Здравейте колеги, Първо да ви благодаря за страхотния форум и че благодарение на вас си оправих една не малка част от проблемите на този красив автомобил Но за следните въпроси не намерих отговор (може и аз да не съм видял ): 1. От къде мога да си намеря жило за скоростите, че онзи ден имах приятното изживяване да бъда оставен на пътя и да изпитам удоволствието да вкл. скорости през предния капак, за да се прибера Частите за тази кола като цяло са си кът и бих се радвал да дадете акъл как да постъпя (става въпрос за Thesis 2.0T) 2. Гледам се повява грешката P1653 "Реле за Variable cam timing" - няма сигнал (грешката е записана в паметта - на 3640/4040 оборота се е случило нещото). Пуснах му тест на въпросното реле (което дори не знам какво прави ) и си цъкаше доволно. Фатално ли е и какво трябва да направя?Прикачени файлове:
IMG_20190507_161012 (1).jpg [ 157.06 KiB | Прегледано 6469 пъти ]
3. Гледам че там където са свързани двата маркуча - П образния оребрен такъв и този, който влиза в турбото, е омазнено отвън. Като че ли през картерната вентилация излизат не само маслени пари ами и малко течност (иначе на мотора е правен основен ремонт и маслото за 1000 км разработка почти не го е пипнало). Та има ли начин да направя нещо по този въпрос, тъй като идеята да изкарам тия "газове" навън ми се струва твърде егоистична с оглед на това, че са канцерогенни Маловажни неща: 3. Смених си ксенона с лед крушки (че на старата ми кола бях с такива и определено свикнах на бялата светлина, и не исках да се разделям с нея). Всичко с монтажа беше супер, светнаха, нямат проблеми... Но при изкл на фаровете веднага светва грешка на таблото "че фаровете не могат да се регулират". Влизайки с Multiecuscan, грешката беше "липсва сигнал от късите светлини". При вкл съответно на фаровете, грешката изчезва. Не е болка за умиране, тъй като си карам 24/7 на фарове, но ми интересно как да го оправя това, в случай че реша да слагам дневни светлини в самия фар (което ме довежда до въпроса - стъклото маха ли се или е залепено за фара с някаква гняс?) 4. Някой от колегите тук беше споделил, че предния десен сензор на ABS му дава грешка. Ами... и аз съм в клуба Светва само след продължително каране на дъжд...всее моменти в които бих искал да имам работещ ABS и ESP Видимо сензора беше окей, нямаше прекъснати или оголени кабели.. Какъв е пиниза с оправянето на таз простотия 5. Иии...последен въпрос свързан с климатика....освен че като влязох с диагностиката вътре, ми се изправи косата ...заслужава ли си да се свали цялото табло и трудно ли става това действие, за да се оправят моторчетата за клапите. Щракат много и съответно не духат много много там където трябва
Прикачени файлове: |
IMG_20190418_145000 (1).jpg [ 792.92 KiB | Прегледано 6469 пъти ]
|
|