Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra




 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Въпрос за закупуване на Phedra
 Мнение Публикувано на: 27 Авг 2015, 20:01 
Offline

Регистриран на: 27 Авг 2015, 19:51
Мнения: 2
Кара: Lancia
Здравейте колеги, предстой ми закупуване на кола, ако може да ме насочите кой мотор е най читав и какво да гледам. Много съм далеч от тази марка автомобили. Колко струва също ремонт на турбо или ново рециклирано такова .Ще съм благодарен на всякъква информация. За сега съм гледал само дизели на по 200000 км.което малко ме притеснява. cheers hepl


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за закупуване на Phedra
 Мнение Публикувано на: 31 Авг 2015, 08:41 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2009, 20:22
Мнения: 444
Местоположение: Казанлък
Кара: Dedra 1.6 MPI
Това че са на 200 000 не трябва да те притеснява, а да те радва.
И още не си взел колата и почна турбини и дюзи да сменяш.

_________________
Dedra 1.6, 159B9


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за закупуване на Phedra
 Мнение Публикувано на: 31 Авг 2015, 08:56 
Offline

Регистриран на: 27 Авг 2015, 19:51
Мнения: 2
Кара: Lancia
Едната която ми хареса има проблем с турбото, пуши.Колата е 2008 и има всички екстри, за това питам за турбото.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за закупуване на Phedra
 Мнение Публикувано на: 31 Авг 2015, 22:53 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 11 Яну 2015, 18:34
Мнения: 11
Кара: Lancia PHEDRA
Здравей колега.Който и мотор да вземеш дали 2.0 ХДИ или 2.2 ХДИ и двата са читави .Добри мотори ,разработка на Пежо.Имал съм кола и със 2.0 ХДИ сега съм със 2.2 ХДИ ,доволен съм и от двата мотора .Колкото за това че са на по 200 000 хил. километра,това си е нищо за ван .Рових се доста преди да купя моята Федра за да сравнявам цени и на практика излезе че в България са най евтините и на най малко километри :Пример : В Германия читава Федра на 100 000 хил.км. я продава собственика за 3000 - 4500 евра а в България кола на същите километри я продаваха за 5000- 7000 лв. Че запитай се щом е на 200 000 км. на колко ли е реално . По въпроса за пушенето има вероятност и да не е турбината ,защото тия модели с тия филтри Фап,Дпф че и катализатор може и да се е позадръстила малко ,пък и кола 2008 год. да и се прецака турбината баго и каруцаря тоя дето я е карал тая колица.Като цяло такъв ван с толкова екстри и на такава цена ,нема .


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов