Автор |
Съобщение |
vladymir_jr
|
Заглавие: Обороти на празен ход и не само Публикувано на: 21 Окт 2007, 23:21 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01 Мнения: 112 Местоположение: София
|
Здравейте,
Попадна ми едно Стило със следния проблем. На моменти мени оборотите на празен ход и то в големи граници. Почти гасне на моменти. А като се включи компресора на климатроника всичко е наред. Двигателя е 1.6 16v 103 к.с. Имате ли идеи къде е проблема и ако не къде да и направя читава диагностика?
Благодаря предварително!!!
|
|
|
|
|
newbie
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Окт 2007, 09:12 |
|
Регистриран на: 10 Апр 2006, 09:09 Мнения: 216 Местоположение: Русе
|
Ако е на газ /пък и да не е/ - огледай из форума - доста се е писало за обороти на празен ход. На първо време може да пробваш да ресет-нет ЕКУ (извади '-' клема на акумулатора за около половин до един час - не се опитвай за 10-ина минути...). После виж каква е ситуацията.
_________________ Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 835.C1.000
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Окт 2007, 18:54 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
моето след почистването на дроселовата клапа се оправи
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Окт 2007, 13:30 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
hf hpe написа: моето след почистването на дроселовата клапа се оправи
Кое по точно си чистил бат Еньо? Говорим за самата клапа не за ТПСа нали?
|
|
|
|
|
vladymir_jr
|
Заглавие: оправено! Публикувано на: 23 Окт 2007, 18:18 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01 Мнения: 112 Местоположение: София
|
наистина дроселова клапа. само че нещо я настройваха във вантотрейд. благодаря за полезните мнения
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Re: оправено! Публикувано на: 23 Окт 2007, 19:16 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
vladymir_jr написа: наистина дроселова клапа. само че нещо я настройваха във вантотрейд. благодаря за полезните мнения
Колега можеш ли по подброно да обясниш какво по точно и настроиваха на Дроселовата клапа? Нали при нея аз поне доколкото знам ТПСа си е отделен и може да си се маха без проблем? или греша?
|
|
|
|
|
vladymir_jr
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Окт 2007, 19:56 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2006, 13:01 Мнения: 112 Местоположение: София
|
много точно обяснение не получих, но все пак ще се опитам да ти го предам. проблема е някакво разминаване което се получава между потенциометъра на педала на газта и дроселовата клапа. това се получавало при неправилно превключване на предавките(при прекалено ниски обороти, например от 3-та 5-та) или излишно форсиране на празен ход. не знам дали ще разбереш нещо от това, но на техника повече не му се говореше явно. ако някой може да допълни горното нека го направи защото и на мен ми е интересно.
|
|
|
|
|
newbie
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Окт 2007, 10:57 |
|
Регистриран на: 10 Апр 2006, 09:09 Мнения: 216 Местоположение: Русе
|
vladymir_jr написа: много точно обяснение не получих, но все пак ще се опитам да ти го предам. проблема е някакво разминаване което се получава между потенциометъра на педала на газта и дроселовата клапа. Такова нещо май май може да стане ако се е скапал ТПС-а. vladymir_jr написа: това се получавало при неправилно превключване на предавките(при прекалено ниски обороти, например от 3-та 5-та) или излишно форсиране на празен ход
Това пък ти износва вала... май - абе каквото и да прави не може да ти повлияе на ТПС-а или клапата. Особено на бензин. Искаш да кажеш, че примерно ако карам на 4-та с 40км/ч (което за моето куцо моторче е възможно) и би трябвало да мени оборотите?! Няма такова нещо.
_________________ Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 835.C1.000
|
|
|
|
|
|