Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Юли 2006, 11:12 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20
Мнения: 249
Местоположение: Русе
Можеш ли да сложиш снимка къде са горе долу болтовете които трябва да се развият по таблото. Щото точно идеята ,че трябва да разглобя таблото (пък аз съм от онези майстори дето после като сглобяват им остават части за още една кола) ме спира от миналата година.
Възможно ли е само да се свали жабката и човек да полегне отдолу и да го докопа това моторче ?

_________________
"Don't hate the player, hate the game"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2006, 17:08 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
Под жабката има плстмасова кора, която е едно цяло с таблото. Тя ще ти пречи за развиването на трите болтчета крепящи моторчето. Свалянето на жабката няма да ти даде абсолютно никакъв достъп. А без да я разтуриш нямаш шанс.

За съжаление снимка на цялото табло нямам, а отдавна съм я събрал. Болтовете не са скрити, няма разни щипки да се чуди човек от къде да опъва. С леко подръпване ще откриеш всеки един болт, няма да се плашиш. При засилен интерес ще изровя от съзнанието си каквото мога.

_________________
Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2
Lancia Delta II 1.6ie - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2006, 11:29 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20
Мнения: 249
Местоположение: Русе
Лошо явно ще се разглобява, (пусто като обичам всичко в колицата да е наред) пък и съм отпуска.
Втори въпрос как се връзва тази крушка/съпротивление (последователно или паралелно). Колко ома трябва да е съпротивлението? Че идеята със съпротивление някак ме кефи повече.

Днес ме мързи (пък и александра видео с тази примоция по 50 ст. DVD под наем) ,ама утре май ще я залюшя по хладното сутринта.

_________________
"Don't hate the player, hate the game"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Авг 2006, 00:15 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
Последователно.
Колко ома не мога да ти кажа. С 400 едва движи. Следователно трябва да е стойност < 400 (можеби около 200 ома). Като го разглобиш имаш възможност да си поиграеш ;) Виж Delta (и Slavi) к'во е написал за кружката отгоре. При мен само със съпртивление стана ХРАС!

Тази отпуска трябва да се уплътнява с нещо. Хайде успех.

_________________
Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2
Lancia Delta II 1.6ie - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Сеп 2006, 09:18 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
Още снимков материал по темата, благодарение на линка предоставен от Dedra 2.0 тук. За съжаление от статията нищо не се разбира :(

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2
Lancia Delta II 1.6ie - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Сеп 2006, 13:59 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54
Мнения: 1754
Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
Майкооо мила. Момчета свалям Ви шапка за ентусиазма и търпението. Аз моята клапа съм я фиксирал в полу отворено положение, около 1- 1.5 см отворена с един винт, хем си взема външен въздух , хем не колкото при напълно отворена клапа. Аз също бях решил да го правя шибаното моторче ама като разбрах за какво приключение иде реч много бързо се отказах. Туй мързела е голяма работа ще знаете от мен :) На който не му се занимава с тези безумни разглобявания- това е решението :)

_________________
Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001; Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P.

Изображение - Lybra
Изображение - Alfa 147


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2006, 20:09 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20
Мнения: 249
Местоположение: Русе
Днес запретнах ръкави и е*ах майката на таблото за норматив, и тогава лъсна нов проблем не знам при тези които са си играли как е , но при мен уплътненията по купето са толкова много и плътни че мога да видя само едно болтче, но не мога да го развия, второто мога само да го напипам (пръстите ми са доста тънки), а третото не мога и да го напипам. Е*ати уплътненията по купето. Сега го оте*ах, утрото е по мъдро от вечерта, пък утре ще видим. За сега единствения шанс който виждам е на пролет да източа фреона от климатика и да разглобя целия възел на климатроника.


Delta II, '95, 1.8ie 8v, 836A5

_________________
"Don't hate the player, hate the game"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2006, 20:25 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Май 2005, 23:20
Мнения: 249
Местоположение: Русе
РАЗГЛОБИХ ГО !!! Ебати мъката беше.

Два гвоздея лепило, съпротивление 47 ома и две крушки, докато тествах копелето окриви гвоздеите. имам чувството че това моторче ако го туря на двигателните колела ще ми падне разхода :D

Сега всичко работи но ме съмнява да е за дълго. Сигурно пак ще се счупи но на пролет ще го боря отново

_________________
"Don't hate the player, hate the game"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2006, 13:36 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 18 Дек 2004, 13:17
Мнения: 116
Местоположение: Плевен д`ге
Ами неотдавна мислех да разровя кокалите на старата тема и реших, че вече не е актуално, ама като гледам си е.
Проблема с чупенето на оста реших с поставяне на крайни изключватели - микроключета подобни на снимката.
"Схемата" съдържа 2 такива ключета и 2 диода. Просто трябва да се подбере място за ключетата върху "леглата" на клапата (което става лесно като се свали поленовия филтър). Понеже тя е облечена в мек материал (клапата), там където опират пластинките на микроключетата залепих метални лентички. И да се спази посоката на диодите.
Така съм вече ок. 3-4г. и се чува как работи правилно, въпреки че (доколкото помня) съм "монтирал" ключетата само с лепило.
"Машиката" открих сравнително лесно по моргите, изглежда са еднакви при много марки и модели.
За свалянето и поставянето изкривих върха (ок. 1 см.) на малка кръстата отвертка, но пак си е чанч.
То като се замисля - почти само отворена я държа, ама а де - мераци.


Прикачени файлове:
switch.jpg
switch.jpg [ 10.63 KiB | Прегледано 4088 пъти ]

_________________
Dedra 1.8 i.e. SW
Motore - 836A5000
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Авг 2007, 12:31 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2006, 01:44
Мнения: 413
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon
и аз оправих счупената ос на мойта дедра, два тънки винта и стана работата...
мисля си само, че цялата операция може да мина без сваляне на кората
може да се бръкне зад жабката и да се свалят винтовете, а лостчето може да се откачи като се свали моторчето и имаш пряк достъп

_________________
2005 Lancia Ypsilon


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Авг 2007, 20:52 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
А честито. Наглед нищо не е, но когато се лепнеш зад някой камион разбираш колко е гот да можеш да си затвориш проклетата клапа ;)

Ами може и да може без разглобяване, ама ръцете ти трябва да са като на татко барба.

_________________
Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2
Lancia Delta II 1.6ie - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Авг 2007, 22:45 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2006, 01:44
Мнения: 413
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon
кашкавалени ръце ти трябват...ако си го правил веднъж, втория път 100% ще успееш без нищо да сваляш...

_________________
2005 Lancia Ypsilon


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Окт 2007, 21:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14
Мнения: 1356
Местоположение: Пловдив
Абе на някои да му се намира такава машинка счупена, повредена или потрошена която се кани всеки момент да изхвърли, трябва ми едното зъбно колело от нея :) или докато чакам маи ще слагам машинка за централно или канап. На дедрата да чукна на дърво още работи но на бравото не съм се намесвал и ще трябва и него да го правя, но тоя път не е счупена оста а вътре едно колело направо е раздробено. Е бати силата, аз тва с клещи да го хвана няма да мога да го слома така, тоя мотор го е направил на трици

_________________
Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!!
DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex)
HONDA CR-V & Toyota Yaris Verso 1.3VVT-I AT


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2009, 20:47 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05
Мнения: 467
Местоположение: София
Айде и при мен отиде моторчето. Моя проблем е следния: Като дам на контакт и ако не е включен климатроника почва да се чува едно прещракване на моторчето. След една минута спира. Щракането е точно като на реле. Забелязах, че го прави само когато затваря външната клапа. Когато я отваря няма проблеми. Утре живот и здраве ще разглабям. Някакви съвети преди това някой ще даде ли?

_________________
Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2009, 20:54 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05
Мнения: 467
Местоположение: София
Само да попитам, някой знае ли как да го спра да работи за да не щрака без да разглобявам колата.

_________________
Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2009, 21:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2006, 01:44
Мнения: 413
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon
Да ти кажа само, че разлобяването е бая тегаво, приготви си 3-4 часа.

_________________
2005 Lancia Ypsilon


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2009, 22:23 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05
Мнения: 467
Местоположение: София
Прочетох за какъв филм става въпрос. :( :( :( май ще оставя работата за събота и неделя. Някой знае ли каде е бушона за това моторче?

_________________
Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2009, 22:59 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5198
Местоположение: София
Кара: Lancia
няма бушон захранва се от целият пулт който е са управление на климатроника
иначе изключването е лесно
като откачиш буксата

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Окт 2009, 12:58 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05
Мнения: 467
Местоположение: София
Счупих си врата, докато се навирах под джапката за да разкача буксата. Мерси много! cheers

_________________
Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Дек 2009, 17:39 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33
Мнения: 148
Местоположение: София
Днес тръгнах да сменям поленовия филтър,защото яко ми поти стъклата делтата и разбрах че и на мен не ми работи клапата,бутнах я да се отвори до край и сглобих така,поне сега не поти и е екста :) .При мен май оста е счупена,защото чувам моторчето,че работи ,но не мести клапата.Не мисля да го лепия,минах през един приятел и си купих втора ръка 15 лв.,на пролет ще го мъча :roll: .

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 3 [ 41 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща




Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов