Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




Автор Съобщение
 Заглавие: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатроник
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 00:26 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колеги моля ви се помагайте вече напълно се отчаях.Значи когато пусна климатроника и колата е на свободна и работи на 650 оборота някъде рязко ми пада стрелката на волтажа на волтметъра отива даже на едно деление преди 9 смисъл на 9.5 някъде даже вечерно време на пуснати фарове се променя светлината на таблото и става една такава мижъва.Първо решихме че не зарежда хубаво динамото разглобихме го смених ми плочката с четките ефект-никакъв.После решихме да търсим масите към двигателя,намерихме ги почистихме ги много добре пръскахме с контактен спрей ефект пак никакъв.И накрая за капак на всичко ми изгоря два пати един и същи бушон този дето е на перката под него има нарисувано една като снежинка,не само че гори два пати а ми прогори и леглото на бушониерата.Та така сега единствения ми вариан е да отворя гадното моторче на климатроника дето знам къде се намира и знам колко трудно се вади да го разглобя и да видя да не дава отечка тая пущина , но не съм обеден че е то,защото когато колата работи на AUTO ECON в смисъл на парно няма никакви грижи волтажа даже не мърда.Моля колегите който са се сблъсквали с такъв проблем да ми споделят че вече съм отчаян и накрая ще е закарам на сервиз и каквото ще става.Колата е капа макар че е ясно от подписа моля помагайте....... img183


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 08:27 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
така описано е по-вероятно бобината на компресора на климатика да ти товари системата
за това свидетелства и означението на изгорелият бушон

разбира се задължително е да направиш замерване и с мултицет, не да вярваш само на уреда


П.П. освен ако не си с В6 3.0, то 650 оборота на празен ход са малко


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 09:32 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колега постоянно правя измерване и мога да кажа че уреда е съвсем коректен.Ако може да ми кажеш къде е тая бобина за която говориш и дали ремонта и е сложен ще съм ти много благодарен...МОЛЯ ВИ ДАВАЙТЕ СЪВЕТИ ПРИЕМАМ ВСИЧКО!

П.С. В прочем са 850 оборота объркал съм се при писането нещо съм натиснал 6 вместо 8 и затова се е получило..


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 11:13 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Аз мога да споделя, че и при мен е така.
Стрелката на волтметъра седи така "\" когато е вкл. климатика, фаровете на къси и вентилатора на 3.
Обаче като меря с волтметъра директно на клемите има напрежение 12.2-12,5.
Да знам, че е малко малко, но като се движа вдига още малко. С други думи волтметъра вътре не мери много точно поне при мен.

Относно клемата с предпазителя на таблото.
И при мен са стопени 2 бр.

Честно казано това табло с предпазителите е леко казано "кекаво" като изпълнение.
Контактната повърхност за тези големи предпазители е прекалено малка за този ампераж (говоря за големите 20+ А предпазители).

Затова аз оправих нещата по следният начин:
Сваляш таблото, проследяваш пистите за съответните предпазители, до кои проводници ходят, връзваш се направо на проводниците с отделен проводник и от тези клемите за предпазители и си готов.

Аз така съм направил на 2-та предпазителя, на които ми се стопиха гнездата и нямам никакви проблеми.
Вече няма "печене" и др. проблеми.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 11:54 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колега разбирам какво имаш на предвид с таблото даже и аз съм направил същото но става въпрос че ми гори един и същи бушон два пъти,пак и като меря с уреда на включени фарове и пуснат климатроник ми показа последно 10.5 което хич не на добре когато колата е в движение седи на 12.5,но когато работи на място много ме уплаши този волтаж и явно има някакъв проблем и вследствие на това ми гори бушона и ми прогаря леглото имам чувството че някъде имам много голяма утечка,но не мога да я открия.Но проблем има 100%... hepl


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 12:16 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колеги според мен е от масата на копето имам намерение да сваля целия минусов кабел и да го сменя,някой ако го е сменял моля да сподели с какви проблеми се е сблъсквал че гледам че е бая заврян покрай гредата и май ще има зор.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 13:26 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2010, 12:25
Мнения: 156
Местоположение: София
Не е толкова дерт смяната на кабела - минава през една скоба на ботуша и слиза долу до едно ухо на тампона на скоростната кутия. Според мен хубави нови клеми и един нов минусов кабел и ще заспи. На старата имах подобен проблем и се излекува така, също и един колега :)

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20v, 147hp, 1996г. - бивша
Lancia Kappa, 2.0 20v, 155hp, 2000г. - настояща =)
Mercedes C350, W203, AMG пакет - страшен кеф!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 14:10 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колега точно това мисля да направя знам че тези коли имат проблем с масата а при включен голям товар с нестабилна маса ампеража е много голя и това е все едно у вас да нямаш нула и горят бушони в последствие.По патя на логиката аз стигнах до там защото преди ми нагряваше плюсовата клема и я смених с нова наведох се одеве и видях че минусовия кабел там дето минава през скобата е снаждан нещо и е увит яко с изолирбан, така че нищо чудно точно това да е мисля да хода да взимам един нов кабел с обувка и нова клема и да действам.За по-лесен достъп мисля да сваля гумата и под калника от ляво че кабела минава под едни тръбички гадни.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 15:45 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колеги одеве взех уреда и мерих яко и установих че масата е няма въобще мисля да пусна една маса друга маса да видя как е положението но това ще го направя утре че днес няма да ми остане време .Отново когато замервах пуснах всичко на максимум и същия проблем с волтажа при голям товар спад драстично на волтажа,явно от масата идват нещата защото не че съм много учен с ел.тахниката но имам инжинерно техническо образование и знам от обща култура че когато ампеража е голям и няма стабилна маса => нагряването на бушона и от прогоряване на леглата може точно там да е проблема утре ще го пробвам и ще пиша за резултат....


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2015, 18:28 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
проблем с кабелите се проверява елементарно
мериш волтаж на +клемата и на мотора
според моя опит ако разликата е повече от 0,2 волта има проблем

за проблем по плюсовият кабел
съответно се мери на минусова клема и на самият алтернатор
при капа-та мисля има место да се премери на алтернатора


иначе бобината на съединителя на компресора се намира на самият компресор


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 04 Авг 2015, 18:05 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Яну 2010, 20:23
Мнения: 328
Местоположение: София
А вентилатора/ите на радиатора бачкат ли, като 'падне' волтметъра? Бавна скорост, бърза?

_________________
Lancia K 2.4 JTD '98 - Изображение
Alfa Romeo 164 Super T. Spark


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 05 Авг 2015, 01:37 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Всичко си бачка, а искам да попитам някой които е демонтирал алтернатора, дали е вярно това че трябва да се сваля полуослката за да излезе,защото ми ги наговориха едни тука някъкви гаражни майсторчета,но на мен това не ми звучи сериозно мисля че ще излезне с малко чалъми.Моля някои който е правил тази процедура да сподели...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 05 Авг 2015, 11:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Не! Наскоро ми ремонтираха моя и всичко си излиза нормално. Имаше тема за пиниза как да се свали,разрови се.

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 05 Авг 2015, 11:40 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Благодаря за отговора малко ми олекна,но търся темата и не мога да е намеря ако някой е знае нека да ми даде линка тук...благодаря предварително...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 05 Авг 2015, 12:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
viewtopic.php?f=36&t=25823&start=20

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 06 Авг 2015, 11:11 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колеги ще се ходи на сервиз ,отивам при един познат дето преди е бачкал 5 г. в Бош. Дано той да установи какъв е проблема.От последните замервания дето направихме установихме че проблема е в алтернатора ,не знам защо така се случва сменил съм реле регулатора и като мерим от долу директно на него когато подам газ някаде след 1000/1500 оборота си зарежда нормално,но на празен ход на 900/950 оборота пада на 11.2/11.5 с включен климатроник.Интересното е че като няма голям товар в смисъл без климатроник няма проблем зарежда си нормално даже като пусна подгряването на задното стъкло,но пусна ли климатроника всичко умира.Съмненията ни са сега към диодния блок но ще видим като ида в сервиза.... wallbash


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 06 Авг 2015, 19:35 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
да де, но един алтернатор не е само реле регулатор


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 11 Авг 2015, 10:00 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 14 Окт 2014, 02:21
Мнения: 33
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia kappa 2.0i,20V 146 к.с.
Колеги никъде не искат да ми ремонтират колата едни даже като видяха че е ланча капа ми викат свали си генератора и ще го погледнем,други ми викат че нямат време....много ме яд на такива дето си подбират работата...и аз бачкам но не си подбирам работата....Не знам вече отчаянието ме наляга някой ако знае свястни сервизи които се занимават с ел.ремонти по колите в Пловдив моля ви кажете цяла седмица обикалям без резултат,но все пак трябва да хода и аз да работя моля ви колеги помагайте писна ми от простаци.... ranting


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 28 Авг 2015, 15:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
И аз съм на този хал :D Генератора могат да ти го свалят в сервиз и от там вече на ремонт. При мен беше в Автосвят и с техен транспорт до сервиз в бл 1 ,в тракия.

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Падане рязко на волтажа на волтметъра при пуснат климатр
 Мнение Публикувано на: 29 Авг 2015, 17:36 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09
Мнения: 544
Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
И на мен ми пада волтметъра под 13В при включен климатик и фарове ! Мисля да сменя най-напред релерегулатора и ще пиша какво е станало ! За какво ти е сервиз ??? Моята е 2,4 ТДС и генератора се сваля елементарно ! Има - няма 15мин и генератора е вън ! Щом си от Пловдив и искаш да е в сервиз сваляш генератора и го караш при Ончо срещу Макдрайва на 6-ти септември !Той е най-"в час" със стартери и генератори и не взима скъпо !!

_________________
Изображение
юзербары для форумов


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 26 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов