Автор |
Съобщение |
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Май 2009, 09:50 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Май 2009, 20:25 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
още малко инфо за ентусиастите
Смяната на всички консумативи е през 12 000 км
Кабелите струват в Италия 750 евро само те
В София има сервиз в който човека може да ви зареди с консумативите и да я подържа
Цена на консумативи между 1200 - 1800 евро на 12 000 - 15 000км смяна
Двигателя се вади от долу.
Двигателя е на Ферари 308ГТ
модификациите са 2 вида - 205 и 215 к.с , фабрично е скопен, с компютър се премахват юздите и Диното дава 268 кончета.
Има инфо че частите в Англия с поръчка са доста по приемливи.
Ремък 49 паунда
емблемката е 48 паунда
Скоро повече инфо и на живо ще я видите на срещите в Враца на Лозница
Прикачени файлове: |
LbF.jpg [ 144.77 KiB | Прегледано 9800 пъти ]
|
Angrenaz2.jpg [ 19.8 KiB | Прегледано 9801 пъти ]
|
Angrenaz.jpg [ 87.49 KiB | Прегледано 9800 пъти ]
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Май 2009, 20:38 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Само не разбрах оная Тема Аисмен купи ли я ,че да се редя на опашка ако не са и счупени скоростите.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Май 2009, 01:10 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Неам си на идея , не е казвал
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Май 2009, 10:43 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Не подвежадай колегите че мотора е директно от 308 ГТ/ ГТБ/ КуВе и т.н. , базиран е на него, но със някои съществени разлики - главно по всмук. и изпуск. с-ма и коляно-мотовилковия механизъм. Идеята е да се постигне по-еластичен и с равномерен ход двигател който все пак да пасва на представителна лимузина като Тема-та 215 к.с. е версията без катализатор, 205 к.с. е кат. версия, като при нея динамиката е логично и по-слаба. Всички версии на мотора са събирани от Дукати (на базата на Ферари ДВГ F106LA ако не се лъжа) по поръчка на Фиат за Ланча.
Иначе ако се доверяваш на поръчки от И-бей за части за такава кола - действай, аз лично обаче съм доста резервиран!
П.С. Радослав Кънчев ли ти обяви тези цени за части с поръчка?
Последна промяна Tie на 08 Май 2009, 11:08, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Май 2009, 11:14 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Tie написа: Не подвежадай колегите че мотора е директно от 308 ГТ/ ГТБ/ КуВе и т.н. , базиран е на него, но със някои съществени разлики - главно по всмук. и изпуск. с-ма и коляно-мотовилковия механизъм. Идеята е да се постигне по-еластичен и с равномерен ход двигател който все пак да пасва на представителна лимузина като Тема-та 215 к.с. е версията без катализатор, 205 к.с. е кат. версия, като при нея динамиката е логично и по-слаба. Всички версии на мотора са събирани от Дукати (на базата на Ферари ДВГ F106LA ако не се лъжа) по поръчка на Фиат за Ланча. Иначе ако се доверяваш на поръчки от И-бей за части за такава кола - действай, аз лично обаче съм доста резервиран! П.С. Радослав Кънчев ли ти обяви тези цени за части с поръчка?
Е това вече е отговор не като предния
не познавам Радослав Кънчев , имам познат с Такава тема сервизно обслужена и с пълна история на автомобила до момента.
Вчера се виждах с човека и реших да споделя нова полезна информация а не да се правя на умен!
Значи мотора е базиран на предните само дето е с някой части от ДУКАТИ и Мондиал , GTBi и GTSi са двигателите с механичния пълен инжекцион БОШ - К джетроник стигащ до 160 киловата или 214 конски сили , след това 2 години по късно клапаните стават по 4 на цилиндър достигащи 245 коня или QV - въпросния модел на Тема 8.32 , ако сега кажеш че въпросния модел на Тема е 215 коня , за да не пиша нова тема ще ти обясня че е скопен до 215.
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Май 2009, 11:38 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Съчетавам ровене по форумите с работата и понякога не ми остава време да се изкажа напълно... Иначе да, има намеса на Дукати и е прозвеждан от тях но си остава базиран на Ферари, като не само броя клапани, а и типа хранене в началото е различен, т.е. карбуартори (72-73 при Ферари).
Иначе "енжекцията" си е К-Жетроник 3, а за скопяването е ясно - най-малкото диам. на всмук. клапани е намален.
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юни 2009, 20:53 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
|
|
|
|
BoZZanI
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юни 2009, 21:33 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2008, 01:40 Мнения: 238 Местоположение: Варна
|
Сподели малко за возията и поведението, че ми стана интересно
Коя година е Темата от Враца ?
_________________ Lancia Delta HPE 96"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Юни 2009, 00:10 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
много добре изглеждаща кола
само тези тонколони
П.П. само да питам ферари-тата не са ли само с големият фар?
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Юни 2009, 08:40 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Версията 8.32 се е предлагала при Тема от първа (1984-1988) и втора серия (1988-1992). При трета серия (1992-1994) това е било невъзможно поради факта, че мотора не е можел да отговори на екологичните норми.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Peakone
|
Заглавие: Re: Lancia Thema 8.32-Класика или ... Публикувано на: 24 Юни 2011, 22:06 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
Някакво инфо какво е станало със занемаренат 8.32-ка ?
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Re: Lancia Thema 8.32-Класика или ... Публикувано на: 28 Сеп 2016, 12:07 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
|