Автор |
Съобщение |
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 15 Фев 2015, 20:20 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
JTD 2,4 при либрата и тесиса е доказано надежден. Няма логика при алфа и крома да е по-различно положението. Друг е въпросът, че като чуя за автоматик, леко ставам подозрителен.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
Димо Генчев
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 15 Фев 2015, 21:43 |
|
Регистриран на: 02 Май 2012, 14:40 Мнения: 320 Местоположение: София, Младост 3
Кара: Lancia Thema 3.0 CRD 2012 г.
|
То и на мен Крома-та ми беше алтернатива, но красотата и лукса надделяха. За практичност няма какво да говорим, безспорно е по-многофункционална. Но прекалено много се напатих с "надеждна" електроника при Стило-то. Не знам дали е същото положение, но не ми се експериментира. Да не говорим за пластмасяците. Тук при Тезис-а всеки детайл е изпипан без да се пести - очарован съм.
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 15 Фев 2015, 23:03 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Капа 205 конски сили написа: JTD 2,4 при либрата и тесиса е доказано надежден. Няма логика при алфа и крома да е по-различно положението. Друг е въпросът, че като чуя за автоматик, леко ставам подозрителен. Леко и аз
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 16 Фев 2015, 15:25 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
2,4 - 150 - ok 2.4 - 175 аз лично бих го прескочил.
За крома, макар че не и е мястото тук - за мен правилните мотори са 2: 1,9 8в - 120к.с. 1,9 16в - 150к.с.
Лично аз бих си взел 8в-то и бих го засилил леко, то така или иначе кромата си е лодка и не става за рейсърски изпълнения.
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 16 Фев 2015, 17:24 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Защо би прескочил 2,4 jtd 175 коня? Аргументирай се.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 16 Фев 2015, 18:52 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Цената на маховика, съединителя виж
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 16 Фев 2015, 19:56 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 16 Фев 2015, 20:51 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Emzo, ти, ако от един маховик се плашиш, не ми се мисли какво ще кажеш за лимузините над 200 коня, които вече масово са само автоматици. Просто човек трябва да си направи сметката дали такъв тип автомобил му е по джоба. Иначе е хубаво да се знаят тези неща като това за маховика и съединителя на 175 коня. А за кромата и многото коне - не си прав. Повярвай ми, има голяма разлика между 150 и 200 коня на дълъг път, по магистрала. То е ясно, че като си купуваш такъв автомобил, не е заради гонките, но по-мощният двигател не може да се компенсира с ремапване на 50-80 коня по-слаб такъв.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 16 Фев 2015, 23:57 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Купи си 2.4 мжет 200-210к.с.и като почнеш да го зареждаш на бензиностанцията друга песен ще пееш 200 и нагоре к.с. се вадят лесно от мжет 150, но така или иначе, тоя мотор го няма в Тезис и не виждам смисъл да разводняваме темата.
|
|
|
|
|
duronman
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 09:09 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35 Мнения: 1149 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
|
Няма какво да се лъжем: да конете се вадят с ремап, но винаги има проблеми от рода на пушене или нещо друго. Така или иначе 200 коня извадени с повече клапани и по-друго турбо не са като 200 коня от ремапнат 150 коня двигател. Да не говорим, че и 200 коньовата версия подлежи на ремап. Ремапът е хубаво нещо, но в много разумни граници. Винаги се рискуват съединител и т.н. при прекаляване.
_________________ Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 12:29 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Duronman - и да и не. 200 коньовата е ограничена от автоматичната скоростна кутия, която е почти на ръба на възможностите си. Питай Пруфа мжета дали пуши Ама пак казвам, че тия мотори ги няма в Тезис и спора е излишен. Иначе по-хубаво от големия мотор няма, ама 200 коньов дизел да гори 16-18/100 в градски условия - айде няма нужда. По-добре голям бензинов мотор и на газ.
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 16:17 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Няма значение какъв е двигателят - силите на триене и температурните амплитуди влияят по един и същ начин на повърхностите на кой да е двигател. Ако ще да е идеален. А той не е, защото говорим за коли "втора ръка", най-често с километраж от 300 хил км нагоре. Ремапването с 50 коня нагоре си има цена и тя е съкращаване на потенциалния ресурс на двигателя. Вярно, може с ремапване да изкараш и 100 хил км безпроблемно, но в тая област играеш на "руска рулетка". А, че 50 коня не са шега работа е факт. Капа 2.0 16v turbo почти няма съвместими части с масовите капи от 146 и 156 к.с. Скоростната кутия е съвсем различна, да не говорим за радиатори, термостати и прочие подробности. Вероятно е имало сериозна причина инженерите не просто "да надуят" 150-те коня до 200, а да измислят различен тип по здравина елементи и части, които да отговарят на по-голямото натоварване и температурна амплитуда.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 16:40 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Е те за т'ва има сегменти на пазара , за такива разсъждаващи като теб и като мен.
Колкото и доходи да имам, за мен е недопустимо дизел да ми гори толкоз, както казах по-добре да си взема голям бензинов мотор и да го карам на газ.
2,4 20в не е икономичен и не е здрав мотор. Не ми се навлиза в подробности. 2,4 10в в Тезис е добър избор, а на който му малее - тунингова.
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 17:18 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
2,4.10V на тунинг не носи, троши се скоростната кутия )
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 17:59 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
emzo написа: Колкото и доходи да имам, за мен е недопустимо дизел да ми гори толкоз, както казах по-добре да си взема голям бензинов мотор и да го карам на газ.
И аз засега съм заложил на подобна на твоята формула, без изкуствено надуване на конете. Но ако имам добри доходи, не бих се замислил за дизел над 200 коня. Още повече, че не е проблем за градско да си търкаляш някоя малометражка на газ, както аз сега правя, а за дълги семейни пътувания - да се качваш на големия кораб. Данъкът на малометражката ми е 25 лв, винетка не й слагам, защото я ползвам само в града. Гражданската се избива само с един-два месеца каране градско. А някой има ли обяснение защо лимузините след 2000 година, с над 200 коня мощност са масово автоматици? Не говоря само за тесис.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 18:07 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Е щото не са за състезания
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
Последна промяна alekssina на 17 Фев 2015, 18:10, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 17 Фев 2015, 18:10 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Те пък са едни лимузини....
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
Димо Генчев
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 28 Апр 2015, 22:28 |
|
Регистриран на: 02 Май 2012, 14:40 Мнения: 320 Местоположение: София, Младост 3
Кара: Lancia Thema 3.0 CRD 2012 г.
|
Я да си се похваля в моята тема - днес си изведох USB с ПОСТОЯННО захранване вътре в отделението за чаша (зад бутона за ръчната). Наложи се да махна самата подложка, но така или иначе никога няма да се използва - като чуя за ядене и пиене в кола и се изприщвам Сега при нужда отваряш капачето, зареждаш и после пак затваряш и нищо не личи.
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 28 Апр 2015, 23:11 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
alekssina написа: 2,4.10V на тунинг не носи, троши се скоростната кутия ) Това го казваш от горчив опит, но не е вярно по принцип. Просто си уцелил каръшки момент.
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: И пак да помечтаем за "Thesis"! Публикувано на: 29 Апр 2015, 08:30 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
BO написа: alekssina написа: 2,4.10V на тунинг не носи, троши се скоростната кутия ) Това го казваш от горчив опит, но не е вярно по принцип. Просто си уцелил каръшки момент. x2 , носи, носи и то доволно.
|
|
|
|
|
|