D. Stanev написа:
От последните логове става ясно, че турбото е О.К., макар да не реагира точно навреме, това с ангренажа ме наведе на размисъл - един зъб разлика в закъснение обяснява никаквия пушек, но пък е странно, че има случаи в които колата върви. Когато имаме леко закъснение, автомобила е в "еко" режим, т.е. има предостатъчно време да изгори цялата порция гориво и затова не пуши. Сега си мисля за катализатора - махнат ли е? Ако е там и е задръстен, също може да "спъне" колата.
Няма катализатор и крайно гърне.Изцяло права тръба е с промяна на диаметъра на мястото на катализатора и на мястото на крайното гърне.
Понеделник ще я заведа на лекар (препоръчан) и ще пиша по случая.
Поведението на колата е следното (При загрят мотор ).За да повърви повече трябва да е била повече време в движение без да я мачкаш.До 2000 смяна.След 2-3 километра леко каране колата е по остра при ръчкане .Ако не е била повечко километри в движение и тръгна да я мачкам не върви (загрят мотор).