Автор |
Съобщение |
ope6oske69
|
Заглавие: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 19 Авг 2014, 23:35 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27 Мнения: 33
|
Нова средна част. Изглежда много добре. Ще пиша повече и снимки когато го монтирам. Моля се Бог да ми помага в начинанието.
|
|
|
|
|
Tornado
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 26 Авг 2014, 20:21 |
|
Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54 Мнения: 248 Местоположение: Казанлък
|
Бюджетна нова средна част за около 350-400 лв. нали? И се замислям за подобна постъпка ,но все още не се решавам поради лошите мнения които чувам. Успех с ремонта.
|
|
|
|
|
ope6oske69
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 29 Авг 2014, 18:52 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27 Мнения: 33
|
След малко време дойде и монтажа. Цената при мен с лека отстъпка беше 650лв. За сега се представя отлично след два дни градско каране. Утре потеглям за Трявна и ще видя там как е,(нали в Трявна ми показа първия път, че нещата не са в ред). Ето и малко снимки които направих. Изпратих студена и топла част - насипни, и средна за модел (за размери и брой ма лопатките на вала и студения "вентилатор" - пак насипни).
нещо със снимките не ми се получава
|
|
|
|
|
Tornado
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 01 Сеп 2014, 00:39 |
|
Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54 Мнения: 248 Местоположение: Казанлък
|
Малко повече информация може ли? От къде е закупена ,баланс ,монтаж и.т.н?
|
|
|
|
|
ope6oske69
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 01 Сеп 2014, 14:51 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27 Мнения: 33
|
Tornado написа: Малко повече информация може ли? От къде е закупена ,баланс ,монтаж и.т.н? Намерих един градски който пътува до Турция и от там купува новата средна част, като ми каза ,че в негово присъствие му развърта турбината до "някакви" обороти и той гледа графиката на "изхода" ако мога така да се изразя. Моето мнение е, че когато е нова средната част тя е балансирана, и ако се сменя ремонтен комплект тогава при определени обстоятелства се налага баланс. Като косвени приказки около турбините за нашите бабички извода е ,че ремонтния комплект не върши работа. По някакъв начин веднъж започне ли да "бара масълцето", и то да стане видимо в дясното огледало - лоша работа. Относно монтажа - тук аз имах грижата. При мен турбината дойде с неуточнена сглобка (посоката на студения и топлия колектор паснах на място). Грубо с дребните заврънгъчки около 5-6 часа.
|
|
|
|
|
Tornado
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 02 Сеп 2014, 13:17 |
|
Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54 Мнения: 248 Местоположение: Казанлък
|
5-6 часа общо с демонтажа от двигателя или само работа по демонтирана турбина? Колкото повече надничам към турбото толкова повече клоня към демонтаж на целия двигател отколкото да си чупя пръстите на място.
|
|
|
|
|
ope6oske69
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 05 Сеп 2014, 11:06 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27 Мнения: 33
|
Tornado написа: 5-6 часа общо с демонтажа от двигателя или само работа по демонтирана турбина? Колкото повече надничам към турбото толкова повече клоня към демонтаж на целия двигател отколкото да си чупя пръстите на място. Демонтаж и монтаж на турбината. При демонтиран двигател естествено е по лесно, но клима ,вода и всички кабели около двигателя тях не ги ли смяташ?
|
|
|
|
|
ope6oske69
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 05 Сеп 2014, 11:17 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27 Мнения: 33
|
Ще опитам със снимките отново. Вече разбрах! Имам нужда от помощ, снимките са над 1Мбт и не мога да ги кача съгласно ограничението от сайта. Как мога да намаля размера им, или да ги преоразмеря?
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 07 Сеп 2014, 08:59 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Колега, сложи ги на външен сайт като Picasa или Снимка.бг. После можеш да ги прикачиш в постовете с вградените кодове. Ако имаш проблем пиши и ще ти помогнем.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ope6oske69
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 07 Сеп 2014, 18:49 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27 Мнения: 33
|
|
|
|
|
Tornado
|
Заглавие: Re: Зета 2.0 турбо - нов живот с "нова турбина" Публикувано на: 06 Фев 2015, 15:07 |
|
Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54 Мнения: 248 Местоположение: Казанлък
|
ope6oske69 написа: Tornado написа: 5-6 часа общо с демонтажа от двигателя или само работа по демонтирана турбина? Колкото повече надничам към турбото толкова повече клоня към демонтаж на целия двигател отколкото да си чупя пръстите на място. Демонтаж и монтаж на турбината. При демонтиран двигател естествено е по лесно, но клима ,вода и всички кабели около двигателя тях не ги ли смяташ? Демонтира ли двигателя при ремонта?Кутията можели да остане на автомобила и да се извади само двигателя?
|
|
|
|
|
|