Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra




 Страница 1 от 1 [ 12 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 09 Май 2014, 13:45 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Ей така отказа докато ускорявах на 3 скорост и изведнъж загуби мощност.Не свети чека на таблото не пуши и никога не е пушила.Доколкото успях да огледам няма спукани турбопътища или отворен уестгейт.
Възможно ли е просто да е затегнала?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 09 Май 2014, 20:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Малкия дявол се оказа.Поради моята немърливост защото не съм сменял маслото и последния път като имах работа по охладителната система не съм обезвъздушил явно системата.Понеже тази турбина има охлаждане от охладителната течност и в комбинация със старо масло е затегнала.Раздвижих я през студената част и засега всичко е ОК.Като се опитвах да я раздвижа с ръка не ставаше ,единствено с камък на гайката и малката тресчотка се получи.
Питам се с колко ли съм и съкратил живота с това си мое деяние?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2014, 18:41 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Вече и с буустметър.Надува до 0,6 повече не иска ,а и не ми се правят опити да не стане беля отново.По ТТданни и дават 0,7.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 08:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Какъв е бустметъра? Ако е китайче разликата от 0.1 бар може да е от самия уред.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 11:52 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Разбира се ,че е китайче и много много не му вярвам.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 12 Май 2014, 21:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
В крайна сметка се оказа ,че трябва да сменям радиатор на охладителната система.Губя течност в достатъчни количества и от там въздушна възглавница и спиране на охлаждането на турбото.
Яд ме е ,че сменях тапите по радиатор ,а се оказа ,че на едната му страна почти всички тръбички протичат вече.
За автомобил над 500000 км. няма начин да не се получи това.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2014, 08:51 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 20 Окт 2005, 17:20
Мнения: 260
Местоположение: София
Tornado написа:
В крайна сметка се оказа ,че трябва да сменям радиатор на охладителната система.Губя течност в достатъчни количества и от там въздушна възглавница и спиране на охлаждането на турбото.
Яд ме е ,че сменях тапите по радиатор ,а се оказа ,че на едната му страна почти всички тръбички протичат вече.
За автомобил над 500000 км. няма начин да не се получи това.


какъв радиатор взе ?
защото моя новия се оказа без пробка от долу.... не питай как с есменям антифриза сега.
Отделно маркуча от термостата се оказа с по-голяма хлаабина и с еналожи да ми струговат една муфа.
Между другото, ако на някого му се падне подобен проблем с мега извратените ни бързи връзка на радиаторите, мога да съдействам за подобни муфи.
Правят ги едни пичове, дето по принцип се занимават с хидравлични маркучи и са наистина майстори!

_________________
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2014, 20:37 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Най - евтиния радиатор ITN за 100 лв.
Без пробка отдолу и с отвор за датчик където навих датчик от Лада.
Пробка отдолу не ми трябва и проблем с връзките засега нямам.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 24 Фев 2015, 19:35 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Преди 3 седмици охлюва отново спря ей така без никакви признаци.
Ако ремонта не е възможен или не се намери средна част нова ще минавам на друго турбо най-вероятно от Субару импреза мисля ,че е ТД05 или някоя К03.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2015, 22:47 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Започна се.За утре остана полуоски ,генерация ,долния тампон и после го закачам на синджирите.Трудно ще е с двата болта на генерацията /най-вероятно/ ще се скъсат или ще се режат.От кулера се отцеди около 50 грама масло с примеси на жълта гняс която се появява от каране на газ и къси разстояния.
Много букси много проводници и доста разглобяване падна днес.


Прикачени файлове:
DSC_3107.JPG
DSC_3107.JPG [ 457.89 KiB | Прегледано 8348 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2015, 21:49 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Най-после чух гласа на мотора.Рециклиране на турбината в Турбофорс Русе.
Пълна ревизия със смяна на всички гарнитури ,семеринги ,шлайф на глава и припасване на клапани.
Смяна на течащ семеринг на рейката и много други дейности.Нови маншони на полуосите Дурафлекс.Смяна съяединител.Рециклиране на всички шарнирни накрайници.
Като цена около 1500 лв. с маслата и филтрите.
Ремонта си извърших сам и труд в цената няма.

Предстои:
Смяна предни амортисьори и прашници.
След това започвам задницата /пълен преглед/.
Катализатор нямам и обмислям права генерация с тръба и колена.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
 Мнение Публикувано на: 24 Май 2016, 20:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54
Мнения: 248
Местоположение: Казанлък
Сдобих се със същия автомобил ,същия цвят ,регистрация ВТ което също е добре за мен.Започва прехвърляне на двигателя с трансмисията.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 12 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов