Alfa Romeo 147
09.2003г.
2/3 врати
Цвят – тъмно сив, графит.
Дизел, 1.9 multijet 16v 140 к.с. код на мотора - 192A5.000
EDC 16C8 – фабрично без ламбда сонда и DPF (филтър за твърди частици)Екстри:– климатик
- темпомпат(автопилот, криуз контрол)
- фабричен CD плейър
+ USB (Yatour)- озвучителна система
Bose® – 4 speakers + woofer (оригинално вграждани в модела)
- мултиволан - управлява заводската озвучителна уредба
- черен кожен салон с подлакътник
- и не на последно място –
зимен пакет - електрически нагревател на парното в купето (топли преди да загрее антифриза) !- лети джанти оригинални 16“ с летни гуми 205/55/16 Bridgestone Turanza Dot11
- Lumar фолио (светло) на задният и страничните прозорци
- сравнително нов (на 5 месеца) ксенон на късите светлини 4300к.
-
Фабрична аларма.-
Пълно автокаско, гражданска отговорност, винеткаСменено по колата:- Турбо с идеално почистена геометрия, оригиналното за модела, давам и още едно бонус
- Съединител комплект - Valeo
- Агренажен комплект + водна помпа, 30 000км до следващата смяна.
- термостат Behr
- жила ръчна спирачка
- предни дискове Brembo, с накладки Textar
- задни накладки – Textar.
- всички напречни щанги, надлъжните са като нови.
- тампони на задните шенкели.
- нови водачи на задните спирачни апарати.
- всички тампони по предните носачи, носачите са оригиналните на колата TRW.
- тампони на предна и задна стабилизираща щанга.
- предни беалети – TRW
- задни беалети – Febi Bilstein
- маншони външно и вътрешно каре
- гарнитура всмукателен колектор
- гарнитура изпускателен колектор
Профилактирано:- Всички течности – хидравлично масло, спирачна течност, антифриз, масло в ск. кутия - GL4
- Почистен и изолиран ЕГР клапан, естествено е изключен софтуерно.
- Почистен до блясък всмукателн колектор, мотора е без вихрови клапи фабрично.
- Почистен MAP сензор, сменен дебитомер MAF – колата не пуши изобщо дори при рязко форсиране !
- Премахнати са и двата катализатора, оставено е само задното гърне, няма промяна в шума !
- Картерната вентилация, подменени уплътнения.
- На 120200 км ще се сменя масло, ако някой я купи преди това, ще му дам маслото, то си е закупено така или иначе.
Снимки на колата:
---------
Интересни снимки от ремонти и обслужване на колата:
-ЕГР и последиците от него:
Естествено всичко е почистено до блясък, за да диша колата по-лесно и елиминарано хардуерно и софтуерно:
- MAP сензора и той беше "намазал" от ЕГР-а:
- естествено колата се снабди с нов съединител:
- нови ремъци, ролки и водна помпа:
- махнах и катализаторите, за да диша още по-лесно
Колата не пуши изобщо дори при рязко форсиране !
- впоследствие се оказа, че спирачките не са това, което трябва да са и се снабди с нови дискове и накладки:
- турбината имаше малко по-голям луфт и понеже това ме дразнеше, си купих друго, на което геометрията беше почистена до блясък и монтирано на колата:
- направи ми впечатление, че предния собственик беше ползвал само рикамби консумативи:
Намерих и правилно масло за скоростите:
Логове от днес:
Турбо -
Дебитомер -
Мотора е в отлична кондиция.
Цена:Цена - 5200лв.
п.с. Разход:
Извънградско при скорост на темпомат 100км/ч и равен терен, започва от 3.3 и стига до 3.9 ако има баирчета.
http://youtu.be/wMxD7L0MmrIГрадско - изцяло зависи от тежестта на крака.