Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Thesis




 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Въпроси свързани с Thesis
 Мнение Публикувано на: 16 Май 2019, 21:15 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 18 Мар 2019, 18:58
Мнения: 6
Кара: Lancia Thesis 2.0 T
Здравейте колеги,
Първо да ви благодаря за страхотния форум и че благодарение на вас си оправих една не малка част от проблемите на този красив автомобил cheers Но за следните въпроси не намерих отговор (може и аз да не съм видял :mrgreen: ):
1. От къде мога да си намеря жило за скоростите, че онзи ден имах приятното изживяване да бъда оставен на пътя и да изпитам удоволствието да вкл. скорости през предния капак, за да се прибера :D Частите за тази кола като цяло са си кът и бих се радвал да дадете акъл как да постъпя (става въпрос за Thesis 2.0T)
2. Гледам се повява грешката P1653 "Реле за Variable cam timing" - няма сигнал (грешката е записана в паметта - на 3640/4040 оборота се е случило нещото). Пуснах му тест на въпросното реле (което дори не знам какво прави :) ) и си цъкаше доволно. Фатално ли е и какво трябва да направя?
Прикачени файлове:
IMG_20190507_161012 (1).jpg
IMG_20190507_161012 (1).jpg [ 157.06 KiB | Прегледано 6435 пъти ]

3. Гледам че там където са свързани двата маркуча - П образния оребрен такъв и този, който влиза в турбото, е омазнено отвън. Като че ли през картерната вентилация излизат не само маслени пари ами и малко течност (иначе на мотора е правен основен ремонт и маслото за 1000 км разработка почти не го е пипнало). Та има ли начин да направя нещо по този въпрос, тъй като идеята да изкарам тия "газове" навън ми се струва твърде егоистична с оглед на това, че са канцерогенни :idea:
Маловажни неща:
3. Смених си ксенона с лед крушки (че на старата ми кола бях с такива и определено свикнах на бялата светлина, и не исках да се разделям с нея). Всичко с монтажа беше супер, светнаха, нямат проблеми... Но при изкл на фаровете веднага светва грешка на таблото "че фаровете не могат да се регулират". Влизайки с Multiecuscan, грешката беше "липсва сигнал от късите светлини". При вкл съответно на фаровете, грешката изчезва. Не е болка за умиране, тъй като си карам 24/7 на фарове, но ми интересно как да го оправя това, в случай че реша да слагам дневни светлини в самия фар (което ме довежда до въпроса - стъклото маха ли се или е залепено за фара с някаква гняс?)
4. Някой от колегите тук беше споделил, че предния десен сензор на ABS му дава грешка. Ами... и аз съм в клуба :D Светва само след продължително каране на дъжд...всее моменти в които бих искал да имам работещ ABS и ESP :D :D Видимо сензора беше окей, нямаше прекъснати или оголени кабели.. Какъв е пиниза с оправянето на таз простотия :D
5. Иии...последен въпрос свързан с климатика....освен че като влязох с диагностиката вътре, ми се изправи косата :D...заслужава ли си да се свали цялото табло и трудно ли става това действие, за да се оправят моторчетата за клапите. Щракат много и съответно не духат много много там където трябва img181


Прикачени файлове:
IMG_20190418_145000 (1).jpg
IMG_20190418_145000 (1).jpg [ 792.92 KiB | Прегледано 6435 пъти ]
Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Thesis


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов