Автор |
Съобщение |
BaDaZzz
|
Заглавие: Дневни светлини Публикувано на: 15 Окт 2013, 16:11 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
Здравейте колеги, искам да питам има ли възможност през компютър да се направи на Тезиса да светват дългите светлини на 30% примерно, за да не се кара денем на къси. Такава опция съм видял при БМВ, но не знам за нашите дали е възможно същото нещо.
Поздрави!
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 15 Окт 2013, 21:08 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
Да колега възможно е и копчето за светлините ти стои на ауто и светят само дългите светлини на определени проценти и само дългите и нищо друго.Това срещу 40_50лв.
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 15 Окт 2013, 21:46 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
Не става. Не обърквай човека. Става с инсталация на допълнителни неща.
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 16 Окт 2013, 16:39 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
Варианта с допълнителен модул си го имам, но ми се щеше да се активира, ако го има заводски. В такъв случай ще пречи ли инсталирането на DRL модул в колата? В смисъл, подаването на напрежение (в случая са импулси) по веригата на дългите светлини ще обърква ли някой компютър?
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 16 Окт 2013, 19:05 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
Няма да има проблеми. Тази кола си използва схема от миналия век така, че това да не те притеснява.
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 16 Окт 2013, 20:06 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
Супер! Много благодаря за отговорите
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 26 Окт 2013, 19:44 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
От днес вече си имам дневни светлини. При монтажа обаче се натъкнах на следния проблем: на късите светлини има една пластина, която отрязва светлината, за да не блести нагоре. Когато се включат дългите светлини електромагнит мести тази пластина, такаче да могат късите светлини също да светят като дългите. Е, понеже модула за дневни светлини подава импулси към крушките на дългите, това според мен би карало този електромагнит да бръмчи. Затова се наложи да елиминирам тази опция на късите. Крайния резултат, обаче се получи доста добър. Остана да видя само в тъмното на дълги, дали ще има голяма разлика спрямо преди.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
leketo84
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 26 Окт 2013, 20:06 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 13 Окт 2013, 17:27 Мнения: 45
Кара: Lancia THESIS
|
PICTURE
|
|
|
|
|
Petrov
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 26 Окт 2013, 22:34 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27 Мнения: 1055 Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
|
Как ще си спреш би-ксенона? Като искаш дългите на 30% го направи с нова инсталация само за халогенните крушки. Поне според мен така ще е по-добре.
_________________ Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 26 Окт 2013, 22:51 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
leketo84 написа: PICTURE Снимки може да направя в близките дни. Petrov написа: Как ще си спреш би-ксенона? Като искаш дългите на 30% го направи с нова инсталация само за халогенните крушки. Поне според мен така ще е по-добре. Халогени в моята кола няма, затова няма как да го направя така. Има вариант да заработи както е оригинално за дългите, но трябва да му направя допълнителна схемичка, което ще стане, ако не съм доволен от дългите светлини в това състояние.
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
Petrov
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 27 Окт 2013, 00:44 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27 Мнения: 1055 Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
|
BaDaZzz написа: leketo84 написа: PICTURE Снимки може да направя в близките дни. Petrov написа: Как ще си спреш би-ксенона? Като искаш дългите на 30% го направи с нова инсталация само за халогенните крушки. Поне според мен така ще е по-добре. Халогени в моята кола няма, затова няма как да го направя така. Има вариант да заработи както е оригинално за дългите, но трябва да му направя допълнителна схемичка, което ще стане, ако не съм доволен от дългите светлини в това състояние. Всъщност ти си с би-ксенон и нямаш халогенна крушка. На мен обаче не ми стана ясно как точно ти светят дневните светлини, кое ти свети? Защото ти си само с една крушка - ксенонова, а пластината с електромагнита правят би-ксенона и реално, ако ги изключиш тях нямаш дълги?!?
_________________ Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 27 Окт 2013, 09:19 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
Всъщност фара е двусекционен и освен ксенона си има и крушка за дългите, т.е. се получава че дългите ми се дублират и от късите.
Прикачени файлове: |
US-PRODLTHESIS.jpg [ 23.22 KiB | Прегледано 10611 пъти ]
|
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
Petrov
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 27 Окт 2013, 19:39 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27 Мнения: 1055 Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
|
Първото ми мнение беше свързано точно с този фар - двусекционен. Затова ти казах да оставиш дългите с отделна инсталация на 30%. Както са дневните светлини за допълнителен монтаж. Отделна инсталация директно от акумулатора - 5-10 сек. след запалване включват светлините, но при теб ще включва халогенните (H7) дълги на 30% (примерно). А най-хубавото е, че би-ксенона ще се запази. И разлика в светенето на дългите ще има. Либрата ми е с би-ксенон (лупи) имам и ЦР-В 2011 със завиващ ксенон и разлика определено има, то ако нямаше, нямаше да има би-ксенон
_________________ Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 27 Окт 2013, 20:00 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
Това ми дава идеята сега хем да запазя оригиналната инсталация, хем само дългите да могат да работят на 30%, без да оказва влияние на електромагнита. Ако сложа диод на Шотки (заради ниския пад на напрежение върху него) непосредствено преди крушката и в точката на свързване на диода с крушката изведа извод за дневните светлини, импулсите подавани от модула няма да се връщат към елктромагнита. Когато пък се подаде по оригиналната инсталация напрежение за дългите светлини, диода пак няма да окаже влияние за светенето им, поради ниския пад върху него. Лошото само е, че трябва да извеждам допълнителен кабел и от двата фара, което исках да избегна.
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 27 Окт 2013, 23:23 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
BaDaZzz написа: Това ми дава идеята сега хем да запазя оригиналната инсталация, хем само дългите да могат да работят на 30%, без да оказва влияние на електромагнита. Ако сложа диод на Шотки (заради ниския пад на напрежение върху него) непосредствено преди крушката и в точката на свързване на диода с крушката изведа извод за дневните светлини, импулсите подавани от модула няма да се връщат към елктромагнита. Когато пък се подаде по оригиналната инсталация напрежение за дългите светлини, диода пак няма да окаже влияние за светенето им, поради ниския пад върху него. Лошото само е, че трябва да извеждам допълнителен кабел и от двата фара, което исках да избегна. Колега, не може ли да сложиш едно реленце, което когато не му е подадено управление да държи фара за дългите към твойта схема с импулсите, а когато светнеш дълги хем управляваш релето хем то комутира лампата за дългите където и е мястото към управлението на електромагнита?
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 27 Окт 2013, 23:43 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
alekssina написа: BaDaZzz написа: Това ми дава идеята сега хем да запазя оригиналната инсталация, хем само дългите да могат да работят на 30%, без да оказва влияние на електромагнита. Ако сложа диод на Шотки (заради ниския пад на напрежение върху него) непосредствено преди крушката и в точката на свързване на диода с крушката изведа извод за дневните светлини, импулсите подавани от модула няма да се връщат към елктромагнита. Когато пък се подаде по оригиналната инсталация напрежение за дългите светлини, диода пак няма да окаже влияние за светенето им, поради ниския пад върху него. Лошото само е, че трябва да извеждам допълнителен кабел и от двата фара, което исках да избегна. Колега, не може ли да сложиш едно реленце, което когато не му е подадено управление да държи фара за дългите към твойта схема с импулсите, а когато светнеш дълги хем управляваш релето хем то комутира лампата за дългите където и е мястото към управлението на електромагнита? Да, това също е вариант. Въпрос вече кой елемент ще ми попадне пред очите най-напред - релето или диода . Крайния резултат ще е един и същ
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
Димо Генчев
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 28 Апр 2015, 23:08 |
|
Регистриран на: 02 Май 2012, 14:40 Мнения: 320 Местоположение: София, Младост 3
Кара: Lancia Thema 3.0 CRD 2012 г.
|
Тия дни ще монтирам и моя модул, но аз още като отварях фаровете и им видях свързването, реших да използвам диоди, за да не стои намотката под напрежение. Едва ли ще й пречи, впрочем, защото ако си представим, че караме на дълги много време, тогава какво? Явно си е предвидено, но не е интелЕгентно.Е, малко ще се наложи рязане,но все пак става въпрос за допълнителните Н7, които така или иначе се използват рядко (понеже колко пък карам на дълги).
|
|
|
|
|
Димо Генчев
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 29 Апр 2015, 22:10 |
|
Регистриран на: 02 Май 2012, 14:40 Мнения: 320 Местоположение: София, Младост 3
Кара: Lancia Thema 3.0 CRD 2012 г.
|
Готово, вече и моето копче за светлините ще хваща прах Монтирах модула и работи добре. Извинявам се за тъпия въпрос, но в каква посока е ориентирана чувствителността на датчика за светлина, предполагам положение "3" е най-чувствително?
|
|
|
|
|
alekssina
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 30 Апр 2015, 07:05 |
|
Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46 Мнения: 1006 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Май да ...
_________________ Lancia Thesis 2.4 JTD '02г Lancia Thesis 2.0 T '03г
|
|
|
|
|
N9301S
|
Заглавие: Re: Дневни светлини Публикувано на: 30 Апр 2015, 10:45 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 24 Юни 2007, 23:56 Мнения: 60 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 2,4JTD
|
Ако някой има готово решение за нашите коли нека го сподели - да не откриваме "топлата вода" самосиндикално.... Моля за някаква инструкцийка : 1. Модел модул, закупен от еди къде си... 2. Прекъсват се еди кои си жици от еди къде си ( ако може и някаква схемичка, пък защо не и снимчици ако някой се е сетил да направи) 3. Ако се налага програмиране на модула : цъкаш ххх пъти и т.н.
_________________ Lancia Thesis 2,4 JTD; ex Lancia Lybra LX SW 2,4 JTD; ex Alfa 145 1,6 TS; ex ........ ; Yamaha XC300 Versity
|
|
|
|
|
|