www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=37781
Страница 4 от 6

Автор:  viktorsterev [ 18 Яну 2017, 21:51 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Деян написа:
. Предложиха да свалят дюзи за тест. Но свалянето и теста на една дюза излиза 50 лева.

Нали знаеш приказката"болен на легло се такова".Има ли от къде да вземеш други дюзи за проба?

Автор:  Деян [ 18 Яну 2017, 22:19 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

За съжаление не. Освен да купя една и да пробвам цилиндър по цилиндър.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  Деян [ 28 Яну 2017, 11:35 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Едно лог-че от днес. За сега съм в изходна позиция. Не знам на къде да тръгна. А и чакам да се освободи другата кола, че тази ми трябва. Сутрин ставам час по-рано за да я припалвам в студа. Струва ми се, че държи доста време налягането под изискуемото. И като го направи и пали.

Прикачени файлове:
lybra28_01.pdf [171.8 KiB]
471 пъти

Автор:  yorri [ 28 Яну 2017, 12:10 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Колега ,щом се съмняваш в дюзи най-лесно е сам да направиш теста с излишното гориво .От този тест можеш да се носочиш с коя дюза да почнеш.
Преди година имах драма с дюзите ,направих теста с излишното гориво и после когато дадох всички на специализиран тест ,излязоха проблемни точно тези които показа и домашния тест.
Домашния стенд тогава го сътворих от 5 спринцовки и 2 абоката ,като изолзвах и маркуча от абоката .

Автор:  yorri [ 28 Яну 2017, 15:05 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

yorri написа:
Колега ,щом се съмняваш в дюзи най-лесно е сам да направиш теста с излишното гориво .От този тест можеш да се носочиш с коя дюза да почнеш.
Преди година имах драма с дюзите ,направих теста с излишното гориво и после когато дадох всички на специализиран тест ,излязоха проблемни точно тези които показа и домашния тест.
Домашния стенд тогава го сътворих от 5 спринцовки и 2 абоката ,като изолзвах и маркуча от абоката .


Изроових снимка на творението cheers

Прикачени файлове:
20150829_151614.jpg
20150829_151614.jpg [ 64.59 KiB | Прегледано 9902 пъти ]

Автор:  viktorsterev [ 28 Яну 2017, 16:29 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

yorri написа:
yorri написа:
Колега ,щом се съмняваш в дюзи най-лесно е сам да направиш теста с излишното гориво .От този тест можеш да се носочиш с коя дюза да почнеш.
Преди година имах драма с дюзите ,направих теста с излишното гориво и после когато дадох всички на специализиран тест ,излязоха проблемни точно тези които показа и домашния тест.
Домашния стенд тогава го сътворих от 5 спринцовки и 2 абоката ,като изолзвах и маркуча от абоката .


Изроових снимка на творението cheers

Предполагам 2ра и 5а
Деян написа:
Струва ми се, че държи доста време налягането под изискуемото. И като го направи и пали.

С единия ни бус имахме драми миналата година,трудно палеше и гаснеше.След не един и два сервиза и смяна на дюзи,филтри и датчици нищо,на края му извадиха кошницата от резервара о познаи,тинята я затлачила

Автор:  Деян [ 31 Яну 2017, 10:02 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Започвам да си мисля, че и аз се филмирам излишно. Днес в 8:00 при -4 градуса показание на панела на климатроника, едно подгряване, един оборот на стартер и колата запали от раз и заспа. Равномерен празен ход и минимално пропушване.

Автор:  Деян [ 04 Фев 2017, 22:19 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Определено има разлика

https://youtu.be/dwrvpE3kAQk


Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  Деян [ 12 Фев 2017, 17:06 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

5 минутен полеви тест на обратното гориво:

1 дюза - 49 мл.
2 дюза - 40 мл.
3 дюза - 40 мл.
5 дюза - 50 мл.

Мисля, че и тук съм добре. Нещо което не знам така ли трябва да бъде? Пускам от актуаторите тест на помпата в резервоара. Чувам и релето, и помпата. Уж всичко нормално, но после няма палене. Трябва да върна ключа, да дам пак контакт и тогава пали. За това застудяване паля нормално. Изгорих един резервоар МаксМоушън, а сега заредих Екто (по Ихтиман няма по-хубаво). Дават утре сутринта тук да падне до -9 и ще е добър тест.

Автор:  Деян [ 13 Фев 2017, 12:06 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Е чак -9 не стана. Беше само -5. Запалих изключително лесно.

Автор:  pr_00f [ 13 Фев 2017, 13:07 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

И какво ще се окажа най-накрая ?
Кофти нафта ?

Автор:  D. Stanev [ 13 Фев 2017, 13:26 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

pr_00f написа:
И какво ще се окажа най-накрая ?
Кофти нафта ?

Не, отговора си го е дал сам:
Деян написа:
Започвам да си мисля, че и аз се филмирам излишно.

Автор:  Деян [ 13 Фев 2017, 13:48 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

:D cheers

Автор:  D. Stanev [ 13 Фев 2017, 21:06 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

За сведение и опела с jtd-то не палеше (или палеше трудно, макар и с изгорели свещи) при температури под -15 градуса. Просто замръзваше нафтата в най-тънките части, обикновено в маркучите към филтъра. Малко надув с пистолет за топъл въздух и... готово img189

Автор:  Деян [ 06 Авг 2017, 16:10 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Днес за мое успокение и спортна злоба реших да видя белезите на ангренажа. Перфектна центровка. А ремъка за 40 000 не е мръднал. Тресенето на празен ход е от демпферна шайба. Палих без пистовия ремък. Малко тегаво ми върти фрайлауфа на генератора. За сега това е проверено на 40 градуса жега.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  Деян [ 07 Сеп 2017, 14:52 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Интересно наблюдение, което го свързвам с една тема на Емзо за прекъсване при ниски обороти. Много обичам като съм в населено място да карам на темпомат със постоянно зададените 60 км/ч като за града. Та влизам си в Пловдив на 4-та с темпомат с 60 км/ч и 1200 оборота някъде. Е тази кола като почна да придръпва. Придръпването е същото като на бензинова кола с прекъсващ високоволтов кабел. Та Emzo за това прекъсване има тема от над 20 страници във Фиат форума и при него се оказаха дюзи.

Автор:  pr_00f [ 07 Сеп 2017, 18:30 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Сорри за оффтопика, но с какви гуми караш?

Защото едно време като съм го смятал с калкулатор за скорости ако си със стандартните 195/65 x 15 или 205/55 x 16 би следвало оборотите да са нещо подобно.

50 км - около 1263 оборота
60 км- около 1515 оборота

Другият вариант е да не ти полазва точно оборотомера ?

Автор:  Деян [ 07 Сеп 2017, 19:29 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Е аз грубо го казах за оборотите. Факта е, че са ниски малко над 1000. Иначе съм си с 15-ки.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  viktorsterev [ 07 Сеп 2017, 21:06 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Какво е значението обороти/скорост?Питам ,защото в този диапазон 1200об и при мен придърпва и все на втора или първа,такъв ми е маршрута и трафика и над тези обороти тръгва изведнъж

Автор:  ReDDoG [ 08 Сеп 2017, 21:57 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Това придърпване го имах и аз ,първо само на трета,после почнах и на четвърта да го усещам. Накрая ме одрусаха за 5 дюзи и вече го няма. Оказа се че дюзите бяха минали изцяло жизнения си път и не подлежаха на рециклиране. Като преди да сменя дюзите тотално, предната зима при първо палене за деня палеше трудно,и то при 0,-5 градуса,тогава уж ми рециклирана два дюзи,но се оказа че проблема е бил в клапан вграден в самите дюзи,този клапан бил за високо налягане и не се рециклира. той умира от много километри или лоша нафта,при мен нафтата бршесамо лукоил, а километрите не са ясни никому. По табло сега са само 316 000. drunk

Страница 4 от 6 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/