Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » За нашите братя и сестри... » www.fiat-bg.org




Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с паленето на бензин при Темпра 1.6
 Мнение Публикувано на: 31 Окт 2004, 22:52 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 31 Окт 2004, 22:44
Мнения: 9
Местоположение: София
Здравейте на всички! Имам Tempra 1.6 cat моноинжекцион с газова уредба (пропан-бутан). Когато е студено имам проблем с паленето на бензин, но дори и да запаля не ми подържа обороти на празен ход-гасне.На газ паля, но трудно когато е студено - според мен това е нормално. Ако има някои каква може да е причината - моля пишете.
Благодаря предварително!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Палене
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2004, 02:59 
 
Сещам се за няколко възможни неща. Датчик за температура на охлаждащата течност, моторче за празния ход и бензинова помпа (понижено налягане). Ако искаш може да се уговорим за някой weekend и да я погледна. Май се очертава традиция Събота или Неделя да има нещо като "парков ден" в Люлин :lol:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2004, 23:29 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 31 Окт 2004, 22:44
Мнения: 9
Местоположение: София
Здравеите!Съмнявам се да е моторчето за празен ход защото когато стигна температура над 70 градуса спокойно си подържа 900 оборота на празен ход.Горивната помпа е сменена в началото на годината и когато дам на контакт без да паля я чувам,че работи.Много се чудя за този датчик за тепературата(синия).Премерих съпротивлението му на студен ДВГ и то беше 2,160 килоома,примерих го при около 80 градуса и съпротивлението му беше 0,5 килоома.Проблема е в това,че няма от каде да взема стойност колко трябва да е това съпротивление.На работа има един механик който е работил в FIAT и то ми твърди,че трябва да е 4 килоома при 20 градуса.Незнам дали този датчик е проблема :?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Датчик
 Мнение Публикувано на: 02 Ное 2004, 18:57 
 
Стойностите които си измерил ми звучат точно като в нормата. Тя е 10к при -40 градуса. При 20 е около 2-3к и при горещ двигател е под 500 ома.


Върнете се в началото 
 Заглавие: а може да е супер просто...
 Мнение Публикувано на: 02 Ное 2004, 20:27 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
А баналното откачане на акумулатора за 20-ина минути направи ли?:)
Ако нямаш емулатор на ламбда сондата нормално е ЕЦУ-то да ти трупа грешки и това се усеща в началото като нестабилен празен ход...
Пробвай това, после ще се пънем с по сериозни неща!:)
... и недей да караш на газ след забърсването на паметта ами си пробвай бензина първо!:)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Към Оги
 Мнение Публикувано на: 04 Ное 2004, 22:03 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 04 Ное 2004, 21:56
Мнения: 56
Местоположение: Стара Загора
Би ли подсказал, дали случайно имаш EGR система! Имам теоретически и практически опит, че при наличие на такава система, проблемите приличат на изложените от теб!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 01:36 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 31 Окт 2004, 22:44
Мнения: 9
Местоположение: София
Каква е тази EGR система?


Върнете се в началото 
 Заглавие: EGR
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 02:37 
 
Аз имам EGR и живо се интресувам от възможни проблеми свързани с EGR.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 09:05 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 04 Ное 2004, 21:56
Мнения: 56
Местоположение: Стара Загора
За да не обяснявам подробно ето нещо вече написано http://enc.auto.vl.ru/3031/
Тук е разгледан случай, при който заради тази система моторът работи перфектно и изведнъж започва с проблемите.
Другите варианти на дефекти по ситемата са свързани точно с трудно палене, често невъзможност за изфорсиране след запалването- особено, ако моторът е бил топъл и е изключен за 10-20 минути. Това го няма при газ, защото тя е отделна система и е независима /в повечето случаи/ от CPU-то управляващо бензиновата система.
Аз изолирвах тази ситема за да се убедя, че вибрациите ми при около 130км/ч не е от нея, защото моята е от най-сложните- не е с вакуумно управление.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 11:45 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
оги написа:
Здравеите!Съмнявам се да е моторчето за празен ход защото когато стигна температура над 70 градуса спокойно си подържа 900 оборота на празен ход.Горивната помпа е сменена в началото на годината и когато дам на контакт без да паля я чувам,че работи.Много се чудя за този датчик за тепературата(синия).Премерих съпротивлението му на студен ДВГ и то беше 2,160 килоома,примерих го при около 80 градуса и съпротивлението му беше 0,5 килоома.Проблема е в това,че няма от каде да взема стойност колко трябва да е това съпротивление.На работа има един механик който е работил в FIAT и то ми твърди,че трябва да е 4 килоома при 20 градуса.Незнам дали този датчик е проблема :?

напротив най-вероятната причина ти е моторчето за празен ход
на студено целта му е да отвори повече дроселовата клапа от там ЕКУ-то подава и съответното по-голямо количество бензин и да повиши оборотите до необходимите, а когато то не успее да я отвори мотора гасне
на този модел инжекцион степ моторчето действа така все едно ти си натиснал педала на газ-та съвсем леко

когато двигателят вече е загрял до нормалната си работна температура ЕКУ-то може да поддържа празният ход нормален и без да е отворена допълнително дроселовата клапа, и поради тази причина си работи нормално при загрятл двигател

както каза Митко може и да е от температурният датчик, който не подава вярна информация че на мотора му е студенко, но по вероятно е да е степ моторчето

най-лесният начин да провериш е като откачиш куплунга на датчика, в такъв случай ЕКУ-то ще отчете стойности за най-студено и ако моторчето е в час то ще повиши оборотите, ако не ги повиши проблема е в него или кабелни връзки до него


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 14:44 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 04 Ное 2004, 21:56
Мнения: 56
Местоположение: Стара Загора
Искам да попитам hf hpe моторчетата за празен ход на моноинжекционите дроселовата клапа ли регулират или въздуха, защото за пълните инжекциони съм сигурен, че регулират въздуха- просто са поставени на един байпас на дроселовата клапа и регулират допълнително подаван въздух!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Моторче за празния ход
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 17:33 
 
Много зависи какъв е инжекциона. При Bosch моторчето просто движи дроселната клапа, докато при пълната инжекция и при GM се управлява допълнителното подаване на въздух.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 21:53 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
при моноинжекционите на бош които се вграждат в темпрата моторчето регулира оборотите като бута дроселовата клапа и съответно гориво
при многоточковите инжекциони които са на минети-марели се регулират чрез подаване на повече въздух и гориво


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Ное 2004, 00:23 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 31 Окт 2004, 22:44
Мнения: 9
Местоположение: София
Опитах първо най-евтиното(по принуда)-изключих акумулатора да го заредя и след това запалих на бензин и така я оставих да работи до 90 градуса след това тя започна да пали и да ми подържа обороти на празен ход :D :lol: :D :) :o :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Ное 2004, 00:32 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 31 Окт 2004, 22:44
Мнения: 9
Местоположение: София
Май не се е оправило нищо :cry:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Проблем
 Мнение Публикувано на: 12 Ное 2004, 10:31 
 
Хайде да измериш и дебита на бензиновата помпа. Много ми е интересно колко е. При мен беше така миналата зима. Помпата шумеше и колата не влизаше в час докато не я форсирам няколко пъти. Палеше и веднага след това гасне.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Ное 2004, 21:54 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 31 Окт 2004, 22:44
Мнения: 9
Местоположение: София
Здравейте!Излючих кулонга на сензора за температурата (при 60 градуса)както ме посъветва hf hpe и оборотите на двигателя не се повишиха а напротив малко паднаха.Нормално ли е това?
При 90 градуса го направих същото и нямаше разлика в оборотите. :?:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Ное 2004, 22:01 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
да нормално е значи степмоторчето ти работи и ЕКУ-то отчита някакви температури но какви точно ???


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2004, 00:25 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 31 Окт 2004, 22:44
Мнения: 9
Местоположение: София
sineok написа:
Хайде да измериш и дебита на бензиновата помпа. Много ми е интересно колко е. При мен беше така миналата зима. Помпата шумеше и колата не влизаше в час докато не я форсирам няколко пъти. Палеше и веднага след това гасне.


Моята Tempra много трудно пали парвоначално-след като я форсирам до около 3000min-1 тя си подържа обороти на празен ход


Върнете се в началото 
 Заглавие: ПОМОЩ
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2006, 21:39 
Offline

Регистриран на: 07 Мар 2006, 21:29
Мнения: 1
Местоположение: Мездра
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ МИ ФИАТА МИ ГОРИ ВОДА КЪДЕ НАЙ ИЗГОДНО МОГА ДА ШЛАЙФАМ ГЛАВАТА И МИ Е НУЖЕН РАДИАТОР ЗА ТЕМПРАТА НЯКОЙ АКО ЗНАЕ КЪДЕ МОЖЕ ДА СЕ НАМЕРИ НА СНОСНИ ЦЕНИ МОЛЯ ДА МИ КАЖЕ

_________________
Kupi si Fiat da si nameri6 qd !!!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 22 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » За нашите братя и сестри... » www.fiat-bg.org


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов