Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » A112/Y10/Y/Ypsilon/Musa




 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Някои дребни модификации по Ланчия-Y /188A5.000/?
 Мнение Публикувано на: 04 Окт 2017, 11:25 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 11 Авг 2009, 00:29
Мнения: 38
Местоположение: Пловдив
Здравейте, понеже това е единствената италянка в семейството, за сега, мисля да се занимая малко с нея.
Колата е ланчия с vin: ZLA84000001588180.
Първото е, че ще сменя задните спирачки, които са барабанни. За начало съм поръчал алуминиеви апарати от 145-ца, кофтито е че няма дистанционни шайби за главините, но цената им бе безумна?! Ще премеря всичко и ще ревизирам апаратите, както направих и при бравото ми /jtd105/.
Имам един въпрос, от къде може да се търси окачване и какво? Защото Ланчията в момента е адски висока. Интересното е, че вози невероятно, въпреки мащаба и класа си. Обаче на мен ми е адски "мека".
За двигателя, ще мисля по-натам!

_________________
Lancia Y 1.2 16v - зеленото слонче
207 GT turbo_150 сток ... за сега ;))


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Някои дребни модификации по Ланчия-Y /188A5.000/?
 Мнение Публикувано на: 06 Окт 2017, 17:29 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 11 Авг 2009, 00:29
Мнения: 38
Местоположение: Пловдив
Интересно и много обнадеждаващо за конверсията от барабан към диск е факта, че задните главини по каталога на EPER са абсолютно идентични.
Номерата са /по EPER: 46519901; 51754192/ и съответстват на Ланчия У - 2000г. , и на донора Alfa Romeo 145 (930) Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. - 103кс !!!
Като пристигнат апаратите ще се гърча и меря, но съм почти сигурен, че ще имам успех.

п.п. а понеже предните дискове на ланчията са "нормални", т.е. не вентилирани, предните апарати на 145-та ще се намърдат на зеленото слонче и вече бих могъл да поставя и вентилиран диск!

_________________
Lancia Y 1.2 16v - зеленото слонче
207 GT turbo_150 сток ... за сега ;))


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Някои дребни модификации по Ланчия-Y /188A5.000/?
 Мнение Публикувано на: 11 Окт 2017, 16:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3586
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Аз само като махнах регулатора на псирачното усилие (кантара), който беше блокирал, взе да спира перфектно. А и барабаните си спираха перфектно, даже на супер специалната ми отсечка Ихтиман-Мухово :lol: Просто колата е супер лека и спирачките са адекватни за теглото и.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Някои дребни модификации по Ланчия-Y /188A5.000/?
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2017, 16:11 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 11 Авг 2009, 00:29
Мнения: 38
Местоположение: Пловдив
Напълно съм съгласен, че купето е леко, а 80кс му идват тамън. Обаче ми е много смешно с тоя плътен диск отпред, а отзад барабана, според мен е отживелица.
А кантара в никакъв случай няма да пипам, още повече премахвам!!! Не съм сигурен, че тая кола има механичен кантар, може да е с електронно разпределение на сп. усилие, но каквото и да е, не бих искал при екстремно спиране автомобила да се завърти, предвид че задните спирачки хващат колкото или повече от предните, не!

Търся си комплект монтажна планка и предпазна ламарина за задни спирачни апарати за дискова спирачка на АР145. Ако някой види нещо подобно, моля нека сигнализира.
Предните апарати за вентилиран диск ще станат много лесно ... само супорта е различен, така мисля.

п.п. нещо съвсем в друга посока да питам ... след като тоя двигател се монтира във фиат браво, то коша на У-ка, би ли поел 1,9жтд /105,115,140 ... например/ ?

_________________
Lancia Y 1.2 16v - зеленото слонче
207 GT turbo_150 сток ... за сега ;))


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Някои дребни модификации по Ланчия-Y /188A5.000/?
 Мнение Публикувано на: 31 Окт 2017, 15:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3586
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Аз кантарчето го махнах поради запушване и 0 спирачно усилие на задния мост, иначе не бих го махал. Наистина имаше лека склонност да занася задница след тази операция при мокро време. При по-тежки коли не съм забелязал такъв проблем. Според мен няма да има проблем да се напъха 1.9 JTD вътре, но все пак не съм мерил и не мога да твърдя със сигурност. Аз си мечтаех да напъхам 1.8 16v VVT :)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » A112/Y10/Y/Ypsilon/Musa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов