Автор |
Съобщение |
delpi4a
|
Заглавие: Имобилайзер или ... Публикувано на: 30 Апр 2018, 16:14 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
Здравейте съфорумници, от изневиделица днес дойде този проблем с моята принцеса. Днес я карах из града, заведох я на автомивка и разходих се до село и малко преди да я угася ми светна за 2-3 сек червената лампа с нарисуван двигател. След като лампата изгасна карах около 5-6 мин, колкото да стигна до вкъщи - въпросният индикатор повече не светна. Изгасих я пред нас и нарочно опитах да запаля, но уви - не иска. Стартера върти, но не пали. Имам кабел ЕЛМ, закачих я на лаптопа и единствената грешка, която ми даде е U1600 - имобилайзер, но тази грешка си светеше и последния път, когато я закачвах, а не съм имал проблеми. Проверих всички предпазители - здрави и няма стопени. След всеки опит за палене ми излиза все тази грешка U1600 - високо ниво от датчика. Реших да откача акумулатора и ми направи впечатление, че минусовия кабел на акумулатора е много топъл - чевения плюсов е студен. Акумулатора върти без проблем почти нов 100 A/h. Възможно ли е да е лош контакт на някой бушон - в книжката така и не намерих кой е за имобилайзера. Има ли реле, което да е сдало багажа и кое е. За съжаление имам само един ключ. Как евентуално може да се изключи тоз имобилайзер. Направи ми впечатление, че както съм на контакт, като изчистя грешката и се опитам да запаля - приклопва за 2-3 сек и гасне, а както казах грешката пак се появява Благодаря за отговорите предварително.
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 03 Май 2018, 21:02 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Де да знаеш кое се е прецакало, я ключа я двигателния компютър, я четеца на контактния ключ
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 03 Май 2018, 21:42 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
Ами смело мога да кажа, че не е имобилайзер. Днес имах време и разглобих корите под волана, видях гривната на имобилайзера и нарочно и откачих буксата, след това вкарах ключа и дадох на контакт, при което се появи кола с катинар на таблото, а а стартера въобще и не се опитва да завърти. Така,че явно проблема е другаде, но къде .... Чудя се дали на бензиностанцията не са ми сипали бензин вместо нафта, но това, което източих от филтъра не мирише не бензин - не е мътно, няма видими отклонения от нормална нафта. Това, което четох в книжката ме хвъля към ламбда сонда. Някой има ли представа, къде е и колко са ?
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 06 Май 2018, 18:40 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Ламбда сондата и да я няма двигателя пали
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 07 Май 2018, 00:09 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
оставам впечатление, че става въпрос за дизел иначе така с поглед в небето прилича на не работещ фазов датчик
иначе за начало една диагностика с обороти и налягане в рейката биха показателни
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 08 Май 2018, 11:52 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
Да, за дизел става на въпрос - 2,4 10 клапановия мотор. Смених датчика на коляновия вал ( този, който е под стартера ) , защото имах такъв от Либра. Фазовия трябва да е този на разпределителния вал - не съм го пипал, защото ми изглежда твърде трудоемка задача - трябва ли да се отцепи ремъка, за да се смени ? Мерих го с мултицета, дава същото съпротивление, като този на Либрата. Но на диагностика си ми дава грешка U 1600 , което трябва да е имобилайзер. Работата отива към ключар - проблема е, че няма как да му закарам колата явно на живи данни при вървене на стартер ми дава налягане в рейката 340 бара, при 260 оборота, 10,05 V на акумулатора. Но ми направи впечатление, че впръскването на дозите стои на 0. Това ме навежда на мисълта, че до тях не стига ток.
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 08 Май 2018, 23:05 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
тази грешка седи активна при всяко подаване на контакт? 340 бара и 260 оборота е почти достатъчно да запали за да изключиш налягане в рейката пробвай да запалиш с откачен датчик за налягане в рейката въпреки грешката ЕКУ-то приема 400 бара налягане и наблюдавай отварянето на дюзите
за да изключиш фазов датчик има 2 начина единият е с диод (трябва да потърсиш из форума коментирано е на кои пинове да се закачиш) другият вариант е да пробваш палене с теглене(ако не си автомат) над едни определени обороти двигателят работи и без сигнал от фазов датчик
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 20 Май 2018, 08:34 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
След три дни при ключара - проблема с имобилайзера е разрешен. Смних и датчик на колянов вал и фазов датчик на разпределителен вал и колата запали Майстора с фазовия датчик каза, че не е била зацепена правилно с два зъба ( не съм сигурен дали е възможно това без да удари клапани ). Вчера, като я взех от сервиза ми показа един амортисьор явно грешка в шок системата ( или както се казва ) предполагам, че не са закачили или са скъсали някой кабел, като са сваляли колелото, та днес ще го сваля да видя.
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 20 Май 2018, 20:17 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
Лошо. Днес свалих всички букси по окачването и ги напръсках с контактен спрей. Скъсани кабели няма. Смених и двата кондензатора в модула за управление, който е в краката на пасажера, понеже имаше влага в кутията. Но иконата с жълтия амортисьор продължава да си свети.
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 20 Май 2018, 21:10 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
най-добре да се направи една диагностика за да видиш защо свети така има вероятност да си хабиш парите и времето до безкрай
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 20 Май 2018, 22:30 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
За диагностика имам кабел ELM 327. имам е петте преходника с различните цветове, както и KKL кабел с ключето за различните пинове. С регистрирана версия на Multiecuscan съм. Но, къде точно трябва да вляза, за да видя от къде е грешката. Благодаря Така, значи разрових се в програмата - на други - suspension control sachs CDC - при свързване пише ,че иска пин 13 или адаптер 4 . Давам му пин 13 с ККL кабела и мисли, около минута, след, което изписва, че не може да се свърже с модула - но ми направи впечатление, че докато кабела е сложен - грешка не излиза, но се появява веднага, като извадя кабела от буксата, след това го слагам - давам на контакт и грешката изчезва .
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 21 Май 2018, 05:20 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
В крайна сметка, успях да се свържа с централата чрезElM 327 и лилав преходник. Грешката, която изписа е С 1021 - акселерометър на предно дясно колело - грешката е регистрирана поради висок ниво на сигнала от датчика. Кой е този датчик - като свалиш колелото, този, който е хванат на амортисьора ли - черна кутийка приблизително 5 на 5 сантиметра - на нея няма букса. Или е някой датчик, който е вътре в амортисьорс и кабела му излиза от горе от болта. Благодаря.
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Имобилайзер или ... Публикувано на: 21 Май 2018, 09:19 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да това е датчика за ускорение на амортесьора буксата е някъде горе при двата носача
|
|
|
|
|
|