www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=37781
Страница 5 от 6

Автор:  Деян [ 09 Сеп 2017, 09:51 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Благодаря колега. Точно този пост охарактеризира много добре моя случай. За придръпването все се надявах да е потенциометъра на педала, докато не го направи и на темпомат. Паленето вече знаете какво беше зимата. Чакам първата нулева температура и направи ли ми проблем, дюзите заминават.

Автор:  Деян [ 09 Сеп 2017, 16:28 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Тест на обратната нафта за 3 мин.

1 - 28 мл.
2 - 30 мл.
3 - 30 мл.
4 - 23 мл.

Но, ако проблема е в клапана както на колегата по-горе, това от обратната нафта не се хваща.

Автор:  pakumba [ 09 Сеп 2017, 21:28 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

ReDDoG написа:
Това придърпване го имах и аз ,първо само на трета,после почнах и на четвърта да го усещам. Накрая ме одрусаха за 5 дюзи и вече го няма. Оказа се че дюзите бяха минали изцяло жизнения си път и не подлежаха на рециклиране. Като преди да сменя дюзите тотално, предната зима при първо палене за деня палеше трудно,и то при 0,-5 градуса,тогава уж ми рециклирана два дюзи,но се оказа че проблема е бил в клапан вграден в самите дюзи,този клапан бил за високо налягане и не се рециклира. той умира от много километри или лоша нафта,при мен нафтата бршесамо лукоил, а километрите не са ясни никому. По табло сега са само 316 000. drunk


И моята е на тези км и смених наскоро една дюза. По същите причини.

Автор:  ReDDoG [ 09 Сеп 2017, 21:45 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

С обратната нафта този клапан не се хваща. Той се вижда само на стенд, не казвам че придърпване идва при заминал такъв клапан,може и с разпръсквач да се оправят. Просто при мен беше свирен мача още от рано явно drunk .
Придърпването го имаше и на темпомат да, зимата не бих казал трудно палене,но повече въртеше и се чудеше от нормалното,това около нулата.

По последни данни за София юни месец диагностика на дюза 40 лева ,с отстъпка 30 лева,без демонтажа. И за капак 5 дюзи на куп ,с втора ръка проверени с разписка от стенд и гаранция месец,и хем ми се плачеше от сметката, хем бях доволен че върви и не пуши :lol: клиничен случай...

Автор:  Деян [ 09 Сеп 2017, 22:01 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Това са цените за съжаление. Зимата избягах от сервиза като ги научих. Но от ден на ден се примирявам с мисълта, че работата отива на голямо изваждане. За щастие съм с прости и не толкова скъпи дюзи.

П.с. Дюзи 0 445 110 002 ревизирани, с разпечатки от стенд и 1 месец гаранция - 120 лв./бр.

Автор:  Деян [ 15 Сеп 2017, 15:53 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

И още едно наблюдение, може би свързано с темата. Рядко при палене като усетя, че колата вече е запали връщам ключа. Но тя вместо да заработи почва да се тресе. Хем е запалила, хем не е. Работи неравномерно и се тресе. Не реагира на педала на газта. Гася, паля пак и всичко е нормално. Това се случва и като трябва да се кача да кажем на тротоара. Ако не подам малко газ, колата вместо да загасне почва да работи така.

Автор:  Деян [ 03 Окт 2017, 12:07 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Проблема май не се реши със рециклиране на стартера. Тази сутрин по табло беше 4 градуса в Ихтиман, но иначе е било 3. Според мен се позамисли преди да запали.

Автор:  Деян [ 24 Ное 2017, 12:19 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Мдаа. Блажени са вяраващите. Върти си като хеликоптер с новия стартер, но това не помага много. Трябва да се свалят дюзите.

Автор:  Деян [ 26 Ное 2017, 14:26 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Колеги, някой да е купувал дюзи от Монтана (Данаил Дамянов)? Цената за 002 е направо страхотна.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  viktorsterev [ 26 Ное 2017, 14:41 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Нали ти казах, взимаи едни от 2.4ка с леко ремапче и си готов,пък и колата ще живне малко

Автор:  ReDDoG [ 27 Ное 2017, 17:56 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Дюзите за 2.4 140/150 коня и 1.9 110/115 коня са с седин и същи номер, демек са еднакви .

Автор:  Деян [ 27 Ное 2017, 18:01 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Не обичам да си издевателствам по колата. Дюзите ще са същите , които сваля. За 105 коня са 0 445 110 002.

Автор:  pakumba [ 28 Ное 2017, 08:26 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Деян написа:
За 105 коня са 0 445 110 002.

Които пък са същите за 2.4 135 коня

Автор:  Деян [ 25 Дек 2017, 08:55 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Колеги след празника се започва. Свалям дюзите за стендоване. Питането ми е към хора, които са го правили. Има ли нещо. което да се обърка. Достатъчно ли е да се отвие тръбичката само от дюзата или трябва и от рейката (гадно се стига до нея)? Или да ги дам да ги свали специалист?

Автор:  pakumba [ 26 Дек 2017, 08:19 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Аз развих и откъм рейла, защото раздвижването е с въртене. Най-голямото ми притеснение беше да не вкарам боклук през дупката после, затова смуках с прахосмукачка и накрайник.

Автор:  Деян [ 29 Дек 2017, 15:47 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Ето какво ми донесе добрия старец. :)Изображение

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  Деян [ 29 Дек 2017, 22:16 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

А ето и малко цифри.Изображение

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  D. Stanev [ 30 Дек 2017, 22:31 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

...сега остава пак да пали трудно и... img187

Автор:  Деян [ 30 Дек 2017, 23:20 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

А приказки де :D

Никой не искаше да ме вземе двата дена между празниците. Смяната остана за след нова година. Махането на старите ще го съчетая и с мерене на компресията. Но от няколко места ме уверяват, че ще се размина само с дюзи. Сега пали добре и върви много прилично. Но и температурите не са падали под 0.

Автор:  Деян [ 03 Яну 2018, 13:46 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Дюзите са сменени. Първа и четвърта излязоха леко. Втора малко ги затрудни, но трета беше много зор. Реално покрай нея е изпускала компресията. Беше нагоряла покрай дифтунгата. За момента колата пали веднага, но пък е и топла(времето също). Като положителен ефект ми се струва, че колата работи много по-меко. Няма го твърдия звук като на стар дизел.

Страница 5 от 6 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/