Автор |
Съобщение |
specialista
|
Заглавие: Бензинови дюзи Публикувано на: 21 Ное 2009, 19:30 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2009, 14:28 Мнения: 29 Местоположение: Ямбол
|
Колеги,често се случва преди започване на зимния сезон да се сетим че колата ни е имала и бензинова система,даже някой иска да си е направи да работи на бензин както едно време.Тогава и идват проблеми за повечето съфорумци.Ще споделя личния си опит,от близо 1.5 години Темпрата я карам и паля само на газ.Резервоара е свален с надеждата като си намеря помпа за по-бързо.Помпа си намерих скоро след това обаче така и не се наканих да я монтирам.Наканих се най-сетне и почнах ама здравата да се ядосвам.Първо помпата която взех е втора употреба от катастрофирала кола,проверих я че работи и я потопих в бензин.Сега година по късно помпата не тръгна.Принудих се дая разглобя и зглобя на ново зада тръгне.Монтирах я и веднага нов проблем колата неще на бензин въпреки изправната помпа и налягане в рейката.Разбирасе дюзи са запушени.Тук е мястото да кажа че напомощ се притече ХИТ-КО и неговите момчета.Занесох му дюзите,между другото много имат ултразвукови вани но никой няма стенд за изпитване на дюзи какъвто има ХИТ-КО.И така вече имам нова помпа и нови дюзи ,появи се проблем при монтажа на дюзите протекоха от уплътненията,смених ги с нови.Колата заработи перфекно и тъкмо си мислех че вече се свърши с мъките и се почна едно неравномерно прихълцване на около 5-10 секунди веднъж(говоря за празен ход на мотора).
Съответно на газ този проблем го няма и се започна едно умуване защо и откъде е проблема.До отговора стигнах малко случайно и в същото време беше въпрос на време.Първо си проверих свещите имам си тестер едната нещо неми допадна
и за това ги смених всичките ,но проблема остана.Закачих я на Визата-всичко си е наред нама грешки.Няма да ви мъча повече оказа се че има пукната мембрана на регулатора на бензина,на същия на който му правех замерване и корекция на работата.През вакумния маркуч който управлява регулатора постъпва бензин в смукателния колектор и от там в следствие на нерегламентираното преобогатяване на сместа се получават тези претрисания.Първото което направих е да променя захранването на релето на горивната помпа,т.с да я управлявам от ключа на АГУ-то,защото ако се върти помпата ще ми вкарва бензин докато работи на газ.Сега съм на тема търсене на регулатор нещо втора употреба и на изгодна цена.
Поздрави и дано съм бил полезен с патилата си и на други колеги!!!
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2009, 22:10 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Мда това сме го яли с регулатора и го давам за пример ... Но на тестера не виждаше ли богатата смес?
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Бензинови дюзи Публикувано на: 21 Ное 2009, 22:49 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Колега тези регулатори са костелив орех.Аз съм с Тема с мотор 834 В000. която е с регулатор Bosch 0280 160 235.Моя също се скапа и пускаше постоянно излишното гориво.Смених го с втора ръка и работата на бензин коренно се промени/значително по-добро ускорение/.Но всичко това продължи около 1 година.Сега усещам че и тоя също започва да се скапва/придръпва понякога зверски при потегляне от студено състояние/.След помпата и дюзите тоя регулатор влияе най-силно върху работата на бензин и тъй като нов е сериозна цифра съм наумил да го разпробия по периферията/стария де/ и го прихфана с 5-6 болчета като фланец и да го дам на стругар да челоса валцофката та да пробвам може ли да се ремонтира.И още нещо като караш постоянно на газ при неизключена бензинова помпа регулатора е постоянно натоварен-отваря клапана и връща всичкото излишно гориво и по-бъзо излиза от строя.Затова съм направил разделно управление само на помпата/мога да я вкючвам самостоятелно т.е. да върти или не при работа на газ/ и задължително паля и гася само на бензин.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Бензинови дюзи Публикувано на: 22 Ное 2009, 10:26 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Добро утро!И аз съм в групата с пробитите мембрани на регулатора. Сега имам два- единия пуска постоянно излишно гориво/не затваря/ но не му е пробита мембраната, а другия затваря но е със спукана мембрана/дърпа ми бензин през вакуума/.Май ще връщам стария/по-добре по-ниско налягане в рейката отколкото да ми дърпа бензинец постоянно.Гледам че колегата в Ямбол ги предлага/Хофер на цена 160лв/ но този на снимката се отличава от моя свързва се с рейката с резба а не с ушите и с двата болта и уплътнителните пръстени.Май ще търся отново втора ръка от Тема,Крома но да е поне 94г.Извинявам се за спама колега!
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
specialista
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2009, 12:33 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2009, 14:28 Мнения: 29 Местоположение: Ямбол
|
Първо да отговоря на колегата защо не съм видял богата смес.Моята кола е от моделите без сонда.А нямам газоанализатор.
Незнам дали ще е от полза но ви показвам и по-ефтини регулатори,само дето на мен пак сами скъпи.
http://tuning-parts.bg/browse/category/id/27/
Ако някой си купи нека сподели резултатите.
Успех!!!
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Ное 2009, 09:46 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Купих си от topspeed.bg, изкара малко време и после натегнат на макс държеше 2 бара на празен ход.... седи ми още в гаража. Предполагам може да се направи да работи но не ми се занимава. Иначе казано - боклуче за 75 лв.
|
|
|
|
|
chavco
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Яну 2010, 08:43 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 07 Яну 2010, 08:26 Мнения: 5 Местоположение: София
|
аз съм с Ланчиа 1.6 и.е.
тя май няма такива неща.
|
|
|
|
|
D1sturbed
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Апр 2010, 17:16 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 19 Мар 2009, 15:19 Мнения: 108 Местоположение: София
|
Извинете че се намесвам но утрепете ме не мога да се сетя къде е при мен този бензинов регулатор. И аз имам Фиат Темпра с 2.0 мотор
_________________ Where we're going we won't need eyes to see
|
|
|
|
|
joro_d
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Апр 2010, 17:47 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 21 Юли 2008, 22:36 Мнения: 58 Местоположение: София
|
D1sturbed написа: Извинете че се намесвам но утрепете ме не мога да се сетя къде е при мен този бензинов регулатор. И аз имам Фиат Темпра с 2.0 мотор
Като отвориш капака и наведеш очи към дюзите, регулатора се пада най-вдясно на рейката, която снабдява дюзите с гориво. Подчертавам - вдясно, ако си пред колата и гледаш мотора.
Ако темпрата ти е 2.0 i.e., значи има вероятност да е с мотор като на моето типо.
_________________ FIAT Tipo GT 2.0 i.e. 159A6.046
Alfa Romeo 156 1.8 TS
|
|
|
|
|
ivka-1
|
Заглавие: Re: Бензинови дюзи Публикувано на: 01 Май 2010, 22:19 |
|
Регистриран на: 01 Май 2010, 21:57 Мнения: 1 Местоположение: Dimitrovgrad
|
На моята Крома 91г. е същият , но преди години ми се скапа и сложих от BMW, същият е на 3 бара налягане. Имам и от Ланчия и сега съм с него , но си търся уплътнение и голям проблем по магазините не намерих.Взех ги втора употреба по 10лв.Днес видях на BMW 325 , че също го има но не ми го дадоха, че да не разваляли двигателя.Сменял съм и рейката с дюзите която е от Ланчия и е 1 към 1 с моята.Така ,че има голям избор.Е успех и повече от 10лв. за втора употреба не давай.
Прикачени файлове: |
234.jpg [ 169.5 KiB | Прегледано 4597 пъти ]
|
123.jpg [ 72.59 KiB | Прегледано 4597 пъти ]
|
_________________ Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-MS6156.Процесор Пентиум 650МHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 256М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер Canon S-600 и трансвертер 150W.
Последна промяна ivka-1 на 05 Ное 2011, 19:40, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Re: Бензинови дюзи Публикувано на: 04 Май 2010, 19:55 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
И аз имам три такива регулатора/Bosch 0280 160 235/ вземани са за около по 10-тина лева броя,но от тях стабилно работи само последния/взех го от колега от форума/.За уплътнителните пръстени/гумения и пластмасовия/-те са същите като тези на върха на дюзите на Бош.Отиваш в Даскалов кар и искаш ремонтен комплект за дюзи на Бош и ще ти дадат комплект с не помня вече 3-4 гумени пръстена,един пластмасов и калпаче/жълто/ за върха на инжектора при това оргинални за 8лв.май беше комплекта.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
|