Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » A112/Y10/Y/Ypsilon/Musa




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 10 Окт 2014, 12:47 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2005, 20:04
Мнения: 413
Местоположение: София;кв.Бели брези
Кара: Lancia Ypsilon,Fiat Idea
Тамън щях да ти пиша,да смениш буксата на датчика,и видях че сте го направили,там е проблема обикновено.Има доста хора правили основен ремонт заради тази букса.................

_________________
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Fiat Doblo Panorama 07" 1.9 JTDm
Piaggio Liberty 05" 50 cc 2T


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 10 Окт 2014, 20:57 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45
Мнения: 715
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
Добре де, как го прави проблема? Омаслена и дава контакт? Май беше писал че я избърсал?

_________________
Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2015, 23:46 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2014, 19:55
Мнения: 26
Местоположение: Велинград
Кара: Lancia Ypsilon 1998 1.1 54hp
Колеги здравейте отново!Та значи 6 хил километра след решения проблем с лампата се появи друг.Пиша в тази тема защото мисля че са свързани.Появи се странно почукване от към двигателя,неритмично е (едвам долувимо и само при студен двигател).Колата си върви нормално не харчи масло(за 6 хил. километра съм налял около 100-150 гр)След доста прочетени форуми стигнах до извода че е или лагер на коляновия вал или клапан.Искам да попитам има ли начин да разбера кое от двете е?Двигателя е Фиатов 1.1 бензин та следващия въпрос ми е възможно ли е да е нормален този звук и да си внушавам(защото почукването е едвам доловимо).Не познавам никой да кара кола с такав двигател и няма как да сравня.Може и аз да откачам и просто преди да да не съм го забелязал.Ако някой кара такъв моля дайте мнение.Благодаря предварително
P.S.Проблем с лампата за маслото след ремонта не съм имал след зспалване веднага гасне дори и в жегите


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2015, 08:52 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
доколкото разбирам си караш с този шум
ако е така забрави да е лагер на колянов вал-там изтропа ли е мигновено и за винаги

има логика да е клапан, на този двигател регулирането е с пулове с различна дебелина
хлабините се проверяват лесно


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2015, 09:32 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2014, 19:55
Мнения: 26
Местоположение: Велинград
Кара: Lancia Ypsilon 1998 1.1 54hp
Благодаря ти малко ми олекна.Това тракане започва щом запаля колата и след 5 минути работа почти не се чува и след още 5 вече го няма и да карам си с него от няколко хиляди километра.Спешно ли колата е за ремонт и скъпа ли е тази манипулация за която каза?Благодаря за отделеното време

P.S. Възможно ли е да е лагер на разпределителния вал?И те ли умират мигновено или карат тракащи


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2015, 23:24 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
няма как да е лагер на разпределителен вал
разпределителният вал лагерува в алуминиев тунел в главата

симптомите ти са точно на клапан -като чукането на клапан е отчетливо и неравноделно
реглажа се прави малко тегаво и е хубаво да има инструмент за задържане на клапана натиснат
също е хубаво ако има в наличност реглажни пулове с различна дебелина


другите възможности са евентуално аксиален лагер или лагер на първичният вал
но там шумът е по скоро като ручене, виене или подобно и е равномерно с оборотите на двигателят


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 24 Май 2015, 10:23 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2014, 19:55
Мнения: 26
Местоположение: Велинград
Кара: Lancia Ypsilon 1998 1.1 54hp
Много ти благодаря за изчерпателния отговор.Така и така ще сменям гарнитура на капака на главата та направо и ще им кажа да регулират клапаните.Ще пиша за резултата cheers


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 24 Май 2015, 18:15 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
Колега, карам същата и е ЖЕЛЯЗНА КОЛА Карай да не ти пука и не пълни гушите на ''майсторите''. Някой пул ти чука което не е въобще причина да се притесняваш.(това на път няма да те остави) Чакай да се разтропат и другите ( поне още 2-3) след най малко още 30- 40 хил. смени ги комплект струват 20- 30 лв. и си свиркай!Знам , че много колеги ще ме псуват за тоя съвет, ама е истина - мотора е много дуракоустойчив и надежден !


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 24 Май 2015, 19:51 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2014, 19:55
Мнения: 26
Местоположение: Велинград
Кара: Lancia Ypsilon 1998 1.1 54hp
Благодаря за съвета но когато ида за гарнитурата ще погледнем какво се е случило и щом става въпрос за 20-30 лв няма проблем.С риск да се отклоним малко от темата ти какво масло слагаш на Ипсилонката?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 26 Май 2015, 13:55 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
Полусинтетика на Мотул. Мотора си иска грижи , ама е стара класическа технология и е непритенциозен При редовна смяна на консумативи е дълговечен. Знам Пунто на 500хил. км. пуши ама върви на пушка. Не се притеснявай дори и да се наложи да го смениш за 200-300лв. се намира читав мотор. Имам и Ауди 6 2,6 бензин. Ушите ми изяде :смяна на масла ремъци и ролки 900лв ремонт предница 800лв. 12-15литра бензин в Сф.180лвданък и стои пред блока- карам си италянчето без майтап.Безаварийно Колега!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 26 Май 2015, 21:03 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2014, 19:55
Мнения: 26
Местоположение: Велинград
Кара: Lancia Ypsilon 1998 1.1 54hp
За много неща си прав благодаря за отговора ама кое от двете 10w40 или 15w40?извинявам се още веднъж за отклонението това е за последно.Безавариино на всички и от мен !!! cheers


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с лампата за налягане на маслото
 Мнение Публикувано на: 28 Май 2015, 09:00 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15
Мнения: 59
10w40


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 32 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » A112/Y10/Y/Ypsilon/Musa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов