Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 30 Яну 2015, 10:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Как може да се провери бобините дали са читави?Просто питам,има едно слабо прекъсване на оборот.Свещите са нови БРИСК май бяха.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 30 Яну 2015, 22:17 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
ако не работи ще е постоянно
бих препоръчал за свещи само NGK-то което предпиват
особено ако свещите са с електрод над центъра ги смени


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 02 Фев 2015, 11:28 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Измих дебитомера със чист спирт.Със спринцовка напръсках обилно няколко пъти самите елементи и светнаха,определено имаше нужда от това.След почистването работата на двигателя се подобри осезаемо,развърта се много бързо,на бензин никакви забележки,перфектно.На ГАЗ все още има придъпване към 1800 об,когато се включи вариатора,но е доста по-леко от преди процедурата.Засега ще карам пък ще си каже.Благодаря на "hf hpe",че се занимава с мен и ми дава добри съвети.
Онтосно свещите,сбърках като ги купих тези ,трябваше си NGK ,но по-нататък ще взема нови.
Засякох я чисто градско 14/100 с изключен вариатор и мръсен дебитомер,преди манипулацията.Сега ще видя дали ще има ефект.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2015, 15:32 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Дойеде време да търся скорости,но ми се иска да взема такива,които са по дълги,т.е. с по-малко обороти да постигат 100км/ч.Къде мога да проверя предавателните отношения?От делта,Дедра,Мареа,Браво,Брава с кои двигатели ще станат?
Четох разни теми във форума и се оказва че има Дедра с мнооого дъли скорости/малко предавателно число/,но пък дали ще пастнат на моята.
Намерих запазен съединител от Браво 1,8-16V,който мисля че е еднакъв с моя.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2015, 23:17 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
"нормално" по-дълги са тези от 113 к.с. версия моторите
иначе за много по-дълги от някое TD или JTD браво брава
3-ти вариант е да се смени само 5-та скорост с по-дълга

иначе ако имаш достъп до данлоуд секцията има книжки за експлоатация на делта и дедра
в тях ги пише тези неща


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 05 Фев 2015, 14:06 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Цял ден ровя/Downloads секцията/ и не можах да открия предавателните числа специално за този двигател.
Епер-а не мога да го отворя.
Ако някои има инфо на Дедра 1,8-16V 131к.с. и на 1,8-16V 113к.с. какви са стойностите на кутията много ще ми помогне.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 07 Фев 2015, 00:17 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
На Фиат Браво 1.8 16в 113кс
1ва- 3.909
2ра- 2.238
3та- 1.520
4та- 1.156
5та- 0.971
Задна- 3.909

На Купе 1.8 16в 131кс не мога да ги намеря сега, което ме подсеща че някъде във Фиат форум бях намирал един линк мисля че руски, пишеш модела на колата и ти показва много каталожни данни и предавателни числа и май имаше и 2ра опция за отваряне на още една кола за да можеш да сравниш. Ако някой знае кой е този сайт нека го пусне тук за да може да си го запазя че си е полезен.
Колега ти с 100км/ч на колко оборота си?

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2015, 15:29 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 22 Яну 2010, 19:29
Мнения: 276
Местоположение: София
Кара: Honda Civic VI 1.5 VTEC 114hp 3dr '97
http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

Тука требва да ги има.

Dedra 1.8 16V 113hp:

I 3.909 (12.39)
II 2.238 (7.09)
III 1.444 (4.58)
IV 1.029 (3.26)
V 0.82 (2.6)
R 3.909


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2015, 16:35 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Май ще се опитам да ремонтирам моята или да търся от Купе със същия мотор.
При 100 км мисля че беше около 2600об/мин.
На 3000 об/мин съм на около 105-107 км/ч по километраж.Оказва се,че моите предавки са добри/дълги/.
На Мареа,Браво със 1,8-113к.с. са с по-къси 3-та,4-та и 5-та,поне това открих,ако не е грешна информацията.
Благодаря Ви за помоща,продължавам борбата.
И да не съм валат тъпото придърпване си остава,понякога по-силно,понякога по-слабо изразено особено на ГАЗ.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2015, 20:16 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
juslen написа:
http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

Тука требва да ги има.

Dedra 1.8 16V 113hp:

I 3.909 (12.39)
II 2.238 (7.09)
III 1.444 (4.58)
IV 1.029 (3.26)
V 0.82 (2.6)
R 3.909


Колега това е сайта който търсех, благодаря.

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2015, 23:16 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
може и да няма разлика
но тук липсва едно важно число
това на главното предаване или просто казано диференциала

определено обаче 113к.с. дедрата е с 120км/ч при 3000 оборота на 5-та предавка
просто трябва да взема книжката от колата и да я сканирам
книжките на сайта наистина са за старите модели двигатели


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 10 Фев 2015, 18:04 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Четейки тази тема,в която се описва точно моя проблем с придърпването почвам да се притеснявам.
Проблема се появява точно когато се включи клапана на вариатора,ако минеш бързо през този диапазон от 1800 об почти не се усеща проблем,но ако искаш да подържаш обороти близки до тези ще ти счупи врата в някой случай.При изключена букса проблем няма,но колата става изключително мудна и трудно се развърта.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthre ... 2%E0%ED%E5
Сериозно се съмнявам дали не съм объркал нещо по зацепването на ремъка.
Какво направих след като си свалих пистовия ремък,капака на клапаните и т.н.
1.първи цилиндър в ГМТ,сложих индикатора,монтирах петите/които би трябвало да са този мотор/
2.свалих ремъка,смених семерината на изпускателния вал
3.сложих ремъка обратно,разхлабих болтовете на шайбата на смукателния вал
4.опънах ремъка ,затегнах оптяжната шайба
5.затегнах болтовете на вариатора
6.махнах петите и превъртях поне два оборота ,сложих петите отново за проверка.
Всичко си беше о.к.,но рем.шайба на смукателния вал има прорезни отвори през които минават болтовете за стягане .Та тук не си спомням къде точно позиционирах шайбата.
Възможно ли е да съм дал повече предварение по този начин?
Сега се чудя има ли вариант без да се сваля ремъка да се даде закъснение на смукателния вал като се разхлабят болтовете на вариатора и се мръдне с един зъб назад,така че да се завърти коляновия вал,изпускаления вал и само шайбата на смукателя без самия вал да мърда,т.е. движението да е само в прорезите на болтовете или пък ако може да върна самия смукателен вал без да се завърта нищо друго?
Не го обясних много добре,но дано ме разберете.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 19 Фев 2015, 15:04 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
По повод на предавателните числа на скоростните кутии открих полезен сайт за някои технически параметри на автомобилите.
Ако сметнете,че е реклама,моля модераторите да го изтрият.
http://naskorost.com/katalog/lancia/

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2015, 12:51 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Идват празници и някои хора ще празнуват други,като мен,ще свалят скоростна кутия :mrgreen:
Вчера влязох в канала да видя какво ме очаква и почти всичко ми е ясно само не знам дясната/дългата/полуоска трябва ли да се сваля и,ако е да как точно?На нея има висящ лагер.Цялата ли заедно с лагера да махам или не се налага въобще свалянето й?Общо взето може ли да опишете цялата процедура и евентуалните "капани",които да очаквам.Някакви тънкости и пинизи?Май ще трябва и предния мост да се свали,за да е по-лесно?
п.с.Ще монтирам скорости от Дедра 1,8-113к.с. втора употреба.Как да я позная дали е читава преди да се монтира,има ли такъв начин?Има ли нещо което може да се подмени превантивно-семеринг,лагер и т.н.?

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2015, 16:49 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Готов съм ,смених скоростната кутия.Голем цирк е на този мотор.Старата толкова беше разбита,че имаше 2см луфт на първичния вал.Масло,лагери,семеринг,всичко беше леш.Преди да я сваля даже на първа и втора не искаше да тръгне,прескачаха си зъбчатките и само хрущеше.
Ще се опитам да опиша цялата галимация.
Демонтаж:
въздуховоди,стойка акумулатор,щанги на скорости,помпа съединител,стартер,генерация,кабели за задна и скоростомер,ляв и десен шарнир,лява и дясна биалетка,ляв и десен кормилен накрайник,лява/късата/полуоска.
Подпрях двигателя с крик и свалих центр.тампон на ДВГ-то,тампона към скоростите,махнах и болтовете които закрепват скоростите към двигателя,отвих болтовете на магарето/предния мост/ колкото да може да падне малко надолу/10-тина см/,за да се отвори пространство.
Последва повдигане на ДВГ-то и скоростите докато се появи място за измъкването им.Дългата полуоска си остана на местото като се измъкна от скоростната кутия.
Смених съединителя,като направих "опашка"за правилното центроване на феродовия диск.Мисля че беше Ф 20мм на около 100мм.
Монтаж:
Избих дясната полуоска навън като лагера на висящия лагер излезе от леглото си.Не можах въобще да сваля цялата лапа,която държат въпросния лагер.
С помоща на още двама приятели вдигнахме скоростите и чрез разклащане и побутване се куплираха към двигателя.Захванах ск.кутия с болтовете към ДВГ-то,набих обратно висящия лагер на дясната полуоска в леглото му и тя си влезе в скоростите като внимавах да не подведе накриво и да нарани семерината.
Последва голямото завървтване на болтове на предния мост,тампоните,полуоска и т.н.
Накрая като дойде реда на помпата на съединителя забелязах,че "новата" ск.кутия е за жило,последва размяна на рамената на двете.
Налях маслото като на бутилка от двигателно масло на капачката пробих два отвора,на единия вентил за гума,на втория шлаух на,който единия му край е на дъното на бутилката,а другия в отвора на скоростите за наливане на масло.С помпа или компресорче/в моя случай/нагнетих въздух и маслото само си отиде на мястото Very Happy
Резултат-"новата" скоростна кутия се оказа в много добро здраве,но за съжаление с по къси предавки,а уж трябваше да е обратно,вследвие на това на двигателя му трябват още 200-300 оборота,за да достигне скороста на "старата"кутия.Т.е. при 3000об/мин на 5-та,старата беше на 110км/ч,а новата 104км/ч.Съединителя,които го взех втора употреба от колега от форума също се оказа много добър.
Обобщение-цялата процедура ми отне точно един пълен работен ден-8 часа,като имах проблем единствено с дясната полуоска,не можах да я махна,затова я избих навън.
Извод-ако имате пари не се захващайте,голям цирк е,но при мен липсата на такива ме накара да се справя сам,но имах под ръка почти всички необходими инструменти,стуг,канал и добри приятели.
Успех на тези които тепърва ще им се наложи смяната на скоростна кутия.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1,8 ВВТ
 Мнение Публикувано на: 03 Юли 2015, 10:03 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Колеги,от къде мога да "хвана"сигнала на ламда сондата някъде в купето или на удобно място?

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 36 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов