www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

добавка за нафта
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=8799
Страница 2 от 2

Автор:  bozh [ 16 Ное 2008, 09:14 ]
Заглавие: 

След прочетеното вчера отидох и сложих"Редекс нова формула" етикета е син, е ми какво да ви кажа без да си внушавам работата на двигателя коренно се подобри.

Автор:  Crusader [ 16 Ное 2008, 09:50 ]
Заглавие: 

Да споделя малко впечатления от миналата зима. Нафта от Лук Ойл, никакви добавки, безпроблемно палене при - 18 /просто нямаше по-ниски температури миналата зима. Не ми се е налагало да подгрявам повече от веднъж, винаги е палила от първото завъртане.
Спомням си че при -18 хидравликата издаваше в началото едни странни звуци, но след минута се оправи, а пък лятото смнеих хидравличната течност и се надявам тая зима да не скимти.

Автор:  Kamensky [ 28 Дек 2008, 19:48 ]
Заглавие:  Масло за двутактови двигатели като добавка!

Колеги, регистрирах се в сайта за дизелисти, който обаче е малко скромничък. Призовавам всички да го подкрепим, защото мисля че си струва. Предлагам ви да прочетете темата за маслата ( и не само ) като добавка за дизел - само ще добавя, че в темата съм описал аз какво съм сипал - масло за двутактови двигатели - обърнете внимание на препоръките в официалните сервизи, и на факта, че в Германия масово сипват такива масла на CDI - тата на Мерцедес!

http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=71

Автор:  BO [ 28 Дек 2008, 23:35 ]
Заглавие:  Re: Масло за двутактови двигатели като добавка!

Kamensky написа:
Колеги, регистрирах се в сайта за дизелисти, който обаче е малко скромничък. Призовавам всички да го подкрепим, защото мисля че си струва. Предлагам ви да прочетете темата за маслата ( и не само ) като добавка за дизел - само ще добавя, че в темата съм описал аз какво съм сипал - масло за двутактови двигатели - обърнете внимание на препоръките в официалните сервизи, и на факта, че в Германия масово сипват такива масла на CDI - тата на Мерцедес!

http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=71

Само не съветвай да се слага масло в нафтата, да не вземе да се излъже някой, уж да му е по-добре.

Автор:  koinov_bg [ 28 Дек 2008, 23:46 ]
Заглавие: 

защо да не се слага масло в нафтата???????????
Ще се получи много добър ефект.....Ще стане най-дългата кола в севета :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Автор:  tzar_ivailo [ 29 Дек 2008, 14:03 ]
Заглавие:  Масло в нафтата

Много ми е интересно защо германците слагат масло в нафтата,след като доколкото знам в Германия дизеловото гориво съдържа голям (мисля че около20%)процент биодизел.А биодизела е доста блажен.

Автор:  Kamensky [ 29 Дек 2008, 14:43 ]
Заглавие:  Re: Масло в нафтата

ivailohristov написа:
Много ми е интересно защо германците слагат масло в нафтата,след като доколкото знам в Германия дизеловото гориво съдържа голям (мисля че около20%)процент биодизел.А биодизела е доста блажен.


Много точно казано - биодизела е по - блажен, защото има висок % мастни киселини, които са единствения проблем на биодизела - тези мастни киселини хем замръзват като парафинитие, хем са много корозионно агресивни - все пак са си киселини, пък макар и мастни. Не знам колко % био има в дизела в Германия, но май се говореше за 5 % мин. моето беше директива на ЕС - та, а и е сигурно, че ще се увеличава за да реши проблема на фермерите - за тях ще се " отвори " пазар и ако цялата територия на наптимер Франция се засее със слънчоглед, това точно покривало нуждите на ЕС от дизелово гориво :!:
Както и да е, и аз не мога да си отговоря на въпроса защо точно CDI тата на Мерцедес са колите, на които се добавя 2 Т масло - не се споменава за никоя друга марка. Факт е обаче, че CDI и JTD са напълно идентични - все пак говорим за първия и втория мотор комън - рейл в света, разработен с активното участие на Bosch.
За 2 Т маслата е важно да се разбере, че приликата на тези масла с маслата за 4 - тактови мотори е каквато е между водата и водката, да речем :!: - те са " други животни ".
Те само се наричат " масла " - по предназначение те са си добавки за гориво за 2Т двигател.

Към момента не мога да уверя никого за положителен ефект от това, че сипах по 30-40 масло мл на 10 л дизел - просто още не съм тествал сериозно колата, но първите ми впечатления ( сякаш ) потвърждават казаното от колегите - колата се държи по - добре на градско: на първа тръгва малко по - чевръсто, и ма-а-а-лко по-рано излиза от турбо-дупката - т.е. наблюдавам подобрена еластичност на ниски обороти.
Засега шумът няма разлика ( знам как един дизел може по-тихо от това да " мърка" ), както и краткото изпушване при ускоряване докато моторът е току-що запален. Е, ако успее и саждите да " махне ", цена няма да има това масълце за мотоциклетчета :P В последното и аз се съмнявам ...

Автор:  tzar_ivailo [ 29 Дек 2008, 18:42 ]
Заглавие:  масло в нафтата

Напълно съм съгласен с казаното по горе.Маслото (особено двутактовото)съдържа много миещи вещества ,за тях не се бях сетил в предишния пост.Ремонтирал съм двигател на вартбург и бях учуден от чистотата в горивната система и в самия двигател.

Автор:  atanas_93 [ 02 Яну 2009, 21:36 ]
Заглавие: 

И аз съм за използването на двутактово масло като добавка към дизеловото гориво. Освен , че почиства, то и смазва всички части в помпите и дюзите на дизеловите двигатели. При тази "суха" нафта това е много полезно. А и всъшност никой никого не кара насила. Въпрос на личен избор.

Автор:  Dilyan [ 03 Яну 2009, 21:01 ]
Заглавие: 

ся малко встрани от темата ама като стана въпрос за 2Т масло и дизел да кажа и аз
едно време като работих на Шел и един колега взе че обърка горивото на една 124-ка 250Д демек сипа бензин
и ко става тоз кат викна развали ми са мАторчето ко ша прайм-ми ко ша прайм първо точим колкото може след тва В-Пауър дизел догоре и едно 2Т масло в танка палим и чакаме
в началото като засмука бензин щото естествено неможахме да източим всичко пуши трещи пука ама като захапа маслото и се поуспокои работата на двг-то и ония миряса
че тъй от личен опит знам че помага а като добавка в самия дизел предполагам ще е много по-добре
аре поздрави и казвайте кви са ви наблюденията че и аз искам да си взимам дизел след време

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/