Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2016, 12:32 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Момчета, отдавна се облизвам като гладен котарак на риба, като гледам запазени дизелови либри :lol: Дойде време и аз да се огледам за такава за втори семеен автомобил. Общо-взето, карал съм такъв автомобил /брат ми го има от 8 години/ и много добри впечатления имам относно съотношение качество/цена/комфорт/пъргавина. Естествено, има и много по-бързи, комфортни и с големи купета коли, ама няма да ги намериш за 2-3 бона и ще ти струват далеч повече като обслужване. Тъй че либрата се оказа един от култовите ланча модели - непретенциозен, надежден, приятен семеен автомобил cheers

Сега дилемата при мен е дали запазена jtd капа или либра комби, но това ще го решавам в движение според офертите на пазара. Либрата държа да е от подобрената версия с турбо с променлива геометрия, а ако е капа, задължително ще се прави лек ремап.

Да ви питам горе-долу, към настоящия момент, колко излиза пълното обслужване на 2.4 и 1.9 jtd - всичко - ангренажи, ремъци,ролки, филтри, масло и т.н. Спомням си, че преди 7-8 години си беше сериозна сума, но вече либрите не са екзотика и доста хора ги поддържат, тъй че май и цените са доста по-приемливи...?

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2016, 13:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
532 лв. +/-

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2016, 13:34 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
BO написа:
532 лв. +/-



Идеално cheers

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2016, 16:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Апр 2005, 12:42
Мнения: 1386
Местоположение: София
Кара: Lancia
Вземи си Капа.
Не знам как е харча на 2.4 140 коня в сравнение с 2.4 135 коня, обаче втората е много икономична.

_________________
LYBRA 2,4JTD 135HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2016, 18:11 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Капата и аз я харесвам, но вече трудно се намират що-годе запазени. Пък със съвсем овехтели не ми се занимава, нямам нерви да реставрирам. Иначе, капа jtd градско си гори 10 на сто. Знам го от приятел.
TDS не бих взел. Прекалено тромав е за това купе.

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2016, 21:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43
Мнения: 1319
Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex
Opel Corsa 1.3cdti multijet
Lancia Delta 1.6 jtdm
140ката ми гори 8-10 в София и 5-6на дълго.С доволна отстъпка ремък комплект и водна са около 160лв(на 1.9 е горе долу пак толкова),на 2,4 перифееията кърти,ако решиш да смениш абсолютно всичко 500лв няма да стигнат(на 1.9 е на половината)

_________________
Lancia Delta 3 1.6mjet
Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001
Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012
ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE
ЕХ:Fiat Ritmo 105TC

http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 23 Дек 2016, 00:23 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
pakumba написа:
Вземи си Капа.
Не знам как е харча на 2.4 140 коня в сравнение с 2.4 135 коня, обаче втората е много икономична.

В това не съм съвсем съгласен.
За сега с бившата ми Либра съм давал най-ниския разход, като по спомен pr_00f-а единствено ме е доближавал на разход с неговата 140кс, но аз бях по-икономичен с едно 50мл.
Той от тогава все се оправдава, че карал по-бързо, имал насрещен вятър, пикаело му се и колата му била по-тежка... :lol:

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 26 Дек 2016, 10:58 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Май, ще яхам капа jtd. Този двигател си е напълно идентичен с на първите 2.4 jtd либри 136 к.с., нали? Карал съм капа - доста обширното купе и яките ламарини ме изкушават.
Във форума може ли да ме насочите към някой, който прави качествен стейдж 1 на 2.4 jtd - да е от Пловдив или София?

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2016, 11:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Капата е стара, не че и либрите са първа младост.
На капата и турбината беше, някаква по-рядко срещана.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2016, 19:43 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
emzo написа:
Капата е стара, не че и либрите са първа младост.
На капата и турбината беше, някаква по-рядко срещана.


Май, първите jtd се оказват най-здрави. Лично аз съм виждал капа на 700 хил реални км. Единствено турбото й е сменено с рециклирано.

Примерно, капа 2000 г. със запазен салон, работещи уреди и без външни забележки е много повече за предпочитане пред либра 1999-2002 г, която не е най-висок клас оборудване и има забележки относно интериор и ламарини.

Запазените либри след 2003 г. с най-висок клас оборудване и кожен салон държат цена. Тя е почти двойна над най-запазената капа. Турбото на капа 136 к.с. не би трябвало да е различно от първите либри 2.4.

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 29 Дек 2016, 12:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43
Мнения: 1319
Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex
Opel Corsa 1.3cdti multijet
Lancia Delta 1.6 jtdm
Капа 205 конски сили написа:
Турбото на капа 136 к.с. не би трябвало да е различно от първите либри 2.4.

Може да е подобно,но не е точно същото.Номерата им са различни

_________________
Lancia Delta 3 1.6mjet
Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001
Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012
ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE
ЕХ:Fiat Ritmo 105TC

http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 29 Дек 2016, 13:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
Капа 205 конски сили написа:
Турбото на капа 136 к.с. не би трябвало да е различно от първите либри 2.4.

Различно е. Едното е ВНТ25, другото е РХБ8.

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 29 Дек 2016, 14:28 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 14 Яну 2009, 20:39
Мнения: 421
Местоположение: Русе Област
Капа 205 конски сили написа:
emzo написа:
Капата е стара, не че и либрите са първа младост.
На капата и турбината беше, някаква по-рядко срещана.


Май, първите jtd се оказват най-здрави. Лично аз съм виждал капа на 700 хил реални км. Единствено турбото й е сменено с рециклирано.

Примерно, капа 2000 г. със запазен салон, работещи уреди и без външни забележки е много повече за предпочитане пред либра 1999-2002 г, която не е най-висок клас оборудване и има забележки относно интериор и ламарини.

Запазените либри след 2003 г. с най-висок клас оборудване и кожен салон държат цена. Тя е почти двойна над най-запазената капа. Турбото на капа 136 к.с. не би трябвало да е различно от първите либри 2.4.

Като гледам какви Капи JTD се предлагат в момента на пазара(всички са от миналият век),ще си купите точно такава на 700к или около тези км, ще е голям късмет да е под 500к.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 29 Дек 2016, 16:28 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
valeta_63 написа:
Капа 205 конски сили написа:
emzo написа:
Капата е стара, не че и либрите са първа младост.
На капата и турбината беше, някаква по-рядко срещана.


Май, първите jtd се оказват най-здрави. Лично аз съм виждал капа на 700 хил реални км. Единствено турбото й е сменено с рециклирано.

Примерно, капа 2000 г. със запазен салон, работещи уреди и без външни забележки е много повече за предпочитане пред либра 1999-2002 г, която не е най-висок клас оборудване и има забележки относно интериор и ламарини.

Запазените либри след 2003 г. с най-висок клас оборудване и кожен салон държат цена. Тя е почти двойна над най-запазената капа. Турбото на капа 136 к.с. не би трябвало да е различно от първите либри 2.4.

Като гледам какви Капи JTD се предлагат в момента на пазара(всички са от миналият век),ще си купите точно такава на 700к или около тези км, ще е голям късмет да е под 500к.



Аз така по марки и модели на сляпо не избирам. Казах: избирам според конкретния екземпляр. До момента от десетина капи, само една ми хвана окото. реалните километрия няма как да разбера, защото е ясно, че нито либрите са на по 150 000 км "нов внос" в автокъщите, нито капите са на по 180 000 км, както е на повечето километражи :lol:
Просто и сред либрите, които гледах, има много кокошарници. Хубавите си държат цена.
Като взема нещо, ще се похваля.

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 29 Дек 2016, 22:09 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Относно турбините - да, прави сте, различни са. Чрез гуугъла попаднах на по-стара дискусия във форума отпреди 6-7 години - някой споменава, че на капата турбото е с променлива геометрия, а на първите либри 2.4 не е.Интересно, че нови са толкова скъпи тези "гарет"... няма логика, защото не става въпрос за турбини, които да хранят много коне - от 250 нагоре. Но явно това е пазарът.

А някъде бях чел, че на капа jtd можело да се сложи по-голяма турбина - някой има ли идея точно какъв модел е тя - с цел тунинг около 200 коня..?

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2016, 10:22 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Апр 2005, 12:42
Мнения: 1386
Местоположение: София
Кара: Lancia
Капата няма проблем с ламарините и това й е осовното предимство

_________________
LYBRA 2,4JTD 135HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2016, 13:11 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 14 Яну 2009, 20:39
Мнения: 421
Местоположение: Русе Област
pakumba написа:
Капата няма проблем с ламарините и това й е осовното предимство

Но почти всички навършват пълнолетие и това е основният проблем. А колегата като е решил, му желая успех и дано намери читава!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2016, 17:38 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Компромиси ще трябва да се правят - това е ясно. Бюджетът ми е ограничен, защото става въпрос за втора семейна кола. А освен това поддържам още една служебна 20-годишна сапунерка ипсилонка, която се оказа много верно куче, но вече започва да сдава багажа :lol:

Бюджетът е ограничен, но, да кажем, съм готов да платя до 2500-2600 лв на този етап за що-годе читав стар jtd. Има капи за по 1200-1500 лв, но просто не стават - това са пари, хвърлени на вятъра. Гледах и либри - читавото до този диапазон се разграбва на момента. В краен случай, може да изчакам още месец-два за вдигане на бюджета с 400-500 лв, но това е максимумът. Иначе, има запазени хубави либри, но не са ми по джоба, с оглед на целта, за която вземам колата.

Опцията "автокъщи" отпада от само себе си - екотакси, гуми и обслужване качват цената с още хиляда лева, примерно. Затова ще купувам от частни лица - повече вяра имам на някой като мен, който си е поддържал колата. punk

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 25 Яну 2017, 21:19 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Колеги, сдобих се с дизелова jtd капа, ноември 2000 г. Взех я, защото няма протрито по седалките, всичко й работи, няма одрано и ударено по ламарините. Харесах и доста либри, но си бяха с хилядарка по-скъпи - с 2-3 години по-нови като производство.
Ясно ми е, че тази кола ще я карам, докато я скапя. Дано да ме слуша cheers Върви прилично добре и без ремап.

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: JTD - обслужване към днешна дата?
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2017, 21:23 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Авг 2007, 10:56
Мнения: 344
Местоположение: София
Да ти е честита , и много безаварийни . Качи малко снимки да я поогледаме.

_________________
DEDRA 1.8 8V SW
Lybra 1.9 jtd SW


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 24 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов