Сега е моментът ,ако някой се е колебаел досега Гледам, някои дават по 5-6 бона за 250 кончета.. Не си струва,при положение, че за 10 могат да вземат 450 ..(Много бързо тези 250 ще им се видят малко и пак ще почнат да мечтаят за ъпгрейд..
но тагава парите вече ще са съвсем други
)
Колата е позната на форума отдавна. Заедно с нейните многобройни доработки през годините , докато получим оптимален резултат
viewtopic.php?f=20&t=22353 (темата „Еvo Dedra” )
377 к.с. на колелата. 456 к.с. на мотор ( сметнато при 16% загуби. ) и с 2 заглушителни гърнета! При въртящ момент само 428 NM. (щади кутията)
Колата , знаете, не е участвала в нито една гонка ! Платих за да си реализирам детската мечта. В перфектна форма е И ИМА ОГРОМЕН РЕСУРС! Ици все ми се смее, че не съм натискал педала както трябва
От началото на проекта съм минал не повече от 5000 км ( най-вече междуградско) Лятото Ици й направи пълна ревизия на двигател и скоростна кутия! Всичко вътре било като ново! От тогава не е карана въобще! Стои си при него в Русе. Продавам я, защото на 46 г. приоритетите сепромениха,особено откакто станах и татко на две деца
Към ентусиастите, които смятат че 250 к.с ще им стигат: Първо и аз мислех, така, но после станаха 300 , 350 и т.н Съгласен съм, че тръпката е сам да участваш в тунинга, но това струва и доста пари!.. Поне 20 хилядарки над тази цена.( и здрави нерви за чакане )
Колата върви безупречно и на газ! Има специално оптимизиран газов инжекцион + клапани от инконел ( 500 лв) за целта.
Най-важното при такива коли е кой им е майсторът.. За тези , които познават Ици, самото му име е достатъчна атестация ..
Нека припомним какво е правено по нея:
Интеркулерът е проектиран така, че да не й личи, че е бегачка. За целта бронята излиза напред със 7см. Сложени са фланци за по-широка стъпка ( 4см) ,калниците са преправени , за да не стърчат гумите навън. Вижда се , че акцентът е да не й личи на какво е способна
Garrett GT2871R 475 HP ново турбо, съчмено.
АТР турбинен корпус Т3 0.63 А/Р
тръбен хром никелов изпускателен колектор
външен уейстгейт Turbosmart 38mm
хром никелова генерация 76мм - ултра тиха с две заглушаващи гърнета
изцяло портвана глава и нови фаски
атмосферни валове
изпускателни клапани от инконел
JE ковани бутала 84.5мм
Eagle H-профил биели
Clevite TriArmour биелни лагери
Cometic MLS гарнитура
Стабилизиращи биалетки ( за по-малко накланяне)
двойно диафрагмен съединител
усилен лагер
металокерамичен диск
нови лагери на скоростната кутия
обработка на зъбните колела
стоманено гнездо за лагерите
усилен корпус със плоча
560 cc дюзи
Walbro 255 бензинова помпа
3 bar МАП сензор
ECU бууст контрол
NGK racing competition свещи
Magnecor кабели
Magneti Marelli ECU дино мапнато
16" 7 1/2 джанти Борбет
215/45/16 Ханкок РС2
310 mm предни дискове с канали
Brembo 4 бутални апарати с Минтекс накладки
284 mm задни вентилирани дискове
Koni червени амортисьори и спортни пружини
ITG въздушен филтър
ЦЕНА 16 000 лв.
тел. 0898 667691 0884 191936
ОЩЕ СНИМКИ ТУК:
https://www.dropbox.com/sh/6wjgbqxyazb7 ... Slor7Xd5da