Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » За нашите братя и сестри... » www.fiat-bg.org




 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Вакуумен регулатор на аванса (изпреварването) - Уно 45 Fire
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2006, 20:25 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07
Мнения: 539
Местоположение: София
Никъде не мога да намеря това, помагайте, Уното (сега го кара приятелката ми) хич не ще да върви, всъщност в момента работи без грам аванс. Вътре мембраната е скъсана и смуче въздух. Сега маркучето е затапено с едно болтче, да не гълта въздух в смукателния колектор.

На схемата от еПер-а е №4

Ако някой види някъде, или въобще има някаква идея, нека да свирка. Джаджата струва само 8 лева, ама никъде я няма :roll:


Прикачени файлове:
naread.png
naread.png [ 7.25 KiB | Прегледано 2454 пъти ]
IMG_2300S.jpg
IMG_2300S.jpg [ 96.9 KiB | Прегледано 2397 пъти ]

_________________
Volvo XC90 D5 '06

Alfa Romeo Spider 2.0 '90

Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02

ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00

ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2006, 20:57 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 05 Юни 2006, 13:51
Мнения: 75
Местоположение: Асеновград
Колега не мога да преценя добре от снимката но ако не се лъжа вакуумен регулатор от лада може и да стане (доколкото знам доста части са съвместими). Вариант е също да ползваш мембрана от друг модел като присадиш лостчето или да изрежеш от парче армирана гума.

_________________
Delta 1.6ie 835C1.000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2006, 22:33 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2005, 00:16
Мнения: 325
Местоположение: Пловдив
Струва ми се че проблема няма да е само в вакуумния регулатор. Това УНО моноинжекцион ли е или карбуратор. Ама чак и без грам аванс, исками се да помогна ама така само по думи е трудно.... Определно би трябвало да работи нормално що годе и без вакумния, ще е малко по-мудно на ниски и средни обороти ама...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90Hp 1990, 835A1000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2006, 22:39 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07
Мнения: 539
Местоположение: София
Milen_z написа:
Струва ми се че проблема няма да е само в вакуумния регулатор. Това УНО моноинжекцион ли е или карбуратор. Ама чак и без грам аванс, исками се да помогна ама така само по думи е трудно.... Определно би трябвало да работи нормално що годе и без вакумния, ще е малко по-мудно на ниски и средни обороти ама...


Моноинжекция е, просто няма никакъв ряз, мудно е като умряла риба, и повече от 100 км/ч не може да вдигне, даже и на 4-та. Иначе на градско горе-долу движи, ама яко вдигна разхода - гори по 10-11 на 100 вместо 7-8 преди.

Май намерих вече, hit-ko от фиат-форума ще прати един регулатор по куриера.

_________________
Volvo XC90 D5 '06

Alfa Romeo Spider 2.0 '90

Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02

ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00

ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 




Начало форум » За нашите братя и сестри... » www.fiat-bg.org


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов