Автор |
Съобщение |
Pafkata_kn
|
Заглавие: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 29 Яну 2018, 17:51 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Окт 2017, 17:09 Мнения: 5
Кара: Lancia lybra kombi 2001 2.4 136 konq
|
Колеги случи се следното.. Пътувам по магистралата колата се държи нормално всичко е наред. Наложи се да одбия за минута две не гасих автомобила и след като потеглих на 4 и 5 та предавка след 2200 оборота колата не върви има едно виене ,оборотите се качват,рязко а скороста не... Зная че това е признак за съединител,но на всички останали предавки до прекъсвач стигам няма проблеми самона 4та и 5та.колата е либра 2.4 дизел 140 коня Благодаря предварително
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 29 Яну 2018, 18:42 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Пробвай да я тествам и на трета примерно на байр натисни педала до долу от ниски обороти - примерно 1500. Ако пак избуксува - за съединител си.
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
pakumba
|
Заглавие: Re: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 30 Яну 2018, 10:34 |
|
Регистриран на: 28 Апр 2005, 12:42 Мнения: 1386 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Ами нормално е за превъртащ съединител да започне първо да приплъзва на 5та, после на 4та, после на 3та и така...
_________________ LYBRA 2,4JTD 135HP
|
|
|
|
|
Pafkata_kn
|
Заглавие: Re: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 30 Яну 2018, 16:10 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Окт 2017, 17:09 Мнения: 5
Кара: Lancia lybra kombi 2001 2.4 136 konq
|
Днес свалих клемата изчаках 20тина минути ... и какво се получи след това този проблем почти изчезна но след 100 км/ч има яко виене ревене... и съвсем не се седи в колата това няма как да е комфортно пътуване... вече незнам какво да я правя симптомите са съединител или турбо бъркам ли се
|
|
|
|
|
stoian55
|
Заглавие: Re: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 30 Яну 2018, 21:21 |
|
Регистриран на: 12 Ное 2015, 23:34 Мнения: 110 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia lybra 1.9jtd 116hp [url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286350.gif[/img][/url]
|
Pafkata_kn написа: Днес свалих клемата изчаках 20тина минути ... и какво се получи след това този проблем почти изчезна но след 100 км/ч има яко виене ревене... и съвсем не се седи в колата това няма как да е комфортно пътуване... вече незнам какво да я правя симптомите са съединител или турбо бъркам ли се моят съединител преди да го сменя беше свършил тотал значи когато е заминал тотално ама нищо не е останало от него симптомите са на 1,2,и 3 предавка силно притрисане ама много силно ,много често се бърка че е маховик и затова в гаража ми стой е така един за красота защото бях сигурен че и той е заминал ама не,не всеки път, на 4 и 5 предавка пързаля зверски почти не може да се кара защото как докоснеш газта и форсира повече от 80 км абсурд да вдигнеш че и след това да ги поддържаш , ама това ревене -виене от къде идва трябва да се локализира
_________________ Lancia Lybra 1.9 jtd 116 hp (шосеен бегач)
|
|
|
|
|
viktorsterev
|
Заглавие: Re: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 30 Яну 2018, 21:41 |
|
Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43 Мнения: 1319 Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex Opel Corsa 1.3cdti multijet Lancia Delta 1.6 jtdm
|
По висока скорост+виене,дали пък не е някои лагер по гумите или в самите скорости
_________________ Lancia Delta 3 1.6mjet Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001 Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012 ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE ЕХ:Fiat Ritmo 105TC http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 30 Яну 2018, 21:54 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
И аз залагам на лагер или скорости или някоя много скапана гума. Турбо ако вие че да го чуваш над 100 отдавна щеше да се е взривило и перката му да цунка радиатора на задната кола Разбира се буксуването на съединителя може да си е съвсем отделен проблем.
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
lubo_Y10
|
Заглавие: Re: Проблем след 2200 оборота Публикувано на: 31 Яну 2018, 21:42 |
|
Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45 Мнения: 715 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
|
Лагер, гума треа се чуват почне ли да се движи колата, май е за съединител колегата, дано е само феродов...колега а нещо не ти ли замирисва така като на изгоряло?
_________________ Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono
|
|
|
|
|
|