Колеги, моля помагайте:
Ланчията й премигват всички светлини в купето / табло,лампи, таблото на климатроника, няколко пъти вече изгасват в движение, а най-лошото е, че по някой път гасне и в движение. Тази сутрин в студа при натискане на спирачката се включваха мигачите. Прилагам файл за сваляне, който иска да погледне през MultiEcuScan какво съм записал при обороти до 3,000 и в покой - студена, при включени консуматори.
С мултицет измерванията са следните:
Плюс и минус на акумулатор без консуматори - 14,1V в покой
Плюс и минус на маса / на двигателя / без консуматори - 14,1V в покой
Плюс и минус на акумулатор с всички консуматори - 13,8 до 13,99V
Плюс и минус на маса / пак на двигателя / с всички консуматори - 13,8 до 13,99V
Под всички консуматори имам впредив климатроник,подгрев на заден прозорец,фарове,музика,аварийни, халогени, фарове за мъгла.
Вътре в купето / меря на гнездото на запалката / с всички консуматори - 12,2 до 12,5V !!!!, без консуматори - 13,8V
Знам, че стойностите се разминават с тези от MultiEcuScan-a , но съм по-склонен да вярвам на мултицета, ето и линк за файла:
http://dox.bg/files/dw?a=a9e6f55dc3. Ако се загледате по редовете / т.е. погледнете целия файл / ще видите някои моменти, в които зареждането е 0V
Моля да споделите вашите мнения - дали да търся причините в алтернатор или по-скоро е кофти връзка на някой кабел?
Кабела за маса от минуса на акумулатора към скоростната кутия го проследих - затегнат е и не е окислен, плюсовият кабел за съжаление не мога да го проследя на къде точно отива, а до алтернатора без канал не мога да стигна
.
Ще помоля и колегата
emzo, ако чете - да се включи.