Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Thesis




Автор Съобщение
 Заглавие: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2013, 16:11 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
Здравейте колеги,
искам да питам има ли възможност през компютър да се направи на Тезиса да светват дългите светлини на 30% примерно, за да не се кара денем на къси. Такава опция съм видял при БМВ, но не знам за нашите дали е възможно същото нещо.

Поздрави!

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2013, 21:08 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 502
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
Да колега възможно е и копчето за светлините ти стои на ауто и светят само дългите светлини на определени проценти и само дългите и нищо друго.Това срещу 40_50лв.

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2013, 21:46 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
Не става. Не обърквай човека.
Става с инсталация на допълнителни неща.

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2013, 16:39 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
Варианта с допълнителен модул си го имам, но ми се щеше да се активира, ако го има заводски. В такъв случай ще пречи ли инсталирането на DRL модул в колата? В смисъл, подаването на напрежение (в случая са импулси) по веригата на дългите светлини ще обърква ли някой компютър?

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2013, 19:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
Няма да има проблеми.
Тази кола си използва схема от миналия век така, че това да не те притеснява. :lol:

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2013, 20:06 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
Супер! :) Много благодаря за отговорите :)

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2013, 19:44 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
От днес вече си имам дневни светлини. При монтажа обаче се натъкнах на следния проблем: на късите светлини има една пластина, която отрязва светлината, за да не блести нагоре. Когато се включат дългите светлини електромагнит мести тази пластина, такаче да могат късите светлини също да светят като дългите. Е, понеже модула за дневни светлини подава импулси към крушките на дългите, това според мен би карало този електромагнит да бръмчи. Затова се наложи да елиминирам тази опция на късите. Крайния резултат, обаче се получи доста добър. Остана да видя само в тъмното на дълги, дали ще има голяма разлика спрямо преди.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2013, 20:06 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 13 Окт 2013, 17:27
Мнения: 45
Кара: Lancia THESIS
PICTURE :D


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2013, 22:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27
Мнения: 1055
Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
Как ще си спреш би-ксенона?
Като искаш дългите на 30% го направи с нова инсталация само за халогенните крушки.
Поне според мен така ще е по-добре.

_________________
Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2013, 22:51 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
leketo84 написа:
PICTURE :D

Снимки може да направя в близките дни. :)

Petrov написа:
Как ще си спреш би-ксенона?
Като искаш дългите на 30% го направи с нова инсталация само за халогенните крушки.
Поне според мен така ще е по-добре.


Халогени в моята кола няма, затова няма как да го направя така. Има вариант да заработи както е оригинално за дългите, но трябва да му направя допълнителна схемичка, което ще стане, ако не съм доволен от дългите светлини в това състояние.

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2013, 00:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27
Мнения: 1055
Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
BaDaZzz написа:
leketo84 написа:
PICTURE :D

Снимки може да направя в близките дни. :)

Petrov написа:
Как ще си спреш би-ксенона?
Като искаш дългите на 30% го направи с нова инсталация само за халогенните крушки.
Поне според мен така ще е по-добре.


Халогени в моята кола няма, затова няма как да го направя така. Има вариант да заработи както е оригинално за дългите, но трябва да му направя допълнителна схемичка, което ще стане, ако не съм доволен от дългите светлини в това състояние.

Всъщност ти си с би-ксенон и нямаш халогенна крушка.
На мен обаче не ми стана ясно как точно ти светят дневните светлини, кое ти свети?
Защото ти си само с една крушка - ксенонова, а пластината с електромагнита правят би-ксенона и реално, ако ги изключиш тях нямаш дълги?!?

_________________
Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2013, 09:19 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
Всъщност фара е двусекционен и освен ксенона си има и крушка за дългите, т.е. се получава че дългите ми се дублират и от късите.


Прикачени файлове:
US-PRODLTHESIS.jpg
US-PRODLTHESIS.jpg [ 23.22 KiB | Прегледано 10584 пъти ]

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2013, 19:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27
Мнения: 1055
Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
Първото ми мнение беше свързано точно с този фар - двусекционен.
Затова ти казах да оставиш дългите с отделна инсталация на 30%. Както са дневните светлини за допълнителен монтаж. Отделна инсталация директно от акумулатора - 5-10 сек. след запалване включват светлините, но при теб ще включва халогенните (H7) дълги на 30% (примерно). А най-хубавото е, че би-ксенона ще се запази.
И разлика в светенето на дългите ще има. Либрата ми е с би-ксенон (лупи) имам и ЦР-В 2011 със завиващ ксенон и разлика определено има, то ако нямаше, нямаше да има би-ксенон :)

_________________
Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2013, 20:00 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
Това ми дава идеята сега хем да запазя оригиналната инсталация, хем само дългите да могат да работят на 30%, без да оказва влияние на електромагнита. Ако сложа диод на Шотки (заради ниския пад на напрежение върху него) непосредствено преди крушката и в точката на свързване на диода с крушката изведа извод за дневните светлини, импулсите подавани от модула няма да се връщат към елктромагнита. Когато пък се подаде по оригиналната инсталация напрежение за дългите светлини, диода пак няма да окаже влияние за светенето им, поради ниския пад върху него. Лошото само е, че трябва да извеждам допълнителен кабел и от двата фара, което исках да избегна.

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2013, 23:23 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46
Мнения: 1006
Местоположение: София
Кара: Lancia
BaDaZzz написа:
Това ми дава идеята сега хем да запазя оригиналната инсталация, хем само дългите да могат да работят на 30%, без да оказва влияние на електромагнита. Ако сложа диод на Шотки (заради ниския пад на напрежение върху него) непосредствено преди крушката и в точката на свързване на диода с крушката изведа извод за дневните светлини, импулсите подавани от модула няма да се връщат към елктромагнита. Когато пък се подаде по оригиналната инсталация напрежение за дългите светлини, диода пак няма да окаже влияние за светенето им, поради ниския пад върху него. Лошото само е, че трябва да извеждам допълнителен кабел и от двата фара, което исках да избегна.


Колега, не може ли да сложиш едно реленце, което когато не му е подадено управление да държи фара за дългите към твойта схема с импулсите, а когато светнеш дълги хем управляваш релето хем то комутира лампата за дългите където и е мястото към управлението на електромагнита?

_________________
Lancia Thesis 2.4 JTD '02г
Lancia Thesis 2.0 T '03г


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2013, 23:43 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51
Мнения: 479
Местоположение: София
alekssina написа:
BaDaZzz написа:
Това ми дава идеята сега хем да запазя оригиналната инсталация, хем само дългите да могат да работят на 30%, без да оказва влияние на електромагнита. Ако сложа диод на Шотки (заради ниския пад на напрежение върху него) непосредствено преди крушката и в точката на свързване на диода с крушката изведа извод за дневните светлини, импулсите подавани от модула няма да се връщат към елктромагнита. Когато пък се подаде по оригиналната инсталация напрежение за дългите светлини, диода пак няма да окаже влияние за светенето им, поради ниския пад върху него. Лошото само е, че трябва да извеждам допълнителен кабел и от двата фара, което исках да избегна.


Колега, не може ли да сложиш едно реленце, което когато не му е подадено управление да държи фара за дългите към твойта схема с импулсите, а когато светнеш дълги хем управляваш релето хем то комутира лампата за дългите където и е мястото към управлението на електромагнита?



Да, това също е вариант. Въпрос вече кой елемент ще ми попадне пред очите най-напред - релето или диода :). Крайния резултат ще е един и същ :)

_________________
BMW 530D '09
Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06
Lancia Thesis 2.4 JTD '04
Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 28 Апр 2015, 23:08 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 02 Май 2012, 14:40
Мнения: 320
Местоположение: София, Младост 3
Кара: Lancia Thema 3.0 CRD 2012 г.
Тия дни ще монтирам и моя модул, но аз още като отварях фаровете и им видях свързването, реших да използвам диоди, за да не стои намотката под напрежение. Едва ли ще й пречи, впрочем, защото ако си представим, че караме на дълги много време, тогава какво? Явно си е предвидено, но не е интелЕгентно.Е, малко ще се наложи рязане,но все пак става въпрос за допълнителните Н7, които така или иначе се използват рядко (понеже колко пък карам на дълги).


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2015, 22:10 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 02 Май 2012, 14:40
Мнения: 320
Местоположение: София, Младост 3
Кара: Lancia Thema 3.0 CRD 2012 г.
Готово, вече и моето копче за светлините ще хваща прах :) Монтирах модула и работи добре.

Извинявам се за тъпия въпрос, но в каква посока е ориентирана чувствителността на датчика за светлина, предполагам положение "3" е най-чувствително? :oops:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2015, 07:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2009, 16:46
Мнения: 1006
Местоположение: София
Кара: Lancia
Май да ...

_________________
Lancia Thesis 2.4 JTD '02г
Lancia Thesis 2.0 T '03г


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дневни светлини
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2015, 10:45 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 24 Юни 2007, 23:56
Мнения: 60
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 2,4JTD
Ако някой има готово решение за нашите коли нека го сподели - да не откриваме "топлата вода" самосиндикално....
Моля за някаква инструкцийка :
1. Модел модул, закупен от еди къде си...
2. Прекъсват се еди кои си жици от еди къде си ( ако може и някаква схемичка, пък защо не и снимчици ако някой се е сетил да направи)
3. Ако се налага програмиране на модула : цъкаш ххх пъти и т.н.
cheers

_________________
Изображение
Lancia Thesis 2,4 JTD; ex Lancia Lybra LX SW 2,4 JTD; ex Alfa 145 1,6 TS; ex ........ ; Yamaha XC300 Versity


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 3 [ 44 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Thesis


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов