Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra




 Страница 1 от 1 [ 3 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Одисеята около една турбина RGX-мотор
 Мнение Публикувано на: 14 Авг 2013, 08:19 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27
Мнения: 33
Като първо уточнение, доставя ми удоволствие да се занимавам не е някаква форма на мазохизъм.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Одисеята около една турбина RGX-мотор
 Мнение Публикувано на: 14 Авг 2013, 08:33 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27
Мнения: 33
Заглавие: Re: Проблем с турбото на Зета 2.0 147кс
Мнение Публикувано на: 15 Май 2013, 05:47

Здравейте да споделя и аз-преди около 2години моята зета започна да пуши само когато двигателя е в режим спускане по наклон на скорост. Тогава споделих във форума и колегите ме насочиха към картерните емисии и тяхното организиране. Проверих и всичко е наред. В равни участъци,изкачвания и изцеждане на предавките никакъв проблем,но дойде ли надолнище-трабанта е нищо като пушек. Сега това се проявява вече и в градски условия-с отнемането на газта и двигател в оптимална температура в огледалата забелязвам прилична дистанция (сигурно е остра миризмата). Заръчах ремонтен комплект от бай-китай но ще пиша когато нещата са факт, да не пълним форума със слама.


Заглавие: Re: Проблем с турбото на Зета 2.0 147кс
Мнение Публикувано на: 18 Май 2013, 20:42

http://www.ebay.com/itm/T25-T28-TB25-TB ... 4ac2f8ecb0 това е което заръчах - дойде но да му дойде времето :) :)


Заглавие: Re: Проблем с турбото на Зета 2.0 147кс
Мнение Публикувано на: 24 Май 2013, 22:44

Днес най-после му дойде времето - на ремонтния комплект за турбината. Да е жив и здрав "китаеца" че е сложил всичко в комплекта. Успях да заменя всичко от турбината с това от рем-комплекта. Утре живот и здраве да монтирам и теста на пробата в реални условия-малко ластици и каквото сабя покаже. Пораженията са следните: 1.Пропуска на масло към топлата част минава към термощита и там оставайки като в чаша - изгаря и се коксува и разширява,като термощитът се измята към "топлата" турбината и е започнало триене и блокиране в лопатите (това не се усети от работата на турбото ,а извода е от това което видях когато го отворих ). Може би е имало износване и на други елементи но като са сменени с нови,надявам се всичко да е наред. До утре.......


Заглавие: Re: Проблем с турбото на Зета 2.0 147кс
Мнение Публикувано на: 13 Юни 2013, 20:07

Здравейте - да споделя. Смених всичко - от ремонтния комплект на моята турбина. Докато правих всичко не ми направи впечатление за нещо нередно. И дойде часа на теста-нещо не е както трябва. Димът продължава,а аз продължавам търсенето. Много се надявах всичко да се получи както пише в книгите но ..... :cry: :cry: :cry:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Одисеята около една турбина RGX-мотор
 Мнение Публикувано на: 14 Авг 2013, 09:18 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 27 Яну 2011, 22:27
Мнения: 33
Да споделя, малко развитие. Демонтирах турбината и двигателя стана атмосферен. С една дума- МЪКА. Работи нормално без дим което конкретизира проблема. Като движение нормално на всяка скорост до 2000 оборота-след това мъка. Така три седмици. Ще сменя разпределителен вал и ще стане поне атмосферен двигател-(залъгвах себе си),който е карал мотор с турбина знае какво е. Проверих цените по моргите, но на последните, които са мои хора изложих всичките си предположения, очаквания и надежди относно всичката тая гимнастика. Шефа каза ние имаме и турбини разгледай. Видях от моя модел нямаше, но една ми направи впечатление-средната част идентична поне на външен вид. Взех с уговорката да проверя нещата с необходимите инструменти. Резултатът - в топлия охлюв ''6''-пълно съвпадение,в студения около 10мм. по малко в диаметър. Визуално и с прибори студената турбина същата, но топлата турбина по-малка. Реших и скочих в дълбокото, взех я и започнах. На стругар да изработи втулка за пасване на студената част- изработена. Започнах монтажа всичко нормално, но съм на тръни докато не запаля и видя как се държи в движение и най-вече от към масълцето. Като всичко се монтира и заработи минах си съответно и настройката на ГИ и газ да видим какво как е. Теста мина нормално от към масълцето, забележка към динамиката но това е нищо в сравнение с двг без турбо(ластика се изтегли малко по-късно).
Това за сега, колата върви, интервенциите-надявам се грамотни продължават.
Като има развитие пак ще пиша, има кво да се желае още.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 3 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Zeta/Phedra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов