Автор |
Съобщение |
eleena
|
Заглавие: Lancia Phedra-какво ще кажете за модела? Публикувано на: 16 Апр 2009, 17:01 |
|
Регистриран на: 16 Апр 2009, 16:54 Мнения: 1 Местоположение: Стара Загора
|
Здравейте, от известно време искаме да си сменим старата каруца с малко по-малко стара, та се насочихме към Lancia Phedra, тъй като ни хареса и отвън и отвътре, но гледам че няма много писано за нея. Знам че Lancia Phedra, Пежо 807 и Ситроен С8 са със сходни части и предполагам са взаимозаменяеми, но по външен вид доста се различават и дали окачването е еднакво. Имам предвид, ако трябва после нещо да се ремонтира, дали ще се намерят лесно части ?
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Апр 2009, 22:47 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Phedra-та е друга опаковка на евро вана
с по съвременни двигатели
така, че поддръжката ще е ефтина
дори и с оригинални части купени от софияфрансауто
виж ако я удариш, ще страдаш много
|
|
|
|
|
filco
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Сеп 2009, 12:18 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2005, 23:36 Мнения: 31 Местоположение: София
|
Ако е читав двигатела скачай смело!!! Най-големия проблем е ФАП филтъра, но вече и той си намери майстора... Иначе ванчето е супер. Частите от ситроен С8, пежо 807, фиат улиз и ланча федра са напълно еднакви! Ако имаш други питания по вана, с удоволствие ще си поговорим
_________________ Lancia Phedra 2,2 вече 170 коньове, Alfa Romeo 164 2,5TD Не си и помисляй да цъкнеш тук!http://sigmasot.eu
Последна промяна filco на 07 Сеп 2009, 19:02, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Dedra_Competizione
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Сеп 2009, 12:49 |
|
Регистриран на: 14 Авг 2009, 17:13 Мнения: 172 Местоположение: София
|
И аз съм хвърлил око на Федрата,по точно JTD моторите,интересува ме това мотори на Пежо ли са ,защото Фиат Груп няма ,2.0 и 2,2 JTD(2.0 има ,но сред най новите МултиДжетове),Също така ще съм благодарен ако споделите някаква по подробна информация за платформата-окачване ,поддръжка.
|
|
|
|
|
filco
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Сеп 2009, 13:55 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2005, 23:36 Мнения: 31 Местоположение: София
|
|
|
|
|
Dedra_Competizione
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Сеп 2009, 12:47 |
|
Регистриран на: 14 Авг 2009, 17:13 Мнения: 172 Местоположение: София
|
filco написа: Двигателчето е на PSA 2.2 hdi и 2.0 hdi и се слага и на 4-те вана (фиат, пежо, ситроен и ланча)
И аз имах подобни опасения и затова сега не предприемам нищо ,защото незная нищо за тези мотори.
Ах само да имаха един Фиатски 2.4 или 1,9,но уви...
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Сеп 2009, 12:56 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
1.9 не мисля, че ще може да носи Федрата, особено ако е униджет като на Либра например..
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
Dedra_Competizione
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Сеп 2009, 13:06 |
|
Регистриран на: 14 Авг 2009, 17:13 Мнения: 172 Местоположение: София
|
LYBRAtor написа: 1.9 не мисля, че ще може да носи Федрата, особено ако е униджет като на Либра например..
Визирах 1.9 16в,който е 140 коня,знам че на алфа 147 се слага.За 1,9 8в 105 и 115 сигурно си прав ,че 1800 килограма ще са му малко много.
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Сеп 2009, 16:46 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Определено. Либрата е 1365кг. и е на границата Не е зле в никакъв случай, но никакви състезателни амбиции..Според мен за толкова тежка кола като Федрата по-добре по-голяма кубатура отколкото "напомпан" малък мотор.
P.S. Filco, какви са ти цялостните отзиви за модела-комфорт, окачване, динамика, разход?
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
filco
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Сеп 2009, 10:45 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2005, 23:36 Мнения: 31 Местоположение: София
|
Като цяло съм много доволен от мшинката. Двигателя (Нищо че е френски ) има много добри характеристики. Фабрично е 136 коня. Не се бъркайте, Федрата не е много по-тежка от Либрата!!! Калници,капаци и врати - всичко е пластмаса. С малко помощ на двигателчето ( чип ) го докарахме до 165-170 коня (без да е мерено).Ванчето тича много прилично, а на магистралата на 5-та 200км/ч с 3800 оборота. и моментен разход 9,5 л/100км.(на равно). В градско обаче раход под 12 -13 няма. Много е маневрено, там където с алфата правя обратен на косъм, с вана остава още около 50- 90 сантиметра. Разликата между ван и кола като функционалност няма да коментирам.
Ако мога да съм полезен с друго по модела - с удоволствие
_________________ Lancia Phedra 2,2 вече 170 коньове, Alfa Romeo 164 2,5TD Не си и помисляй да цъкнеш тук!http://sigmasot.eu
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Сеп 2009, 12:38 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Да разбирам, че харчи 12-13 градско с чипа? А преди чипа колко е харчела? Питам, защото ми се вижда много.
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
filco
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Сеп 2009, 16:26 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2005, 23:36 Мнения: 31 Местоположение: София
|
С чипа разликата според зависи как се кара. Ако я галиш, моментния разход пада с около 1 литър. Или иначе казано ако не я настъпваш можеш да постигнеш 10-11 литра/100. Ако я газиш с чипа си ололо 1 л. нагоре или иначе казано около 13/100 градско. Въпрос на темперамент и колко ти тежи подметката . А то си е и нормално, повече коне- повече зоб. При мене има значение за разхода и фап филтъра, малко се е позапушил ама тази седмица ще го водя на доктор да го изкорми
_________________ Lancia Phedra 2,2 вече 170 коньове, Alfa Romeo 164 2,5TD Не си и помисляй да цъкнеш тук!http://sigmasot.eu
|
|
|
|
|
Gecata
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Фев 2010, 15:28 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 08 Авг 2006, 18:48 Мнения: 16 Местоположение: София
|
Тук е мястото да попитам, окачването като здравина и комфорт как е?
Често ли се налага подмяна на детайли (поради кофти пътиштата тук в бг).
По отношение на комфорта, как е настроено окачването? Стегнато или комфортно?
|
|
|
|
|
ram
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Фев 2010, 14:12 |
|
Регистриран на: 09 Фев 2008, 22:51 Мнения: 325 Местоположение: Бургас, България / Mainz, Germany
Кара: Lancia
|
Аз пък понеже никога не съм карал миниван и ми е интересно как е возията, по-скоро като в микробус, или по-скоро като в лек автомобил. Мисълта ми е , че по принцип седалките в микробусите и минивановете сякаш са разположени по-високо спрямо пода в сравнение с лек автомобил. Това не пречи ли малко на комфорта при дълго пътуване?!? Моля за обективно мнение
_________________ Lancia Thesis Executive 2.4 jtd Lancia Ypsilon Platino Paganini 1.4FIRE Lancia MUSA Platino bicolore DFN 1.4FIRE, продадена Lancia LYBRA Eleganza SW 1.9 jtd: за съжаление продадена Lancia Y Elefantino verde 1.2i: вече в ръцете на тъщата
остана само Delta... :)
|
|
|
|
|
filco
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Фев 2010, 03:37 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2005, 23:36 Мнения: 31 Местоположение: София
|
Разликата във височината на седалките почти няма! При спуснати до долу седалки на Алфата е с 5 см. по-ниско спрямо пода на колата. На вана пода е по-висок. За мен лично вана е по-удобен за пътуване. Возията не отстъпва по нищо, а това че седиш по-високо(спрямо пътя) и виждаш над колата пред теб е един голям плюс.
_________________ Lancia Phedra 2,2 вече 170 коньове, Alfa Romeo 164 2,5TD Не си и помисляй да цъкнеш тук!http://sigmasot.eu
|
|
|
|
|
|