Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » За нашите братя и сестри... » www.fiat-bg.org




 Страница 1 от 1 [ 7 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Темпрата създава ядове
 Мнение Публикувано на: 06 Яну 2007, 20:21 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 15 Авг 2006, 09:26
Мнения: 58
Местоположение: София 10 Триадица
Пуснах си тема и във Фиат форума ама нещо пак не може да се отваря да да попитам и тук. Та Темпрата се форсира сама до 6000 оборота и си стои така. Колата е 1600/75 коня 94 год. газ/бензин. Гася колата и после няма проблеми. Карам и пак така се форсира. Гледах педала на газта и жилото няма проблеми. Има обаче пролбем с този палец дето съм го оградил на снимката. Не иска да се връща. Това го прави само на газ за сега. Карах и на бензин няма проблеми.


Прикачени файлове:
paleca.JPG
paleca.JPG [ 38.72 KiB | Прегледано 3356 пъти ]

_________________
Темпра 1,6 с бомба в багажника
Някога караше Фиат 127
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Яну 2007, 23:01 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 09 Юли 2005, 22:45
Мнения: 218
Местоположение: Пловдив
колега аз имах горе долу същия проблем мойта дигаше обороти както и когато си иска мотора е същия 1,6 75коня значи има 2 ,3 варианта или прецакан температурен датчик на колекторите , проблем в моторчето за оборотите или нещо по кабелите както беше при мен скъсани 2 кабела единия от 4те които влизат в моторчето от буксата а другиа малко по назад по кабелите и с колегата милен_z благодарение на него се оправи моторчето работи успех


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2007, 09:03 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 15 Авг 2006, 09:26
Мнения: 58
Местоположение: София 10 Триадица
bat-kir4o написа:
колега аз имах горе долу същия проблем мойта дигаше обороти както и когато си иска мотора е същия 1,6 75коня значи има 2 ,3 варианта или прецакан температурен датчик на колекторите , проблем в моторчето за оборотите или нещо по кабелите както беше при мен скъсани 2 кабела единия от 4те които влизат в моторчето от буксата а другиа малко по назад по кабелите и с колегата милен_z благодарение на него се оправи моторчето работи успех


Този палец дето съм го оградил не иска да се връща когато се форсира сама колата. Накарах гаджето да седне и да форсина - няма пролеми връща се. Утре ще прегледам кабелите ама почвам да се съмнявам в температурния датчик. Днес съм карал към 1 час и не е правела проблеми

_________________
Темпра 1,6 с бомба в багажника
Някога караше Фиат 127


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2007, 10:47 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Моторчето за празен ход подпира именно този палец.. погледни леко в дясно долу на това което си оградил... То е стъпково моторче и натиска директно палеца на дроселовата клапа за да коригира оборотите (все едно натискаш педала на газта). Но причините да го прави може да са различни... този инжекцион се изумява яко от проблеми с датчици, както и самото моторче може да е клеясало и да задържа. Напръскай го с WD40 . Но ако ти го прави само на газ се дължи на грешки в показанията на датчиците...

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2007, 12:32 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 15 Авг 2006, 09:26
Мнения: 58
Местоположение: София 10 Триадица
Delta написа:
Моторчето за празен ход подпира именно този палец.. погледни леко в дясно долу на това което си оградил... То е стъпково моторче и натиска директно палеца на дроселовата клапа за да коригира оборотите (все едно натискаш педала на газта). Но причините да го прави може да са различни... този инжекцион се изумява яко от проблеми с датчици, както и самото моторче може да е клеясало и да задържа. Напръскай го с WD40 . Но ако ти го прави само на газ се дължи на грешки в показанията на датчиците...

Проблема се получава само когато давам газ. При работа на празен ход няма проблеми, но след като съм подал газ този палец блокира в това положение което е на снимката. Моторчето тогава не беше задържало имаше доста разстояние между него и палеца. Ще напръскам с един спрей който е подобен на ВД40 да видя какво ще стане

_________________
Темпра 1,6 с бомба в багажника
Някога караше Фиат 127


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2007, 13:08 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Окт 2006, 17:36
Мнения: 295
Местоположение: Варна/Горна Оряховица
колега в такъв случай си огледай цялата лостова система
даже и жилото на газта-може да имаш някоея скъсана
жичка от жилото и та да ти запира

_________________
lancia DEDRA 2.0i.e. метанката-вече в други ръце


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Яну 2007, 10:01 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 15 Авг 2006, 09:26
Мнения: 58
Местоположение: София 10 Триадица
joni_go написа:
колега в такъв случай си огледай цялата лостова система
даже и жилото на газта-може да имаш някоея скъсана
жичка от жилото и та да ти запира

Гледах го няма нищо нередно. Днес смятам да го разгледам по подробно и да напръскам тук там със спрейче подобно на ВД40

_________________
Темпра 1,6 с бомба в багажника
Някога караше Фиат 127


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 7 мнения ] 




Начало форум » За нашите братя и сестри... » www.fiat-bg.org


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов