайно имаш ли си на идея на 16v турбо двигателите на Фиат/Ланчиа Т3 ли са турбините?

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2017, 21:40 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5133
Местоположение: София
Кара: Lancia
ако под "езиче" се има на предвид клапата на уестгейта, то не е добре там да е напукано
защото турбото няма да може да дава максимална ефективност

да с Т3 фланец е турбинака, само на Ланча Капа този двигател е с Т25 фланец

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2017, 15:24 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Искрено ти благодаря за отзивчивостта. Надявам се днес утре да я взема и ще снимам, ако може къде е пукнато.
Отделно един мой приятел ми спомена за Хенкел, лепяли много неща и ще я занеса и те да го погледнат дали може да измислят нещо.

п.п. че се хванах с един проект. реших да си направя темпрата с турбина и засега това което съм къпил май ще се окаже голям леж. за жалост нямах избор, какво да купя.

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 26 Май 2017, 09:31 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Ето и самото турбо как е пукнато. Определено не става да се направи. Обаче имам едно съмнение, този охлюв май не е от турбо за Дедта/Делта. Нека тези които имат представа да споделят.
Благодаря:)


Прикачени файлове:
DSC_0698.JPG
DSC_0698.JPG [ 352.71 KiB | Прегледано 1365 пъти ]
DSC_0697.JPG
DSC_0697.JPG [ 399.11 KiB | Прегледано 1365 пъти ]
DSC_0696.JPG
DSC_0696.JPG [ 351.53 KiB | Прегледано 1365 пъти ]
DSC_0695.JPG
DSC_0695.JPG [ 263.56 KiB | Прегледано 1365 пъти ]
DSC_0693.JPG
DSC_0693.JPG [ 437.18 KiB | Прегледано 1365 пъти ]

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2017, 00:56 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5133
Местоположение: София
Кара: Lancia
да този охлюв не е от дедра
мисля, че не е и от ланча, изглежда на нисански такъв

и пукнатината е на кофти мяст

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2017, 08:21 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Ясно. Благодаря за отговора и вниманието. Ще търся май цяло турбо.
Лек ден!
:)

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2017, 13:05 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Искам да те попитам, какво ти е мнението за продуктите на Mahle. Намерих нови бутала тяхни от чужбина, но ме притеснява качеството им какво е. Не знам нищо за тях. Благодаря ти!

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 01 Юни 2017, 00:32 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5133
Местоположение: София
Кара: Lancia
мале се ползват от много производители за първично вграждане
дори и при италианските автомобили
така, че ако не са менте частите са добри

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 02 Юни 2017, 17:43 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Мда...но се оказа, че е останало само едно бутало. Имам два варианта или да сложа ризи на тези които имам ,но едното е малко "прегоряло" или другия вариант да си купя Wiseco или JE Pistons. Гарантират, че са оригинални, но не ми дават някаква гаранция.
Ще помисля малко, какво да правя. Иначе скоро ще пусна тема в тунинг как от Темпра 4х4 2.0 115 к.с., ще я правим турбо :)

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 05 Юни 2017, 08:49 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3586
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Не слагай ризи. Аз бих заложил на Wiseco + шлайф и хонинг. Да си знаеш, че няма проблеми после.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 05 Юни 2017, 16:37 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
И аз на там клоня. Но тука един търговец дето продава Wiseco и JE pistons твърди, че вторите били с една идея по-добри. Сегментите им издържали повече от на Wiseco-то. Mаhle вече не произвеждали тези бутала, а моя майстор ме отказа от Nural. Има и Wossner, но за тях четoх и чух противоречиви мнения.

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2017, 05:34 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Така....най после в понеделник буталата ми трябва да пристигнат в Сф и се надявам втоник да са при мен. Интересува ме следното. Каква хлабина трябва да се остави при монтажа им. И после с какво масло трябва да се кара този двигател? Буталата са Wiseco, "ковани" бутала както се казва.

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2017, 23:29 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45
Мнения: 679
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
Шлайфистите на блокове знаят а и трябва да го пише в дебелите книги. На практика търка докато буталото мокро с бурьол не слиза по цилиндъра ба :lol: вничко.

_________________
Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2017, 17:43 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Пише 0.089, толкова си го дават Wiseco. Но понеже ще е евридейка, а не за track day си мислех да не е голяма тази хлабина.

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2017, 23:10 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5133
Местоположение: София
Кара: Lancia
принципно диаметъра изписан на кутията трябва да е диаметъра на цилиндъра
но пък винаги стават грешки :D

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 04 Авг 2017, 22:20 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
Много ме окуражи:)))
На кутията пише Clear: 0.089. На други места също четох, че това е хлабината която трябва да се остави. Както и да е, той вече блока е даден за шлайф:)
Тези дни ми е доста натоварено, но ще гледам да започна тема в раздел Тунинг. За тунинговане на Темпра интеграле. :)

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 07 Авг 2017, 23:58 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5133
Местоположение: София
Кара: Lancia
ако не знаеш имай в предвид, че това е в инчове
не в милиметри

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за турбо
 Мнение Публикувано на: 08 Авг 2017, 16:32 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Дек 2006, 18:21
Мнения: 57
Местоположение: Варна 03 Младост
А то си пише. Clear: 0.054 нео си беше и после ( 0,089 мм).
Ако не са изхвърлили кутията ще ти я снимам и покажа.
Благодаря все пак за предупреждението :)
Отделно вътре в кутията има пълна спецификация и там същото го пише.

_________________
Fiat Tempra SW 2.0 4x4
Lancia Delta 1.8 GT - ex
Alfa Romeo 155 1.8.T.S. - ex
Fiat Tempra 1.6 MI - ex
Fiat Uno 1.5 MI - ex


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 21 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща





Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов