Здравейте, продавам си автомобила за 800 лева, като ще се опитам да обясна подробно състоянието в което се намира.
Колата работи добре, както на газ така и на бензин, среден разход между 8 - 9 лева на 100км.
Та: Делтата е излезнала от поточната линия на 1-ви Април 1997 година, 1600 кубика - 16 клапана, 103 конски сили, чугунени изпускатели и смукатели.
В момента е на 213 000 км., като мога да твърдя, че дори си има и пълна сервизна история, също така съм длъжен да спомена, че има още много хляб в автомобилчето стига да има някой мераклия да се грижи за нея.
Състоянието и е повече от задоволително, окачването е стегнато, двигателят мърка като коте, боята на всички детайли ми изглежда оригиналната, купето е здраво без ръжди и тем подобни (единствено е започнало да загнива от дясната страна на прага в кухината на задният калник, от ляво го кърпих миналата година и няма ядове). В мене е изминала горе долу 80 000 км, като през това време съм се грижел както си му е реда, Масло Selenia 20К или Eni long live 10W 40 - като ги редувам от смяна на смяна, кабели на свещите Tesla на 20-тина хиляди, както и иридиеви свещи разработени уж за по-добра работа на газ.
Подобрения които съм направил са: Претапициране на тавана и колонките с акустичен плат, корите със някаква изкуствена кожа, сложил съм седалки (плиткото рекаро) от алфа 145 1.7 16V боксер мотора (като към делтата си вървят и оригиналните който са си доста запазени за годините). Поставянето на задни дискови спирачки пак от делта но с турбо мотора, генератора е подменен с една идея по-мощен от Фиат Браво. Крайно гърне неръждавейка, и 6 броя висок клас говорители вградени в оригиналните места, диодно осветление по цялото табло. Това е за което се сещам в момента.
Сега и малко за забележките / кусурите : Избелял лак на покрива, предният капак и горната част на спойлера, пукната предна дясна страна на бронята, леко вдлъбнат заден капак над заден ляв стоп (на снимките се вижда), както и най-важното аксиалният лагер на съединителят е за смяна, ефтин е но явно при подмяната на съединителят майсторът си е спестил подмяната и на него
.
Друго което съм длъжен да отбележа, че при следващо обслужване след около 5 до 10 хил. км, не е лошо и да се смени ангренажа.
Делтата в момента е с 14-ки железни джанти с добри зимни гуми, като към нея има и 2-ри комплект 15-ки алуминки със 4 еднакви летни гуми, в които има още доста живот.
Колата иначе е документално изправна някъде до Август месец 2017г., липсва само винетен стикер, тъй като я карам само градско, понеже използвам една 155-ца за извънградски пътувания.
Снимки на автомобила тук, и на дясно за повече и по-подробни изображения.
http://mania4x4.snimka.bg/automobiles/d ... 0.37786573http://mania4x4.snimka.bg/automobiles/d ... 0.37786574http://mania4x4.snimka.bg/automobiles/d ... 0.37787514http://mania4x4.snimka.bg/automobiles/d ... 0.37787519http://mania4x4.snimka.bg/automobiles/d ... 0.37787527Цена 800 лева, като мисля че е добре съобразена със състоянието на автомобила.
Обявата в този си вид ще е валидна докато гражданската и прегледа са в сила, след това тъй като разходите ми по подръжка на повече от един автомобил нарасват през сълзи ще се наложи или да я разпродам на части или да замине в някоя автоморга.
Колата иначе се намира в град Пирдоп, и може да бъде огледана по всяко време, прехвърлянето е задължително.
За връзки с мен тук на Л.С. или най - добре на телефон 0887 007 228.
Поздрави, Цанко !!!!!