Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Безуспешен опит за смяна на типа ICS (но все пак..?!)
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2018, 21:59 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2008, 17:12
Мнения: 37
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 1.8 бензин '2003
Здравейте,

Както донейде се разбира от заглавието - опитах се да сменя настоящият си ICS (без нави) с модела с нави. Опитът за момента се увенча с пълен неуспех - единственото което съвпада като букси са звуковите (синьо/зелено/жълто). И за захранването са същите, но с друга подредба на кабелчетата, което вероятно е причина модела с нави изобщо да не запали. Компютърната връзка обаче, се оказа съвсем различна - настоящата ми клема е с 12 пина, а модела с нави е с 2 букси по 26 (и то съвсем друг тип). За всеки случай прилагам снимки.

Преди да върна новият ICS и да призная, че да си правиш своеволни модификации по колата, не е като да си префлашнеш рутера с OpenWRT (не ми хрумна друго сравнение), бих искал да попитам - възможна ли е тази операция все пак? С пренареждане на кабелчета итн.? И заслужава ли си труда, или да си се радвам на модела без нави? :)

П.С. Може би беше важно да спомена, че колата ми е бензин 1.8 а нави ICS-a май е свален от 2.4 jtd (това си е издънка като за световно май? :) )

Благодаря предварително!


Прикачени файлове:
IMG_20180309_163231.jpg
IMG_20180309_163231.jpg [ 103.24 KiB | Прегледано 4952 пъти ]
IMG_20180309_163218.jpg
IMG_20180309_163218.jpg [ 95.41 KiB | Прегледано 4952 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Безуспешен опит за смяна на типа ICS (но все пак..?!)
 Мнение Публикувано на: 10 Мар 2018, 03:37 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 13 Яну 2011, 02:31
Мнения: 469
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra 1.9 jtd 110 понита.
Като гледам по схемите - пиновете нямат нищо общо от към подредба, а буксите както вече си установил сам, също са различни.

Като цяло на тези букси се връзват следните неща:
- радио (E3510) - има разлика дали е с босе или не
- трип компютъра (E4080)
- навигация (E4090)
- телефон (E3570, E3590, E3590)

Номера на самата букса е E60.
На пръв поглед единствената разлика между различните двигатели е в ЕКУ-то - тоест сигнала идва от различно място, но винаги отива на един и същи пин в ICS-a, което би трябвало да означава, че няма значение от какъв и на какъв двигател ще слагаш ICS-a.

Чисто теоретично, би трябвало да може да си мапнеш нужните пинове за радиото и трип-а, но трябва внимателно да се огледат всички свързани схеми, което би отнело доста време ровене из схемите.

Преди да се хвърлиш в приключение - имай впредвид, че навигация за България няма + дори на ICS-a с навигация не може да му сложиш AUX.
Аз лично не виждам абсолютно никакъв смисъл да слагаш ICS с навигация, освен ако нямаш някаква друга цел, която не си споделил още :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Безуспешен опит за смяна на типа ICS (но все пак..?!)
 Мнение Публикувано на: 10 Мар 2018, 10:10 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2008, 17:12
Мнения: 37
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 1.8 бензин '2003
Благодаря за отговора! :)

За навигацията - знам, че е безполезна. Виж за AUX-а съм неприятно изненадан, защото на текущият си ICS успях да го докарам и си работи чудесно.
Смисъла на тази операция беше, че ICS-a с нави е явно с по-хубав фърмуеър и менютата (и изобщо графиката) на дисплея е по-красива. А освен това и телефона ме блазнеше - имам няколко излишни СИМ-карти, които така или иначе плащам.
Но основното което разбрах от твоят отговор е, че не си струва усилията. :)

Отново благодаря!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Безуспешен опит за смяна на типа ICS (но все пак..?!)
 Мнение Публикувано на: 10 Мар 2018, 11:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43
Мнения: 1319
Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex
Opel Corsa 1.3cdti multijet
Lancia Delta 1.6 jtdm
Като цяло е безмислено упражнение.
1.Борд компютъра уж е малко по-точно,при мен в града показва 6-7, но реално си е 9-10
2.Ако не е вързана и навигацията часовника изостава
3.Телефона е доста демоде и ако си между сгради или дървета насича
4.Ваденето на Аукс е малко гимнастика

_________________
Lancia Delta 3 1.6mjet
Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001
Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012
ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE
ЕХ:Fiat Ritmo 105TC

http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Безуспешен опит за смяна на типа ICS (но все пак..?!)
 Мнение Публикувано на: 10 Мар 2018, 13:29 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2008, 17:12
Мнения: 37
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 1.8 бензин '2003
Благодаря на всички за отговорите. Ясно е какво ще направя. :)
За в бъдеще мога да помисля за универсална двоен дин навигация, за което е писано доста тук, мисля.

Хубав уикенд на всички!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов