www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=37781 |
Страница 5 от 6 |
Автор: | Деян [ 09 Сеп 2017, 09:51 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Благодаря колега. Точно този пост охарактеризира много добре моя случай. За придръпването все се надявах да е потенциометъра на педала, докато не го направи и на темпомат. Паленето вече знаете какво беше зимата. Чакам първата нулева температура и направи ли ми проблем, дюзите заминават. |
Автор: | Деян [ 09 Сеп 2017, 16:28 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Тест на обратната нафта за 3 мин. 1 - 28 мл. 2 - 30 мл. 3 - 30 мл. 4 - 23 мл. Но, ако проблема е в клапана както на колегата по-горе, това от обратната нафта не се хваща. |
Автор: | pakumba [ 09 Сеп 2017, 21:28 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
ReDDoG написа: Това придърпване го имах и аз ,първо само на трета,после почнах и на четвърта да го усещам. Накрая ме одрусаха за 5 дюзи и вече го няма. Оказа се че дюзите бяха минали изцяло жизнения си път и не подлежаха на рециклиране. Като преди да сменя дюзите тотално, предната зима при първо палене за деня палеше трудно,и то при 0,-5 градуса,тогава уж ми рециклирана два дюзи,но се оказа че проблема е бил в клапан вграден в самите дюзи,този клапан бил за високо налягане и не се рециклира. той умира от много километри или лоша нафта,при мен нафтата бршесамо лукоил, а километрите не са ясни никому. По табло сега са само 316 000. И моята е на тези км и смених наскоро една дюза. По същите причини. |
Автор: | ReDDoG [ 09 Сеп 2017, 21:45 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
С обратната нафта този клапан не се хваща. Той се вижда само на стенд, не казвам че придърпване идва при заминал такъв клапан,може и с разпръсквач да се оправят. Просто при мен беше свирен мача още от рано явно . Придърпването го имаше и на темпомат да, зимата не бих казал трудно палене,но повече въртеше и се чудеше от нормалното,това около нулата. По последни данни за София юни месец диагностика на дюза 40 лева ,с отстъпка 30 лева,без демонтажа. И за капак 5 дюзи на куп ,с втора ръка проверени с разписка от стенд и гаранция месец,и хем ми се плачеше от сметката, хем бях доволен че върви и не пуши клиничен случай... |
Автор: | Деян [ 09 Сеп 2017, 22:01 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Това са цените за съжаление. Зимата избягах от сервиза като ги научих. Но от ден на ден се примирявам с мисълта, че работата отива на голямо изваждане. За щастие съм с прости и не толкова скъпи дюзи. П.с. Дюзи 0 445 110 002 ревизирани, с разпечатки от стенд и 1 месец гаранция - 120 лв./бр. |
Автор: | Деян [ 15 Сеп 2017, 15:53 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
И още едно наблюдение, може би свързано с темата. Рядко при палене като усетя, че колата вече е запали връщам ключа. Но тя вместо да заработи почва да се тресе. Хем е запалила, хем не е. Работи неравномерно и се тресе. Не реагира на педала на газта. Гася, паля пак и всичко е нормално. Това се случва и като трябва да се кача да кажем на тротоара. Ако не подам малко газ, колата вместо да загасне почва да работи така. |
Автор: | Деян [ 03 Окт 2017, 12:07 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Проблема май не се реши със рециклиране на стартера. Тази сутрин по табло беше 4 градуса в Ихтиман, но иначе е било 3. Според мен се позамисли преди да запали. |
Автор: | Деян [ 24 Ное 2017, 12:19 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Мдаа. Блажени са вяраващите. Върти си като хеликоптер с новия стартер, но това не помага много. Трябва да се свалят дюзите. |
Автор: | Деян [ 26 Ное 2017, 14:26 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Колеги, някой да е купувал дюзи от Монтана (Данаил Дамянов)? Цената за 002 е направо страхотна. Sent from my SM-G900V using Tapatalk |
Автор: | viktorsterev [ 26 Ное 2017, 14:41 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Нали ти казах, взимаи едни от 2.4ка с леко ремапче и си готов,пък и колата ще живне малко |
Автор: | ReDDoG [ 27 Ное 2017, 17:56 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Дюзите за 2.4 140/150 коня и 1.9 110/115 коня са с седин и същи номер, демек са еднакви . |
Автор: | Деян [ 27 Ное 2017, 18:01 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Не обичам да си издевателствам по колата. Дюзите ще са същите , които сваля. За 105 коня са 0 445 110 002. |
Автор: | pakumba [ 28 Ное 2017, 08:26 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Деян написа: За 105 коня са 0 445 110 002. Които пък са същите за 2.4 135 коня |
Автор: | Деян [ 25 Дек 2017, 08:55 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Колеги след празника се започва. Свалям дюзите за стендоване. Питането ми е към хора, които са го правили. Има ли нещо. което да се обърка. Достатъчно ли е да се отвие тръбичката само от дюзата или трябва и от рейката (гадно се стига до нея)? Или да ги дам да ги свали специалист? |
Автор: | pakumba [ 26 Дек 2017, 08:19 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Аз развих и откъм рейла, защото раздвижването е с въртене. Най-голямото ми притеснение беше да не вкарам боклук през дупката после, затова смуках с прахосмукачка и накрайник. |
Автор: | Деян [ 29 Дек 2017, 15:47 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Ето какво ми донесе добрия старец. Sent from my SM-G900V using Tapatalk |
Автор: | Деян [ 29 Дек 2017, 22:16 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
А ето и малко цифри. Sent from my SM-G900V using Tapatalk |
Автор: | D. Stanev [ 30 Дек 2017, 22:31 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
...сега остава пак да пали трудно и... |
Автор: | Деян [ 30 Дек 2017, 23:20 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
А приказки де Никой не искаше да ме вземе двата дена между празниците. Смяната остана за след нова година. Махането на старите ще го съчетая и с мерене на компресията. Но от няколко места ме уверяват, че ще се размина само с дюзи. Сега пали добре и върви много прилично. Но и температурите не са падали под 0. |
Автор: | Деян [ 03 Яну 2018, 13:46 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Дюзите са сменени. Първа и четвърта излязоха леко. Втора малко ги затрудни, но трета беше много зор. Реално покрай нея е изпускала компресията. Беше нагоряла покрай дифтунгата. За момента колата пали веднага, но пък е и топла(времето също). Като положителен ефект ми се струва, че колата работи много по-меко. Няма го твърдия звук като на стар дизел. |
Страница 5 от 6 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |