Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
racer666 написа:
Стискаме. Много ти малко вентилаторчето...
M... да. И аз бях сложил абсолютно същата големина spal от опел на мареята и лятото не успяваше да охлади като хората. После взех още един от бмв и го сложих от външната страна като се застъпиха по средата. Само, че нямам климатик и влиза точно м/у гредата и водния радиатор.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
И аз мисля че ще е малък, но това имам и преди да се набия пари за по-голяма перка викам да пробвам. Турбото е само на масло та водата не трябва да грее толкова. Знам ли
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Съби, ти защо преправя маслените магистрали на турбото? Входа и изхода на китайчето не могат ли да се нагласят на същото място спрямо т3 фланеца като на оригиналното?
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
Входа евентуално можеше да се нагласи, но тръбния колектор пречеше на оригиналната магистрала за високо налягане от купето, която както знаеш е твърда тръба и има много малко възможност за напасване. Изхода на маслото е на съвсем различно място заради разликите в размера на турбините и там няма как да минеш без преправяне. Новата тръба за високо налягане ми струваше около 40 лева при Папе и е абсолютно универсална, хваща всякакви ъгли. Като сменя следващия път турбото няма да се чудя вече. Маркуча за оттичане беше 20 пари, ама на фона на всички пари дет съм наринал у кочинята тия неща са капка само.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Възможно е и с нея да отидем. Само пари за гражданска, преглед, нови гуми, бензин и винетка да има. Смесите ще ги наглеждам на широколентовата, ама като знам колко беше богата преди едва ли ще е голям проблем. Да видим де...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Такааааа... смесите са доста добре, може спокойно да се кара, стига да има пари за бензин. Колата върви доста повече от преди, но тръгва по-късно, на 4000 оборота е на 1 бар. а около 4500 е на 1,5 бара, като държи стабилно налягане до 6500 оборота и набира без да се замисля. Леко драгаджийка се получи и не това ми беше целта ама какво да правиш. Проблема ми е с вас - гадателите на малката перка Не успява да охлади, както предрекохте на кристалните си топки и прочее атрибути. Сега пратете знак от къде да намеря перка около 40 см в диаметър и да не е по-дебела от 7см. Вече гледах тия от 200 лева и нещо не ме кефят
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Моята е взех от автоморга от някакво бмв, предната за климатика, пак на Spal беше-за около 30лв. Търси дето продават баваци на части. Интересно как ти държи такова налягане? Чипа мапвал ли си го, или това е само на базова настройка на гейта. Иначе супер е, че смесите са добре.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
Чипа така е направен - холда да е на 1,5 бара и явно този гейт няма проблем да ги държи. Стария си правеше каквото иска, пренадуваше, не държеше стабилен холд, ама предполагам нормално за 20 годишно турбо. Гледах ги и аз перките от Е34-ки ама седят пред радиатора и бутат въздуха през него. На мен ми трябва за отзад - да дърпа. Не знам може ли да се обръща посоката на Спал продуктите като на китайските перки. Ако може лесно ще се оправя значи.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Аз го пуснах наобратно - няма ядове. Днес в един магазин за климатична техника видях това- китайче на приемлива цена имат и 13 инча - с 2 см и нещо по голям. Въртят и в двете посоки. Ако имаш мерак мога да го купя и да ти го пратя.
Обаче ако си намериш оригинален Spal е по-добрия вариант.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
То посоката на въртене на двигателя лесно ще я обърнеш. Аз ползвам перка от Volvo 850 на Гранда(от МЕГАФАРТС за 10ина лева) .Почти идеална му е понеже много грее лятото този осмак Всички от фамилята 850/V70 ти вършат работа с орязване на shroud-a. Но в най-стърчащата си точка са по-дебели май отколкото ти трябва (с shroud-a де, без него мисля се вмества). Може би не навсякъде имаш изисквания за тази дебелина и ще стане. Имам 2ка вентилатори на общ shroud от Мондео 1.8ТД . Ако искаш мини да ти ги дам да тестваш.
П.С. Ето как стои на волвотоперката - явно много тунингари ги ползват заради големия поток :
Гледах от какво ли не перки ама всичко много дебело при мотора. Как да е, намерих една перка Mishimoto за добри пари и взех и датчика за степените, че на моя 1-ва му беше изгоряла
Спал-а го дават макс дебит 1300м3/ч а Мишимотото е 2200м3/ч. Надявам се с тая перка и включването на по-ниски градуси да се реши проблема. По-големичка е перката, ама се събира тамън при колектора и турбото. Сравнение със старата
Трябва само да сваля мигачи, решетка, лайстна под фаровете, бронята, турбо пътищата от турбото до кулера, да източа антифриза, да сваля радиатора, да и направя закрепване на тая перка, да сглобя всичко по обратния ред и пак сме на проби. Нищо раота. А и да преправя оттичането на маслото, че няма достатъчно наклон и се събира в маркуча и омаслява от там.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Пак грее. Може да седи цял ден на място да работи и няма да вдигне температура над 92гр. Почнеш ли да даваш газ се качва на 100гр в задръстванията. Място за по-голяма перка от сегашната няма. Единственото в което не съм сигурен е дали лопатките на перката са в правилната посока, но не мога да се ориентирам там честно казано. Пробвах с лист хартия пред радиатора и си го залепва. Мисля малко да облицовам турбото и даунпайпа да видя дали не грее от тях. Не знам има ли смисъл да правя перката да се пуска ръчно.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Има Съби. Когато я пуснеш да върти принудително няма да достигне 100 градуса,а ще я държи почти на границата на отваряне на термостата(поне би трябвало ако и стига дебита).В момента ти достига такива температури и заради датчика най-вероятно понеже я включва късно и рано я спира.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл