Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra




 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Относно покупка на Федра
 Мнение Публикувано на: 21 Сеп 2014, 08:14 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 07 Мар 2008, 22:18
Мнения: 130
Местоположение: България Сл.бряг
Здравейте,колеги!Настана време да се разделя със старата ми и вярна капа и съм се насочил към федра дизел.Прочетох някои мнения,че трябва да се гледа съединителя и турбото,но не знам какви са признаците,че са тръгнали да умират!Ще се радвам ако някой сподели как да разбера за това,а също така и всяко друго мнение относно какво да следя при покупката ще ми бъдат изключително полезни защото досега не съм имал дизел.Благодаря предварително!

_________________
Ланчия Капа 2.0 20V VIS 98г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Относно покупка на Федра
 Мнение Публикувано на: 23 Сеп 2014, 10:46 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 20:16
Мнения: 30
Местоположение: София
Кара: Lancia Phedra
Доста материал има в тази тема. За мен най важния съвет е че дизел се купува зимата. Имам 2,2 дизел федра и това ми помогна много. Съединителя като на всички нови коли е денфермен което е 1400 лв. но никой не може да ти каже как да разбереш какво е състоянието му. Задължително да има два ключа, никой не прави ключове за федра! wallbash Турбото е по лесно, ниска скорост висока предавка и преценяваш как дърпа и никакво свирене независимо какво ти казват.

П.П. Ако гледаш коли в София пиши ще ти помогна ако мога. cheers


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Относно покупка на Федра
 Мнение Публикувано на: 23 Сеп 2014, 20:58 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 07 Мар 2008, 22:18
Мнения: 130
Местоположение: България Сл.бряг
Благодаря,ако избирам в София може да се възползвам от поканата!

_________________
Ланчия Капа 2.0 20V VIS 98г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Относно покупка на Федра
 Мнение Публикувано на: 18 Дек 2014, 01:23 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 19 Фев 2014, 16:48
Мнения: 9
Кара: Lancia Phedra
Меко казано "странно" ще ти стане като смениш динамиката на Каппа-та с дизел :D

Не съм сигурен, че правилото "дизел се купува зимата" важи за съвременните комън рейл-и. ХДИ ако е изправен си пали почти като бензин независимо от сезона и обратното - ако има проблем/и и в топло време няма да запали. Нещо повече - има случаи в които ХДИ си пали нормално студено а като загрее пали трудно - с много въртене.
Съединителя не е демпферен. Маховика е демпферен. Оскъпяването идва от това че сменяш, не само съединител който сам по себе сравнително не е скъп предвид класа на автомобила, а от това че със съединителя сменяш и маховика. :cry: Може да се сложи и "твърд" маховик, но макар и по малко от демпферния и той пари струва.
Колегата е прав за двата ключа и турбината. Втори ключ се поръчва от производителя, "обучава" се ....време, разправии и пари. Мойто турбо свири като на четириосен Актрос :D но това е друга тема.
Като цяло ХДИ е здрав дизел. Лошото е че колите които се внасят през последните години са от Италия и никак, ама никак не са поддържани и е трудно да попаднеш на читава кола, дори да е на малък пробег. Въпрос на късмет.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов